The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2011
#1
Het is helaas dit jaar niet zo spannend. De eerste 5 zijn al zeker, en eigenlijk de laatste 3 ook. Of Tipsa, Potro of Monfils moeten heel gekke dingen gaan doen de komende weken.
Valencia is nog wel interessant met weinig toppers en Tsonga, Potro, Monfils en Simon in actie. Als een van hen dat wint...

01 Novak Djokovic (SRB) 13070 (--) (--)
02 Rafael Nadal (ESP) 9375 (45) (--)
03 Andy Murray (GBR) 7200 (250) (--)
04 Roger Federer (SUI) 5170 (--) (--)
05 David Ferrer (ESP) 4300 (150)(180)
06 Tomas Berdych (CZE) 2940 (90) (90)
07 Jo-Wilfried Tsonga (FRA) 2880 (90) (45)
08 Mardy Fish (USA) 2875 (150) (--)
-----------------------------------------------------------
09 Nicolas Almagro (ESP) 2370 (250)(180)
10 Janko Tipsarevic (SRB) 2245 (90)
-----------------------------------------------------------
11 Gilles Simon (FRA) 2155 (45)
12 Robin Soderling (SWE) 2080 (250) (--)
13 Juan Martin Del Potro (ARG) 2050 (20)
14 Gael Monfils (FRA) 1925 (150) (90)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Inderdaad weinig spanning. Doordat ze met Parijs eindigen is er nog lang wat mogelijk in theorie, maar in de praktijk verwacht ik inderdaad ook deze 8. Voor de eerste reserve spot is het nog wel spannend, maar volgens mij zijn de bovenste 8 momenteel wel fit?
Reply
#3
01 Novak Djokovic (SRB) 13070 (--) (--) ATP Basel R1
02 Rafael Nadal (ESP) 9375 (45) (--)
03 Andy Murray (GBR) 7200 (250) (--) ATP Basel R1
04 Roger Federer (SUI) 5170 (--) (--) ATP Basel R1
05 David Ferrer (ESP) 4300 (150)(180) ATP Valencia R1
06 Jo-Wilfried Tsonga (FRA) 3040 (150) (45) ATP Valencia R1
07 Tomas Berdych (CZE) 2940 (90) (90) ATP Basel R1
08 Mardy Fish (USA) 2875 (150) (--) ATP Basel R1
-----------------------------------------------------------
09 Nicolas Almagro (ESP) 2370 (250)(180) ATP Valencia R1
10 Janko Tipsarevic (SRB) 2305 (90) ATP Basel R1
-----------------------------------------------------------
11 Juan Martin Del Potro (ARG) 2180 (45) ATP Valencia R1
12 Gilles Simon (FRA) 2155 (45) ATP Valencia R1
13 Robin Soderling (SWE) 2080 (250) (--)
14 Gael Monfils (FRA) 1925 (150) (90) ATP Valencia R1

Het wordt wel iets interessanter nu, zeker aangezien Fish geblesseerd is. Niemand redt het waarsch meer om bij de 1e 8 te komen, maar een aantal kan dus nog wel 1e reserve worden. Tipsa gaat waarsch deze week niet spelen, maar kan in Parijs met een goede loting best die 90 punten meer halen om Almagro voorbij te komen.
En dan hebben we Potro nog die deze week nog leuke dingen kan doen als Tsonga tankt of als ie hem verslaat. En die heeft ook volgende week nog.

Clownfils heeft een wonder nodig, Simon kan niks en Soderling is OUT voor rest van het seizoen. Dus eigenlijk nog maar 3 mensen in de race voor die 9e plek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Dat wonder van Monfils valt toch wel mee? Almagro zal nog 10 punten pakken, en dan is hij afhankelijk van de draw in Parijs en zijn prestaties van deze week. Hij kan deze week al een stukje richting Tipsa opschuiven en Parijs was de laatste 2 jaar toch een beetje zijn toernooi.
Reply
#5
Zie andere topic, Monfils heeft nog even 600 punten te verdedigen in Parijs. Die gaat het dus nooit halen. Tenzij die opeens Parijs wint, maar zelfs dan moet ie hier nog SF halen in Valencia.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ad Wim Wrote:Het was niet pedant bedoeld. Meer als reactie dat je je ingelezen zou hebben en vervolgens onzinnige dingen zonder enige twijfel als voldongen feiten posteert. Dat was nogal krom.

En Monfils moet waarsch zowel Valencia als Parijs winnen om 9e te worden. Dat lijkt me nou wel een bijzonder kleine kans...

Als dat zo is, is Monfils imo klaar. Maar als ik het goed begrijp hangt dat toch af van wat Tipsa, Potro (en evt Almagro) doen? Als ik de mannen op MTF mag geloven is winst deze week en een finale volgende week al voldoende om 8e te worden, niet 9e. Die 9e plek zou dan logischerwijs minder punten behoeven.
Reply
#7
Ad Wim Wrote:Zie andere topic, Monfils heeft nog even 600 punten te verdedigen in Parijs. Die gaat het dus nooit halen. Tenzij die opeens Parijs wint, maar zelfs dan moet ie hier nog SF halen in Valencia.

Te verdedigen punten tellen toch niet mee in de race? Dat is toch enkel de ranking? Anders gezegd, in die 1925 punten van Monfils zitten geen punten van Parijs.
Reply
#8
Hoe dan ook is het voor Monfils wel erg belangrijk deze week verder te komen dan Potro, wellicht kan hij in een onderling treffen het verschil gaan maken.
Reply
#9
Hmm ja, nu ben ik even in de war. Die punten in Parijs worden er natuurlijk altijd bijgeteld. Dit itt tot 250s en 500s. En zitten idd ook niet in die 1925.
Dan kan het inderdaad nog wel voor Monfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ik haal ook een beetje die race (dat overzicht van hierboven) en de daadwerkelijke ranking (waar ik net naar aan het kijken was) door elkaar.
In principe is het namelijk gewoon zo dat de beste 8 van de ranking na Parijs naar Londen gaan. En dan neem je dus wel die 600 punten van Monfils in beschouwing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Almagro en Clownfils kunnen de top 8 na vandaag niet meer halen.

Nummer 9 is natuurlijk ook nog wel interessant. Almagro gaat dat niet meer worden en Monfils moet finale halen. Maar het zal dus zeer waarsch Tipsa worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Weinig spanning dit jaar. De top 9 staat al vast en eigenlijk de top 8 ook, tenzij Tipsa het toernooi wint.
Fish en Djokovic lijken ook aardig fit, dus waarschijnlijk komt er niet eens een alternate aan te pas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Was sowieso qua tennis een weinig spannend jaar met een alleenheerser en op Haase na bedroevende Nederlanders. Volgend jaar wordt het in de top een stuk interessanter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Nu is het helemaal gedaan, met het verlies van Tipsa. Top 8 is zeker, Tipsa en Almagro als reserve.
In die laatste twee kan alleen nog iets veranderen als Dolgo, Troikci, Gasquet of Lopez het toernooi wint. En dat gaat niet gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
We gaan binnen 10 minuten loten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
4 potjes

pot 1 djokovic, nadal
pot 2 murray, federer
pot 3 ferrer, tsonga
pot 4 berdych, fish
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Groep A : Djokovic (13475) Murray (7380), Ferrer (4480), Berdych (3300)
Groep B : Nadal (9375), Federer (6670), Tsonga (3535), Fish (2965)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Gooi de DB maar open :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Fed def Mur in Final.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Wat is het budget ook alweer? Heb de waardes achter de namen gezet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
25?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
38 Masters MS 22.000 Uur voor eerste wedstrijd

lastige draw voor Federer... Tsonga en Nadal in zijn poule. Zou Djoko een beetje fit zijn?
Reply
#23
Juist een prachtige loting voor Federer (en Nadal), uit elke pot zit de minste in groep B.
Reply
#24
Eitje voor Roger idd. Djoko heeft het een stuk lastiger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ik moet het allemaal nog zien of Federer zo makkelijk gaat winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Missch niet het toernooi, maar wel NID de poule door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Stille Wrote:Groep A : Djokovic (13475) Murray (7380), Ferrer (4480), Berdych (3300)
Groep B : Nadal (9375), Federer (6670), Tsonga (3535), Fish (2965)
Zeer interessante loting overigens met het oog op de strijd om de eerste plaats bij FTM. Ben benieuwd met welk (instabiel) evenwicht bereikt gaat wordenSmile
Reply
#28
go go go! succes allen!
Reply
#29
Naast het behouden van plaats 1 wil ik toch ook nog wel een kansje maken op goud, zou mooi zijn om de dubbel nog te pakken. Maar al te veel risico nemen is ook niet mogelijk.
Reply
#30
Dit wordt voor FTM een saaie week vrees ik. Of je moet risico nemen en voor Djo of Nad gaan. Denk dat ik maar een gokje ga wagen om nog te stijgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: