The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wenen / St. Petersburg
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hop, maar wel de TB pakken!

10-8 toch? Seppi mp's gehad?
Eentje, maar Cilic sloeg een ace. Cilic had wel 4-1 en *6-5 nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Brands, Cilic en Anderson! Hop! NID alle 3. Heerlijk ook dat fucking Brands het stuk met de veelgekozen Steppie, Davy en Darcis wint terwijl ik ze alledrie niet heb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Melzer cry
Darcis cry
Reply
Wel mooi dat ik(en Ad ook trouwens) vanaf deze week kan zeggen dat ik boven Buurs eindig dit jaar. Altijd fijn. Nou nog Kraai achter me houden en proberen Adje van die 4e plek te stoten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Malisse 4-2 voor tegen Tsonga. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Youzhny laat zien hoe je voor eigen publiek hoort te presteren Hakkuh
Reply
centre court Wrote:Wel mooi dat ik(en Ad ook trouwens) vanaf deze week kan zeggen dat ik boven Buurs eindig dit jaar. Altijd fijn. Nou nog Kraai achter me houden en proberen Adje van die 4e plek te stoten.
Tsonga moet wel echt gaan winnen, want in deze vorm kan Anderson zo de finale halen en zelfs winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt me niet, Potro is daar een lock. Tsonga lijkt mij nu een zekere finalist. In het andere schema is Tipsa de favoriet onderin, en bovenin een clash tussen Youzhny en Cilic die mij 50/50 lijkt.
Reply
Die Bogo is me toch slecht. Wat een overschate drol is dat zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Come on Anderson en Tipsa!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met zo'n draw was dit het maximaal haalbare voor Bogo, wel netjes dat hij dat waarmaakt.
Reply
Heeft iemand de 1e set gezien? Is Tipsa behandeld aan de hamstrings?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Toch wel jammer dat ik het lef niet had om Potro te nemen was een mooie troef geweest. Ik moest al een beetje denken aan Montreal / Cincy, toen Ad het slim speelde door Murray die in de eerste van die weken door iedereen was gekozen maar teleurstelde, gewoon te nemen, als enige. Hetzelfde scenario lag hier voor de hand, maar ik durfde het niet aan.

Door de zege van Tipsa is Ad kansloos voor goud. Een geslaagde week derhalve.
Reply
Klasse Tipsa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Tipsa ook de finale nog pakt is er voor Ad helemaal geen eremetaal overigens, nog mooier. Dan blijft het voor Ad zoeken naar 1x goud om de kop over te nemen. De WTF zijn natuurlijk wel gevaarlijk in dat opzicht, waar gezien de beperktere variatiemogelijkheden gemeenschappelijk goud voor het oprapen ligt.
Reply
3 games voor Bogo uiteindelijk, kan je nagaan als Tipsa niet vermoeid zou zijn geweest.
Reply
Cilic tikt even de altijd goed thuisspelende Youzhny van de baan. Wederom een finale, en hij werd maar afgezeken hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En terecht ook, vandaag won hij met dank aan een falende Youzhny, maar ook nu speelde Cilic verre van goed. Een duidelijke net niet speler imo.
Reply
Ik zeg niet meteen dat het een net wel speler is, maar hij doet het gewoon goed sinds Wimbledon. En in die zin vond ik die opmerkingen toen overdreven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker hoor, Cilic en Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zilver, prima. Dan nog ergens een medaille wegkapen komende weken en klaar is kees.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Hoe lang gaat die Muster nou nog door met die tranentrekkende pogingen?

Hij is ermee gestopt, nu echt. Smile Blijkbaar had hij dat vóór Wenen al aangekondigd.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://teletekst.nos.nl/?650-01">http://teletekst.nos.nl/?650-01</a><!-- m -->

Toch niet, hij staat in Salzburg te spelen nu, 3e set tegen Bloemke!
Reply
OP ATP niveau gestopt. Hij speelt hier nog en dan is het schluss
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij gaat ook nog muziek spelen

Wenn Muster es nicht schaffen sollte, gibt es noch immer eine Möglichkeit, das Idol zu sehen. Am Wochenende misst er sich mit ehemaligen Größen wie dem Australier Pat Cash und dem Franzosen Henri Leconte. Dann gibt es noch eine Zugabe: Am Samstagabend tauschen diese alten Tennis-Haudegen den Schläger gegen Musikinstrumente. Cash und Leconte zupfen an der Gitarre, Muster spielt am Schlagzeug. Es soll das Schlusskonzert in Österreich sein, bevor er leisere Töne anschlägt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En volgend jaar ook nog een paar challengers volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: