The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel Valencia
_Tampie Wrote:Die Monfils, altijd verrassend. Zowel in positieve als negatieve zin.

Undecided ik moest direct na deze post offline, ik dacht al zoiets, breakt terug naar *4-5 en geeft het gelijk weg. Wat een clown is het toch ook.

Feli Ad, in ieder geval alvast met je keuzes om Cilic, Lopez, Tsonga en Monfils te negeren. Ik zal niet prematuur zeggen dat je al goud hebt, maar het ligt voor het oprapen nu voor je.
Reply
Natuurlijk wel =D> voor Del Potro om Querrey eraf te tikken. Toch weer +30 deze week. Nog 2 weken te gaan!
Reply
Hup Andy dan maar! Je kan het ( [-X [-o< ).
Reply
Die bolle haalt zowaar weer eens punten, mooi!
Reply
Djoko is echt dom! Is geblesseerd aan schouder en gaat gewoon vanaf halverwege 2e set doorspelen en maakt nog 2 games
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Potro ook niet fit meer... :roll:
Reply
Ook dit past weer in Ad jaar. Zoveel mazzel gaat ie de komende jaren niet meer krijgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het valt ook allemaal precies zoals Ad 't wil. Zeker het afgelopen jaar en ook deze week weer. Maar ik gun 't 'm wel. Fanatieke managers hebben bij mij een streepje voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad alleen geen goud als Granollers Valencia wint en Nishi Basel. Feli Ad, nog 2 weken te gaan. Het kan nog een spannende WTF worden zo.
Reply
Dit gaat toch helemaal nergens over :lol:

Potro verliest van Granollers, waardoor Ferrer een vrij doortocht heeft.

Murray en Djokovic geblesseerd, waardoor Federer 500 ipv 180 punten pakt Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, gewoon inschatten. Je weet dat Djoko een risico is. Komt terug van een zware blessure en gebruikt dit toernooi voornamelijk als warm-up. Murray was een mooie meevaller, maar ging er vanuit dat Federer dat wel zou winnen.

Ferrer was natuurlijk op voorhand titelkandidaat nummer 1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is je gegund.
Je bent toch waarschijnlijk de meest fanatieke manager.

Wel jammer dat het slechts tot een 4e plek leidt.

Zoveel geluk heb je volgend jaar natuurlijk niet weer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, denk dat Ad volgend jaar weleens opnieuw zo hoog kan eindigen of nog beter. Vergeet niet dat hij met een drama Aus Open begon. Ik denk dat Ad het meeste kennis van de spelers heeft en hun situatie (blessure, vorm, ondergrond).
Reply
Niet zo gek. Hij heeft niets anders te doen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die ferrer. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook Ferrer eraf tegen Monaco in eigen land, treurigheid alom dit toernooi.
Reply
Wat doe je nou, Beest? Aparte finale daar.

Mag hopen dat Federer morgen gewoon wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Roger, toernooiwinst NID.

Nu maar even consolideren en geen gekke dingen doen. Tampie gaat toch geen risico nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ad met Federer :eeeek: . Gewaagd, en als hij het toernooi wint en daarmee Ad goud bezorgt dan is dat een meesterzet en verdiend.

Feli Ad. Met name de laatste week kan het nog spannend worden. 1 verschilletje van het ideale team en ik kan er met 5 anderen met goud vandoor gaan. Komende week wordt ook spannend, maar voor het medailleklassement niet denk ik.
Reply
Bedankt allen.

Nollie die trouwens een 500 wint, ML moet dolblij zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weinig verrassend natuurlijk, dit is redelijk zijn toernooi, maar ik had met het oog op de TMS finale liever Monfils gezien.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Met zo'n team speel je nooit om iemand in te halen, hooguit om iemand boven je te houden.
Prima natuurlijk, maar zeg dan niet dat je me in wilt halen.

Wat een onzin. Ik probeer deze week gewoon in te lopen op jou om je vervolgens uiteindelijk nog in te halen. We zullen aan het eind van de week zien wie er goed zit.
Ik zie weinig in Fedex, jij blijkbaar heel veel. We gaan 't zien. En Beest zie ik ook niet als topfavoriet op deze ondergrond.

Tsonga, Monfils, Cilic kunnen toch net zo makkelijk winnen in Valencia als Federer in Basel?
Ging idd niet om gelijk, dus ik probeer het ook niet te halen hier. Maar wel leuk om dit nu weer terug te lezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vond het ook wellicht nog knapper van je dat je Tsonga, Monfils en Cilic op de juiste waarde wist te schatten (=laag). Federer als alternatief vond ik matig/slecht, het wordt goed door zijn zege. Granollie was natuurlijk een nog beter alternatief geweest Wink
Reply
Federer was geen alternatief, maar een bewuste keus op zoek naar goud. Alleen voor 500 punten nam ik hem, en dat bleek ook nodig uiteindelijk.
Die andere drie waren alternatieven, maar daar verwachtte ik dus ook niks van met goede redenen (vond ik zelf).

Mooiste dat er is, dat alles bijna precies valt als je het van tevoren inschat. Dat je er ook nog goud mee haalt, is een leuke bonus in dit geval.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: