The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Andy Roddick
#1
Gefeliciteerd Held! Op naar 2 goede tennisweken! :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Feli Andy!

OT: Buurs zet die hele slechte grap die Koert Westerman gisteravond in VI maakte even op Twitter met een 3-delige Tweet. Hoe slecht. En ik weet zeker dat ie 'm zelf echt leuk vindt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
centre court Wrote:Feli Andy!

OT: Buurs zet die hele slechte grap die Koert Westerman gisteravond in VI maakte even op Twitter met een 3-delige Tweet. Hoe slecht. En ik weet zeker dat ie 'm zelf echt leuk vindt.

doe ff die 'grap'?
Reply
#5
Van Marwijk heeft gebeld met het Philips stadion, aangezien daar de wedstrijd Nederland - San Marino wordt gespeeld. (1/3)
Hij heeft gevraagd of de grasmat kan worden vervangen door papier.... Waarom? (2/3)
Nederland is op dit moment op papier de beste van de wereld....(nr. 1 Fifa wereldranglijst) Smile (3/3)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Typische Koert Westerman grap, laat hij lekker met Hugo Borst in zijn leren pakkie gaan spelen.
Reply
#7
Haggie Wrote:Van Marwijk heeft gebeld met het Philips stadion, aangezien daar de wedstrijd Nederland - San Marino wordt gespeeld. (1/3)
Hij heeft gevraagd of de grasmat kan worden vervangen door papier.... Waarom? (2/3)
Nederland is op dit moment op papier de beste van de wereld....(nr. 1 Fifa wereldranglijst) Smile (3/3)

djeez, dat is idd enorm slechte volleybalhumor. beetje ad wim niveau.
Reply
#8
andre Wrote:Typische Koert Westerman grap, laat hij lekker met Hugo Borst in zijn leren pakkie gaan spelen.

hugo borst is wel een wat ander niveau hoor, ik snap die vergelijking niet helemaal.
Reply
#9
Waar vergelijkt hij ze dan?
Reply
#10
Overdune Wrote:Waar vergelijkt hij ze dan?

tjsa, ze spelen kennelijk allebei in een leren pakkie, dus ik veronderstel dat hij ze van hetzelfde niveau vindt.

en anders begrijp ik helemaal niet waarom hij hugo borst erbij haalt.

maar toch bedankt voor deze wedervraag. erg nuttig. 8-[
Reply
#11
Roddick was leip goed gisteren, echt niet normaal. Kunnen idd 2 leuke weken worden zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Vond je? Ik heb alleen de 4e set gezien, maar vond het niet super.
Reply
#13
Ik alleen de eerste twee en dat was echt geweldig. Mooiste pot die ik deze US Open heb gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Dat was voor mij gek genoeg Mello-Simon, wat een heerlijke partij was dat.
Reply
#15
waf Wrote:
Overdune Wrote:Waar vergelijkt hij ze dan?

tjsa, ze spelen kennelijk allebei in een leren pakkie, dus ik veronderstel dat hij ze van hetzelfde niveau vindt.

en anders begrijp ik helemaal niet waarom hij hugo borst erbij haalt.

maar toch bedankt voor deze wedervraag. erg nuttig. 8-[

Dat jij dat veronderstelt maakt het nog niet waar. Hij geeft gewoon aan dat Westerman moet doen wat hij normaal gesproken doet.
Reply
#16
Overdune Wrote:Dat jij dat veronderstelt maakt het nog niet waar.


dat weet ik. en dat zeg ik ook niet.

Quote:Hij geeft gewoon aan dat Westerman moet doen wat hij normaal gesproken doet.

oh dus westerman speelt normaal in zijn leren pakje met hugo borst. toch opvallend geen problemen hebt met die veronderstelling.
Reply
#17
Quotes op ATP Tour.com

Roddick : I don't care if it is ugly
Roddick : I need to get better

En volgend Ad was ie leip goed Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Maar Ad heeft geen verstand van tennis.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
waf Wrote:
Overdune Wrote:Dat jij dat veronderstelt maakt het nog niet waar.


dat weet ik. en dat zeg ik ook niet.

Quote:Hij geeft gewoon aan dat Westerman moet doen wat hij normaal gesproken doet.

oh dus westerman speelt normaal in zijn leren pakje met hugo borst. toch opvallend geen problemen hebt met die veronderstelling.

Wel eens van een metafoor gehoord?

En verder ga ik er niet op in, ook niet op je ongetwijfeld weer heel gevatte reactie op deze post waarbij je iedere zin ontleedt (hoewel het er nu maar één is, maar dat zal je niet tegenhouden). Anders krijgen we net als op het voetbalforum van die ellenlange, oersaaie posts en daar heeft niemand hier zin in.
Reply
#20
Stille Wrote:Quotes op ATP Tour.com

Roddick : I don't care if it is ugly
Roddick : I need to get better

En volgend Ad was ie leip goed Undecided

Ik neem aan dat Ad dat cynisch bedoelde, Roddick had bijna vijf sets nodig tegen fucking Russell. cry
Reply
#21
Ahh ja dat zou nog kunnen. Set 4 was om te huilen in ieder geval, hoewel Russell leuk tegenspartelde.
Reply
#22
Overdune Wrote:
Stille Wrote:Quotes op ATP Tour.com

Roddick : I don't care if it is ugly
Roddick : I need to get better

En volgend Ad was ie leip goed Undecided

Ik neem aan dat Ad dat cynisch bedoelde, Roddick had bijna vijf sets nodig tegen fucking Russell. cry
Zeker niet cynisch. De eerste 1,5 set was echt geweldig om te zien met heel veel lange, mooie punten. Daarna ben ik de pub uit gegaan.

Wel bizar, ze switchen hier bij ESPN gewoon midden in een tb van baan om naar een mp te gaan. Alles voor live registratie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Je moet je afvragen hoe goed Roddick bezig is als hij mooie punten aan het spelen is tegen Russell. Russell kan namelijk helemaal niets. Roddick moet hem normaalgesproken van de baan blazen en daar was niet echt sprake van.

Anyway veel plezier daar Ad, ik verwacht verslagjes.
Reply


Forum Jump: