The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel Valencia
#31
En Kuku met de dubbele break in de tweede. Daar moet dan toch maar een plaatsje voor gemaakt worden :-k
Reply
#32
Krijg laatste geld niet zo goed op. Twijfel tussen allerlei rukkers van 900 die al door zijn en wat qualies die 't wss niet gaan redden in de 1e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Team staat. Ik verwacht als troefjes bij andre t.o.v. mij: Cilic, Anderson, Querrey en misschien Granollers.

Kukushin en Kubot er last minute ingedaan voor Andujar en Querrey.
Reply
#34
Haha, enige verschillen zijn precies Kuku en Kubot vs. Andujar en Querrey.
Reply
#35
Kuku gaat nog even choken....
Reply
#36
_Tampie Wrote:Haha, enige verschillen zijn precies Kuku en Kubot vs. Andujar en Querrey.

Jammer! Maar in Parijs kan nog veel gebeuren, André moet daar een mooie gok wagen.
Reply
#37
Ad met Federer :eeeek: . Gewaagd, en als hij het toernooi wint en daarmee Ad goud bezorgt dan is dat een meesterzet en verdiend.
Reply
#38
Dat zal niet gebeuren. Hopelijk kan ik Ad hiermee passeren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Haha, enige verschillen zijn precies Kuku en Kubot vs. Andujar en Querrey.

Jammer! Maar in Parijs kan nog veel gebeuren, André moet daar een mooie gok wagen.

Deadline Parijs is maandagochtend 10 uur, ik zal me even vrijplannen tot 10.15.
Reply
#40
Kuku pakt de zege, hopelijk pakt Kubot Kamke dan gaat het wel goed komen deze week. Andujar en Querrey zie ik toch ook tot max 45 punten komen.
Reply
#41
_Tampie Wrote:Ad met Federer :eeeek: . Gewaagd, en als hij het toernooi wint en daarmee Ad goud bezorgt dan is dat een meesterzet en verdiend.
Is natuurlijk gewoon topfavoriet hier. Jammer dat ie nog best veel gekozen is, wist niet eens dat ie vandaag al speelde.

En volgens mij mis ik weinig must-picks verder. Neem aan dat Tsonga en Clownfils zich sparen voor hun thuistoernooi.
Alleen Lopez kan nog gevaarlijk zijn, maar ik reken weer op Bogo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Juist Ad, hup Fed!
Reply
#43
Haggie en Scholten hebben mooie teams
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
De bookies tippen terecht Djoko als topfavoriet, en Murray zelfs nog licht lager gequoteerd. Maar Basel is wel zijn toernooi. Tsonga en Monfils kunnen inderdaad tanken, maar kunnen beide ook zomaar de finale halen (niet beide tegelijk Wink)
Reply
#45
Tja, Djoko's 1e toernooi sinds heel lange tijd, en niet echt zijn ondergrond. Murray moet het nog maar laten zien tegen serieuze tegenstand.
En het is idd Rogers toernooi, laatste 5 jaar finale, en hij als hij nog iets wil winnen dit jaar. En ook nog eens zijn ondergrond. Ik verwacht iig finale en eigenlijk gewoon winst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ik help het je hopen, het zou niet heel verrassend zijn maar ik geef Djoko meer kans. Maar, nogmaals, een gewaagde keuze die eventueel goud rechtvaardigt.
Reply
#47
ai, word ik hard gestraft voor niet tot de deadline online blijven
Reply
#48
ha ha, Blake wint na 1 game gespeeld te hebben Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Fish ff startgeld opgehaald? :Big Grin
Reply
#50
Mooi! Ad en Buurs geen Blake. Kraai geen Kuku. Ga ervan uit dat Blake die onderlinge strijd wint, dan zijn dan mooi 110 punten voor 770 euro, met kans op meer.

Wat ook top is, is dat Anderson Klizan eruit tikt. Lang in m'n team gehad die gozer, toch maar prutsers als Fog en Andu erin gezet.

Tsonga heeft wat opstart problemen maar zal niet meer in de problemen komen vanaf hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Lekker Jo. Niks sparen, vechten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Calimero joeeesnieeeee Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Tyfus, laffe hond ben ik. Constant Blake gehad, maar op het laatst toch nog Kuku erin gezet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Youzhny heeft er blijkbaar ook geen zin meer in. En Tsonga die een set van Marti verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Tuurlijk Beest ! :eten:
NID :-({|=
Reply
#56
centre court Wrote:Mooi! Ad en Buurs geen Blake. Kraai geen Kuku. Ga ervan uit dat Blake die onderlinge strijd wint, dan zijn dan mooi 110 punten voor 770 euro, met kans op meer.

Wat ook top is, is dat Anderson Klizan eruit tikt. Lang in m'n team gehad die gozer, toch maar prutsers als Fog en Andu erin gezet.

Tsonga heeft wat opstart problemen maar zal niet meer in de problemen komen vanaf hier.
Wat heb jij voor een team dan? Ik dacht dat je nog een push wilde maken. Zowel Cilic als Raonic cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
CC heeft zelfs Cilic en Raonic Undecided

Hij speelt zelfs nu om niet te verliezen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Cilic en Raonic, Kamke en Kubot, Mahut en Davydenko, en ga zo maar door.

Ik snap ook wel dat je Federer of Murray niet hebt, maar Beest niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ik kan toch ook spelen om niet te verliezen. Kan hooguit nog 4e worden, sta nu 5e. Ad staat iets boven mij en gaat forceren om goud te halen, de rest staat onder mij en houd ik met dit team ook onder me. Winnaar van Cilic/Raonic moet je in deze draw hebben, Kamke en Kubot beide een mustpick als ze winnen, Mahut en Davy net zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: