The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 10
#1
Programma
VVV-Venlo - Excelsior
NAC Breda - Vitesse
RKC Waalwijk - FC Groningen
Roda JC Kerkrade - SC Heerenveen
Feyenoord - NEC
FC Utrecht - Ajax
AZ - ADO Den Haag
FC Twente - De Graafschap
PSV - Heracles Almelo

VVV natuurlijk budgettechnisch. En dan komt er bij mij zoiets uitrollen:

DE Vogt

DE Vrij
Wisgerhof
Marcelo
Poulsen

Linssen
Elm
Vormer
Bakkal

Mertens
John

Voor die 11 heb ik momenteel 50k tekort. Dus we gaan nog ff puzzelen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#2
Lijkt me niet zo lastig. Linssen eruit en Musa erin. Kan je ook direct blessuregeval Wisgerhof wisselen voor zekerheidje Rosales.
Ik heb een droom.
Reply
#3
Texeira [13.20M] GRO
De Jong © [17.35M] TWE
John [13.60M] TWE

Andersson [13.00M] GRO
Janssen [17.20M] AJA
Linssen [7.20M] VVV

De Vrij [9.65M] FEY
Yoshida [6.35M] VVV
Poulsen [14.40M] AZ
Martins Indi [8.85M] FEY

Esteban [12.00M] AZ

Budget: 0.00 (132.80M)

Voor de hoogste weekscore hoop ik.
Reply
#4
En nu naar hopen dat je geen zwarte kat tegenkomt dan!!
Reply
#5
Ben er weer 1 tegengekomen, kutzooi!
Reply
#6
Feyenoord is dus niet beter geworden dan vorig jaar.
Reply
#7
:p
Reply
#8
Neem ik een keer Ajax , die tegen een ploeg moet met een slechte reeks, worden ze ingemaakt. GVD!!!!!
Reply
#9
ongelofelijk dit...3 fouten van vermeer, nog veel meer van Ooijer en 2 penalties die niet gegeven worden. Wat een kutwedstrijd.
Reply
#10
Dan maar hopen op 4 doelpunten van De Jong (FC Twente)
Reply
#11
Mac Wrote:ongelofelijk dit...3 fouten van vermeer, nog veel meer van Ooijer en 2 penalties die niet gegeven worden. Wat een kutwedstrijd.

die van soelemani was wat mij betreft helegaar geen pingel. of bedoel je die niet? de ander die je denk ik bedoelt was die van boerigter. ik dacht dat in eerste instantie ook, maar in de herhaling dacht ik te zien dat die lange de bal speelde. maar ik ben eerlijk, ik weet het niet zeker en dat kan zomaar een pingel geweest zijn.

dat ooijer er niet afgestuurd werd en daarna mocht scoren is natuurlijk veel erger. ik denk dat fernandez wel een onderzoekje krijgt van de tuchtrechter, ik heb het nog niet duidelijk gezien trouwens, en vind hem het type er ook niet voor, voor een 'kaakslag. maar ik ben benieuwd of die hondenlul van een vertongen dan ook een onderzoekje krijgt. niet dat het erg was, maar er zijn hier spelers voor geschorst in het verleden.

vermeer was idd drama. het was geen kutwedstrijd, het was geweldig. leuk om te zien dat ajakkes ook een set kan verliezen. wat een ongelooflijke geitenkaas.
Reply
#12
Kutronde, GVD!!!.
Reply
#13
Dat Utrecht is dit seizoen echt hemeltergend slecht zeg. Echt een wonder die 6 goals. Normaal staat het na zo'n spelbeeld 1-6.
Reply
#14
ooijer had rood moeten hebben net als Strootman vorige week. Maar beter, ik ben benieuwd of je nog wat hebt op te merken over de leiding van vandaag. Mooie schwalbe en onterchte pingel en 2 x buitenspel.
Rutten was opmerkelijk stil over de leiding deze week
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Ohoh ooijer toch.... Pure frustratie, tijd om te stoppen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Volgens mij zijn ze bij de wedstrijd van AZ de assist van Maher vergeten bij het doelpunt van Altidore?
Ik heb een droom.
Reply
#17
Ik ben trouwens best tevreden met 72 punten, dankzij captain De Jong.
Ik heb een droom.
Reply
#18
volgens mij kan naar de letter van de regel ooijer gewoon alsnog gestraft worden. de scheids heeft deze smerige overtreding immers niet gezien. gelukkig heeft studio ajakkes de elleboog van vertongen uit de samenvattig gelaten en onbesproken gelaten. anders missen ze straks 2 verdedigers.

het einde van het liedje? psvee wint door buitenspelgoals, wij verliezen door buitenspel goal, fernandez wordt op tv beelden en een huilende neus geschorst, ooijer en vertongen misdragen zich en worden niet geschorst.

ik krijg een deja heel vaak vu.
Reply
#19
waf Wrote:volgens mij kan naar de letter van de regel ooijer gewoon alsnog gestraft worden. de scheids heeft deze smerige overtreding immers niet gezien. gelukkig heeft studio ajakkes de elleboog van vertongen uit de samenvattig gelaten en onbesproken gelaten. anders missen ze straks 2 verdedigers.

het einde van het liedje? psvee wint door buitenspelgoals, wij verliezen door buitenspel goal, fernandez wordt op tv beelden en een huilende neus geschorst, ooijer en vertongen misdragen zich en worden niet geschorst.

ik krijg een deja heel vaak vu.

PSV had zonder die 2 goals uiteindelijk ook gewoon (jaja scordebordjournalistiek). Afgekeurde goal sloeg ook nergens op.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ekslem Wrote:
waf Wrote:volgens mij kan naar de letter van de regel ooijer gewoon alsnog gestraft worden. de scheids heeft deze smerige overtreding immers niet gezien. gelukkig heeft studio ajakkes de elleboog van vertongen uit de samenvattig gelaten en onbesproken gelaten. anders missen ze straks 2 verdedigers.

het einde van het liedje? psvee wint door buitenspelgoals, wij verliezen door buitenspel goal, fernandez wordt op tv beelden en een huilende neus geschorst, ooijer en vertongen misdragen zich en worden niet geschorst.

ik krijg een deja heel vaak vu.

PSV had zonder die 2 goals uiteindelijk ook gewoon (jaja scordebordjournalistiek). Afgekeurde goal sloeg ook nergens op.

misschien. ik heb de eerste helft gezien en vond heracles gewoon beter.

2de helft stond ik te kokkerellen en kwma mij zoon vertellen dat het 1-1 was. daarna telkens even een paar minuten gekeken.

ik weet niet of die goal ook een goal was geworden als de scheids niet had gefloten. niemand die nog reageerde. ik heb niet goed gezien wat er gebeurde, maar ik zag ook niet veel protesten.
Reply
#21
PSV had idd ook zomaar niet kunnen winnen.

Maar om bij een 4-1 uitslag, 2 buitenspelgoals en een afgekeurde goal te stellen dat ze door die 2 goals gewonnen hebben, gaat me te ver. Fey heeft (statistisch gezien) wel verloren door een onterechte goal. Bij 0-3 was er ook minder over gezeverd wrs.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
ik had dat ook niet gezegd als het de 3-1 en de 4-1 betrof. die goals maak je doorgaans makkelijker dan de 2-1. het eigen geloof is terug en het geloof van de tegenstander is gebroken. de 2-1 is essentieel. maar je kan idd niet zeggen dat ze zonder die goals niet gewonnen zouden hebben.
Reply
#23
waf Wrote:ik had dat ook niet gezegd als het de 3-1 en de 4-1 betrof. die goals maak je doorgaans makkelijker dan de 2-1. het eigen geloof is terug en het geloof van de tegenstander is gebroken. de 2-1 is essentieel. maar je kan idd niet zeggen dat ze zonder die goals niet gewonnen zouden hebben.

Waf waarom vergeet je ook hier voor het gemak dat een zuivere goal van Marcelo werd afgekeurd? Het betrof eigenlijk gewoon de 3-1!
Reply
#24
Peter Wrote:
waf Wrote:ik had dat ook niet gezegd als het de 3-1 en de 4-1 betrof. die goals maak je doorgaans makkelijker dan de 2-1. het eigen geloof is terug en het geloof van de tegenstander is gebroken. de 2-1 is essentieel. maar je kan idd niet zeggen dat ze zonder die goals niet gewonnen zouden hebben.

Waf waarom vergeet je ook hier voor het gemak dat een zuivere goal van Marcelo werd afgekeurd? Het betrof eigenlijk gewoon de 3-1!

ik vergeet helemaal niks. die goal van marcelo was niet zuiver want ver voordat hij zat werd er al gefloten. zonder dat er geprotesteerd werd.

gini mist een pingel die geen pingel was, maar dat had ene gele kaart moeten zijn voor mertens.

ik vind dat jij meer vergeet dan ik.
Reply
#25
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:ik had dat ook niet gezegd als het de 3-1 en de 4-1 betrof. die goals maak je doorgaans makkelijker dan de 2-1. het eigen geloof is terug en het geloof van de tegenstander is gebroken. de 2-1 is essentieel. maar je kan idd niet zeggen dat ze zonder die goals niet gewonnen zouden hebben.

Waf waarom vergeet je ook hier voor het gemak dat een zuivere goal van Marcelo werd afgekeurd? Het betrof eigenlijk gewoon de 3-1!

ik vergeet helemaal niks. die goal van marcelo was niet zuiver want ver voordat hij zat werd er al gefloten. zonder dat er geprotesteerd werd.

gini mist een pingel die geen pingel was, maar dat had ene gele kaart moeten zijn voor mertens.

ik vind dat jij meer vergeet dan ik.

Als je die van Gini ook nog meetelt waren het zelfs eigenlijk al de 4-1 en de 5-1. :eten:
Reply
#26
Beste,

Bedankt voor je tip. We hebben de beelden bekeken en het blijft een lastige situatie.
We hebben besloten om de assist wel toe te kennen aan Maher, en daardoor hem ook de punten toe te kennen.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Competitie Manager 2011-2012

scheelt toch weer 4 puntjes voor mijn cappie Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#27
gittermaster Wrote:Beste,

Bedankt voor je tip. We hebben de beelden bekeken en het blijft een lastige situatie.
We hebben besloten om de assist wel toe te kennen aan Maher, en daardoor hem ook de punten toe te kennen.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Competitie Manager 2011-2012

scheelt toch weer 4 puntjes voor mijn cappie Smile


Kijk aan Gitter. Dankjewel. Redelijk score dan deze week, 74, alleraardichst.
Ik heb een droom.
Reply
#28
Ja je wordt bedankt, Gitter... zak ik van 3 naar 5! Sad

:wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#29
hehe sorry KJ, ik ging er eigenlijk vanuit dat jij m ook wel had, daar je altijd een neusje hebt voor de juiste spelers Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Ja daardoor zak ik ook van 2 naar 4 Sad helaas dit keer voor Elm gekozen.
Reply


Forum Jump: