The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM 2012 de info
#1
Evene voor degenen die niet weten wat CTM is:
CTM is een spel gebaseerd op de Challenger toernooien. Elke week moet je in een speciaal voor die week aangemaakt topic de voorspellingen doorgeven. De lotingen zijn meestal op zondag bekend en terug te vinden op de website van de ATP

Puntentelling:
halve finalist 1 punt
finalist 2 punten
winnaar 4 punten
ongeplaatste speler 2 bonuspunten
1 joker per week 2 bonuspunten (deze moet in HOOFDLETTERS aangegeven worden)

dus als je bijv een ongeplaatste speler als joker hebt en die wint het toernooi (zoals bijv brands afgelopen week) dan pak je 8 punten met 1 speler

Het spel begint op 3 januari met de toernooien in Sao Paulo en Noumea
Deadline blijft gewoon maandag 22.00 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Ik ben er weer bij hoor (als ik het niet vergeet).

Wanneer zijn die puntentellingaanpassingen ingevoerd/verzonnen?
Op zich goede ideeën, maar vind het nu wel wat veel. Ik zou of de joker of de ongeplaatste speler of de halve finalist weghalen.
Denk dat die joker niet veel toevoegt. Neem aan dat je bedoelt dat ie 2 bonuspunten krijgt vanaf de SF? Dan kiest iedereen voor veilig en neemt de topfavoriet als joker. Dan kun je beter een verdubbeling doen, dus dat je dan met een ongeplaatste speler heel dik verschil kan maken tov van mensen die veilig gaan met een topseed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Puntentellingen stonden paar weken geleden al in een ander topic. Joker is juist leuk! Je moet gaan kiezen of je een topfavo neemt of je neemt het risico om een ongeplaatste te nemen waardoor je veel kan scoren. We kunnen er ook voor kiezen dat de joker past telt vanaf de finale

Wat vinden anderen hiervan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Dat zijn toch twee losse dingen als je het alleen met bonuspunten beloont?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Joker is op zich wel aardig, maar ik zou dan wel invoeren dat het alleen voor de winnaar telt. Zeker niet vanaf de halve finale.
Reply
#6
Prima Mitch
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Ik vind de joker net wat teveel van het goede. Het moet wel overzichtelijk blijven. Als ik ook al een afweging moet gaan maken of ik op een geplaatste of ongeplaatste speler een joker moet zetten... Als je 6 toernooien in één week hebt, ben je blij dat je voor alle toernooien een fatsoenlijke voorspelling heb gemaakt.
Reply
#8
Hier hetzelfde, de SF meetellen vind ik nog wel aardig (al wordt het wel erg verleidelijk voor seeds te gaan dan), maar die joker ga ik vergeten.
Reply
#9
Heb ook Haggie gesproken en ik denk dat we het als volgt moeten gaan doen. Geen joker maar wel punten voor de HF dus

Puntentelling:
halve finalist 1 punt
finalist 2 punten
winnaar 4 punten
ongeplaatste speler 2 bonuspunten (finalisten)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Top. Hoop op veel deelnemers. Als je hier een keer een week niet invult, is er geen man overboord, in tegenstalling tot FTM.
Reply


Forum Jump: