The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 15
#1
Echt op het allerlaatste moment Narsingh verwisseld met Assaidi, hopelijk pakt het goed uit voor me.
Reply
#2
Kon je Dost niet betalen?
Ik heb een droom.
Reply
#3
Sjaak Wrote:Kon je Dost niet betalen?

:beerbros:
Ik heb een droom.
Reply
#4
oke, ik behoor tot de categorie die flink gaat zakken dus deze week
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Wat een kutzooi allemaal. PSV kan niet voetballen.
Reply
#6
EB Sports Wrote:Echt op het allerlaatste moment Narsingh verwisseld met Assaidi, hopelijk pakt het goed uit voor me.

:lol: :lol: :lol:
slechts 4 assits Narsingh
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Het zal mij een keer meezitten, GVD.
Reply
#8
De nr. 1 van Nederland heeft zijn zaakjes weer aardig voor elkaar. Niet normaal die gast!!!!
Ik heb een droom.
Reply
#9
Sjaak Wrote:De nr. 1 van Nederland heeft zijn zaakjes weer aardig voor elkaar. Niet normaal die gast!!!!

Nummer 2 doet er trouwens nog een schepje bovenop. Nummer 3 haakt min of meer af, terwijl hij ook alle goede spelers heeft.
Ik heb een droom.
Reply
#10
wat is dat met dat Ajax en buitenspel zeg... tering he
The great old Ludwig von...
Reply
#11
En daar mist vink een mss wel rode kaart
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Annvoerder zuigde van mij.
Reply
#13
EB Sports Wrote:Annvoerder zuigde van mij.


Miralem?
Ik heb een droom.
Reply
#14
gittermaster Wrote:wat is dat met dat Ajax en buitenspel zeg... tering he

is het niet zo dat de meest linkse buitenspel stond, maar dat hij de voorzet niet gaf? ik kan me voorstellen dat de grens dat dan gemist heeft. maar ik heb niet echt goed kunnen kijken.

wat ik wel goed heb gezien (want 122 keer herhaald) was het 2de doelpunt van utrecht. ik ben niet zo van meisjesvoetbal en vind het prima als je veel laat doorspelen, maar ik vind het toch wel vreemd dat ik helemaal niemand heb horen zeggen en schrijven dat dit gewoon een overtreding op clasie was. of ben ik nou gek?
Reply
#15
ik ga voor de laatste optie. Uitgaande van redenaties van jou, zoals dat een club altijd verdiend heeft gewonnen omdat nu eenmaal de meeste goals zijn gescoord kan ik nu stellen dat het geen overtreding op Clasie was. Het is pas een overtreding als de scheidsrechter dat zo vindt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#16
Ik veronderstel dat je me aan het zoeken bent, nadat je volledig de plank hebt misgeslagen toen ik liet weten dat heel psvee naar koeienstront ruikt.

maar goed, als ik te hard rijd is dat een overtreding van de regels, en dat bolijft zo als ik niet gepakt wordt. kortom een vergelijking van lik me vestje. kom op, doe je best, je zult vast een keer wat vinden. succes!
Reply
#17
waf Wrote:Ik veronderstel dat je me aan het zoeken bent, nadat je volledig de plank hebt misgeslagen toen ik liet weten dat heel psvee naar koeienstront ruikt.

maar goed, als ik te hard rijd is dat een overtreding van de regels, en dat bolijft zo als ik niet gepakt wordt. kortom een vergelijking van lik me vestje. kom op, doe je best, je zult vast een keer wat vinden. succes!

Nee hoor dat van die koeienstront was al vergeven en bijna vergeten. Ik zie alleen niet dat ik de plank missloeg. Ik vond het gewoon een beetje kinderachtige opmerking, daarom. Ik zoek je dus niet op, ik ben het ook best vaak met je eens namelijk. Maar dat je nu terug wil komen op een zogenaamde overtreding op Clasie, waardoor de gelijkmaker van Utrecht niet zou mogen tellen komt op mij wat gefrustreerd over, vandaar mijn reactie. Het is nu eenmaal zo, het gebeurt wel vaker dat de scheidsrechter iets in een wedstrijd over het hoofd ziet. Je moet niet overal een complot achter zoeken, waf.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#18
gittermaster Wrote:
EB Sports Wrote:Echt op het allerlaatste moment Narsingh verwisseld met Assaidi, hopelijk pakt het goed uit voor me.

:lol: :lol: :lol:
slechts 4 assits Narsingh

Assaidi had er ook nog 1 he :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#19
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:Ik veronderstel dat je me aan het zoeken bent, nadat je volledig de plank hebt misgeslagen toen ik liet weten dat heel psvee naar koeienstront ruikt.

maar goed, als ik te hard rijd is dat een overtreding van de regels, en dat bolijft zo als ik niet gepakt wordt. kortom een vergelijking van lik me vestje. kom op, doe je best, je zult vast een keer wat vinden. succes!

Nee hoor dat van die koeienstront was al vergeven en bijna vergeten. Ik zie alleen niet dat ik de plank missloeg. Ik vond het gewoon een beetje kinderachtige opmerking, daarom. Ik zoek je dus niet op, ik ben het ook best vaak met je eens namelijk. Maar dat je nu terug wil komen op een zogenaamde overtreding op Clasie, waardoor de gelijkmaker van Utrecht niet zou mogen tellen komt op mij wat gefrustreerd over, vandaar mijn reactie. Het is nu eenmaal zo, het gebeurt wel vaker dat de scheidsrechter iets in een wedstrijd over het hoofd ziet. Je moet niet overal een complot achter zoeken, waf.

ik heb het helemaal niet over een complot gehad, ik kan ook nog begrijpen dat een scheids die overtreding niet ziet, maar ik geef alleen maar aan dat ik tot nu toe helemaal niemand in de media heb horen zeggen dat het een overtreding is. door de commentator niet en in de commentaren niet. dat bevreemdt me (als dit met een ajakkessied gebeurt worden er bireven geschreven naar de uefa, worden er kamervragen gesteld en beginnen alle aandeelhouders een kort geding tegen de rvc daar!), niet in het minst omdat er wel weer tamelijk uitgebreid gezeurd wordt over een wel of niet buitenspeldoelpunt van ajakkes. dat is wat ik aangaf en heb willen aangegeven en je hoeft er echt niet meer van te maken. overtreding, dolepunt had afgekeurd kunnen (en moeten?) worden. dat moeten de media berichten.

en het was trouwens niet de gelijkmaker, het was de 2-1, ook dat maakt nnm enorm verschil, maar dat terzijde!
Reply


Forum Jump: