The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2011/2012
#31
Mitch Wrote:
Overdune Wrote:Lekker hoor. =D> Heracles zo goed als zeker van Europees voetbal denk ik? Dat is toch wel een prestatie hoor.
Waar baseer je dat op?
Jij denkt dat het zo goed als zeker is dat Heracles wint van PSV in de finale? Of denk je dat het zo goed als zeker is dat PSV kampioen wordt?

Ik rekende even buiten die fuck play-offs, mocht PSV buiten de top 2 eindigen dan zijn ze idd nog niet zeker van Europees.
Reply
#32
Daar hebben die play-offs niet zoveel mee te maken, hoor.

Volgens mij zit het zo: Bij een bekerfinale PSV def. Heracles gaat de EL plaats naar Heracles indien PSV een 'betere' prijs pakt (dus CL of CL voorronde) en naar PSV indien dat niet het geval is (en dus is er op de ranglijst een volgend team de gelukkige; en schuiven de PO plekken door van 5 t/8 naar 6 t/m 9).
Reply
#33
Ik bedoelde het scenario dat PSV de beker wint en play-offs moet spelen. Mochten ze de play-offs dan niet winnen, dan heeft Heracles geen Europees voetbal toch? Vroeger (ervan uitgaande dat de kans zeer groot is dat PSV minimaal op een EL plek zal eindigen) had Heracles op dit moment zo goed als zeker Europees gehad.
Reply
#34
als psvee de beker wint hoeft het sowieso geen play offs te spelen.
Reply
#35
Naar mijn weten heeft Heracles enkel Europees voetbal als PSV eerste of tweede wordt, of als we zelf die beker pakken natuurlijk.
Bij de play-offs is Heracles de laatste jaren vaste klant maar ik denk niet dat wij het dit seizoen redden.

Sinds de winst in Alkmaar leef ik nog altijd in een roes. Kon zelf amper bevatten dat wij die finale hebben gehaald en de club werd bedolven onder de complimenten. Vervolgens worden we ook nog eens gelinkt aan Europees voetbal en zijn in enkele dagen alle 17500 kaarten verkocht. Ongelofelijk.
Reply
#36
D'r an met de lippe Wrote:Naar mijn weten heeft Heracles enkel Europees voetbal als PSV eerste of tweede wordt, of als we zelf die beker pakken natuurlijk.
Bij de play-offs is Heracles de laatste jaren vaste klant maar ik denk niet dat wij het dit seizoen redden.

Sinds de winst in Alkmaar leef ik nog altijd in een roes. Kon zelf amper bevatten dat wij die finale hebben gehaald en de club werd bedolven onder de complimenten. Vervolgens worden we ook nog eens gelinkt aan Europees voetbal en zijn in enkele dagen alle 17500 kaarten verkocht. Ongelofelijk.

echt waar, zijn de kaarten verkocht? vind ik wel erg mooi hoor. het is heracles van harte gegund en het is meer dan verdiend. ik zie niet in waarom heracles het niet zou redden in de play offs hoor....
Reply
#37
waf Wrote:echt waar, zijn de kaarten verkocht? vind ik wel erg mooi hoor. het is heracles van harte gegund en het is meer dan verdiend. ik zie niet in waarom heracles het niet zou redden in de play offs hoor....

Ja, Heracles heeft zelfs nog extra kaarten aangevraagd bij de KNVB maar dat zal vermoedelijk op niets uitlopen.
Het leeft enorm in Almelo (en omstreken). De club heeft het inderdaad op eigen kracht gedaan met minimale middelen en dat maakt mij enorm trots. Ooit galmde het 'succes tegen Heracles' door de Nederlandse stadions als er een degradatiekandidaat op bezoek kwam, moet je eens kijken waar we nu staan.

Mochten wij de play-offs halen dan zie ik ook wel degelijk kansen hoor. Maar ik denk niet dat wij bij de eerste 8 eindigen. In de competitie is Heracles behoorlijk wisselvallig en we hebben nog een paar lastige wedstrijden op het programma. Maar geen Heraclied die daar wakker van zal liggen. Historie is geschreven met deze bekerfinale en wie weet staat volgende week de beker in de Almelose prijzenkast. Tel daarbij de winst bij fct anderhalf maand geleden en deze spelers hebben in korte tijd heel wat los gemaakt in de harten van de supporters.
Reply
#38
Toevallig lees ik net dat Heracles toch extra kaarten heeft gekregen.
Om hoeveel kaarten het gaat is niet bekend, maar we gaan met nog meer dan 17500 man dus.
Reply
#39
Overdune Wrote:Ik bedoelde het scenario dat PSV de beker wint en play-offs moet spelen. Mochten ze de play-offs dan niet winnen, dan heeft Heracles geen Europees voetbal toch? Vroeger (ervan uitgaande dat de kans zeer groot is dat PSV minimaal op een EL plek zal eindigen) had Heracles op dit moment zo goed als zeker Europees gehad.

Scenario's zijn:
Heracles wint beker
Maakt geen fuck uit wat PSV doet, Heracles gaat EL in (meest gewenste scenario Wink)

PSV wint beker:
- PSV wordt 1 of 2 (CL en CL voorronde): Heracles pakt de plaats van bekerwinnaar in de EL.
- PSV wordt 3 of 4 (EL): PSV plaatst zich op basis van de bekerwinst. De nummer 5 van de competitie gaat direct EL in en playoffs is 6 t/m 9
- PSV wordt 5 t/m 8 (playoffs EL): PSV plaatst zich op basis van de bekerwinst. Playoffs is 5 t/m 9 zonder PSV
- PSV wordt 9 of lager: PSV plaatst zich op basis van de bekerwinst, playoffs blijft gewoon 5 t/m 8

Alleen over de situatie PSV wordt 3 of 4 zou ik graag bevestiging vinden in de KNVB reglementen.

zwakke bron:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_(voetbal">http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_(voetbal</a><!-- m -->)
Quote:Kampioen - Champions League, 1e ronde
Nummer 2 - Champions League, 3e voorronde
Nummer 3 - Europa League, play-off ronde
Nummer 4 - Europa League, 3e voorronde
Nummer 5 t/m 8 - Play-off voor Europa League, tweede voorronde
Bekerwinnaar - Europa League, play-off ronde

Deze verdeling wijzigt wanneer de bekerwinnaar zich voor de Champions League plaatst. In dat geval speelt de bekerwinnaar in de Champions League en de verliezend bekerfinalist in de Europa League. Ook wijzigt de verdeling als de (verliezend) bekerfinalist zich op basis van de eindstand voor de Europa League zou plaatsen.
Ik neem aan dat de KNVB hier exacte reglementen over heeft. Ik kan ze even niet vinden.
Reply
#40
Dat zoeken viel wel mee eigenlijk, zie het attachment. Belangrijkste passage:

Quote:De KNVB beker finale wordt gespeeld op zondag 8 april 2012, voor aanvang van de play-off ET. De winnaar van de KNVB beker wordt conform de UEFA voorschriften ingeschreven voor de play-off EL tenzij:
a. de winnaar van de KNVB beker finale zich als kampioen of als nummer 2 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie plaatst voor de (kwalificatieronde van de) CL; alsdan wordt de verliezend finalist ingeschreven voor de tweede kwalificatieronde EL (Q2).
Het bestuur betaald voetbal heeft de bevoegdheid vorengaande regeling ten aanzien van de verliezend finalist te wijzigen c.q. aan te passen indien zulks noodzakelijk is ingevolge de desbetreffende UEFA voorschriften geldend voor het seizoen 2012/'13;
b. beide deelnemers aan de KNVB beker finale zich als kampioen én nummer 2 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie plaatsen voor de (kwalificatieronde van de) CL.

Bij bekerwinst stroom je dus wel 2 rondjes later in.


Attached Files
.pdf   Reglement play-offs europese clubcompetities 1011.pdf (Size: 36.28 KB / Downloads: 0)
Reply
#41
Als Heracles nu gewoon ff die beker wint, heb je al sowieso niet al dat gezeik.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#42
Zie zojuist pas de overtreding van toivoinen.... Ai, aardig smerig!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Die Toivonen is gewoon een gore smiecht! Dit is al de zoveelste keer......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Soms vind ik de ophef omtrent hem wel wat overdreven, maar deze is gewoon vies. Zelfs als PSV-er begin ik hem te vaak te irritant te vinden
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
(10-04-2012, 12:44 PM)Lamme Lennie Wrote: Die Toivonen is gewoon een gore smiecht! Dit is al de zoveelste keer......

het is een enorm irritante baas, maar zeker niet irritanter dan die sneuarez altijd was. toch heb je die gek genoeg nooit een gore smiecht genoemd. apart hoor.Huh
Reply
#46
Denk dat zelfs de ajacieden Suarez nog een graadje irritanter vonden... Angel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Irritanter zeker, maar wel minder vuil dan Toivonen. Maar daar zijn de meningen vast over verdeeld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
Hoe jij het brengt denk ik aan v Bommel... die is irritanter, maar minder vuil. Suarez is echt niet minder vuil... mss nog wel vuiler... kan me nog wel wat voorvalletjes herinnneren, maar daar hoef ik jou vast weer niet aan te herinneren Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Volgend seizoen doet Hoogeveen mee aan de KNVB Beker.
Mijn cluppie, mooi!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: