The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wenen / St. Petersburg
#91
Prima Kevin, weg met laffe keuze Baghdatis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Dat wint Baghdatis natuurlijk, een eerste set verliezen hoort er deze week bij.
Reply
#93
Klasse Youz. Anderson komt terug maar wordt dan op 5-5 weer gebroken. Lelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Come on Kevin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
vamos!!
Reply
#96
Niet best dit, maargoed, ook niet onoverkomelijk, Melzer moet daar de boel oprollen.
Reply
#97
Voor goud tip ik op dit moment ml en Ad Wim, hup ML!!! Veel zo niet alles hangt af van Tsonga voor Ad. Bogo zie ik geen finale halen.
Reply
#98
Fuck, moet ik het tegen ML opnemen in een ML-week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
_Tampie Wrote:Voor goud tip ik op dit moment ml en Ad Wim, hup ML!!! Veel zo niet alles hangt af van Tsonga voor Ad. Bogo zie ik geen finale halen.
Heb ook even scenariocalculator ingevuld en het hangt een beetje van Fixarevic af. Als hij tankt, maak ik idd goede kans op een medaille. Zeker omdat ik Bogo dan de beste kansen geef op een finale. Sowieso zie ik hem wel de SF halen, en dan hopen dat Tipsa tankt ergens.

Zie Tsonga ook niet voor de finale verliezen, en dan maar hopen dat ie die extra 100 punten pakt, anders heeft het nog geen zin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa easy in de finale. Tsonga krijgt lastig tegen Nieminen, anders ook finale denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie Bogomolov er gladjes afgaan tegen Kohlschreiber. Finale en winst van Tsonga zie ik dan wel weer gebeuren, maar mijn alternatieven kunnen voldoende punten halen. Als mijn scenario uitkomt pakt Ralfie-G goud.
Reply
mindlight Wrote:Ik zie Bogomolov er gladjes afgaan tegen Kohlschreiber.

Bogo gaat zo voor de 1e set serveren. Sad
Reply
dat deed ie niet ook al...
Reply
O ja, Bogo is natuurlijk een meesterchoker. Komt vast nog wel goed dan!
Reply
Setje sparren heet zoiets geloof ik.
Reply
Is het dan nog gladjes?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goooo Kohlie!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Is het dan nog gladjes?

Des te meer zelfs, als ritme opdoen het doel is.
Reply
Pot van de week? Wel heel belangrijk met Sela in de volgende ronde. Bogo er nu uit en Ad is nagenoeg kansloos voor goud.
Reply
Break voor in de derde, en nu *2-5 Sad
Reply
Foei Foei. op 2-2 een 15-40 missen en dan 2-5 achterkomen. lul.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ach, de één heeft geluk in de liefde en de ander geluk in het spel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het was 5-2 voor wie?
Reply
Sela cry
Reply
Kohlschreiber cry
Reply
Tuurlijk Alex, NID!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opnieuw een gelukkige winst voor Ad.

Hij zal wel geen geluk in de liefde hebben... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als ik het goed lees, stond Bogo 5-2 voor...

Slim, nog even wat ritme opdoen tegen een speelbal als Kohlschreiber.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Bogo !
En prima Lajovic...weg met die laffe keuze Sela =D>
Reply
Lajovic gaat Bogo eraf slaan, hij had er vorige week ook al moeite mee.
Reply


Forum Jump: