The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fey-Twe
#1
Sjeeeeetje wat werd dat twente weggespeeld zeg. het had bij rust al 6-0 moeten staan.

ook na de rust nog kans op 4-0, stom dat feyenoord het liet lopen na de 3-1.

maar goed, adriaanse had 4 aanvallende spelers neergezet en daarachter brama en de zeer matige landzaat. dat is wat mij betreft vragen om problemen. als dan guidetti ook nog douglas alle hoeken van het veld laat zien (volgens mij won douglas in de 55 ste minuut zijn eerste duel) dan is het dweilen met de kraan open.

mooi jaareinde, jammer dat de flow wordt onderbroken door de winterstop!
Reply
#2
En Ajakkes heeft weer geluk dat Ahmadi naar die Africa Cup is als zij naar de Kuip moeten. Dat scheelt bij Feyenoord wel 3 slokken op een borrel.
Reply
#3
het scheelt, maar zeker geen drie slokken. hij doet genoeg fout. zijn oude fout, de bal te lang bij zich houden. bovendien heeft hij nog steeds een onthutsend zwak afstandschot. clasie is ook gewoon belangrijk, zo niet belangrijker op dat middenveld. ik hoop dat koeman er voor kiest om leerdam op het middenveld te zetten en dan met de vrij op rechtsback te beginnen. het centrum vlaar indi staat best goed.
Reply
#4
Twente is genaaid, 1-0 was duidelijk buitenspel :-#
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Lamme Lennie Wrote:Twente is genaaid, 1-0 was duidelijk buitenspel :-#

zo duidelijk vond ik dat niet. ik hreb het gisterenavond teruggezien en ook op feyenoord.nl kun je de samenvatting bekijken. misschien helt zijn lichaam iets meer voorover, maar alle benen staan gewoon op 1 lijn. bij twijfel doorvoetballen.

en feyenoord was gewoon 3 klassen beter, anders hadden we ook wel gescoord. misschien waren we wat langer geconcetreerd gebleven als we later hadden gescoord?
Reply
#6
Haha, niet duidelijk.

Aan het einde vd rit heb wat mee gehad en wat tegen...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Ekslem Wrote:Haha, niet duidelijk.

kijk even op feyenoord.nl en dan naar de samenvatting. het doelpunt komt meteen en in de herhaling wordt het beeld stilgezet. ik vind het niet duidelijk, en als dat wel zo was hed ik dat heus gezegd, sterker nog ik koester onterechte doelpunten van ons omdat het zeldzaamheden zijn.
Reply
#8
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Twente is genaaid, 1-0 was duidelijk buitenspel :-#

zo duidelijk vond ik dat niet. ik hreb het gisterenavond teruggezien en ook op feyenoord.nl kun je de samenvatting bekijken. misschien helt zijn lichaam iets meer voorover, maar alle benen staan gewoon op 1 lijn. bij twijfel doorvoetballen.

en feyenoord was gewoon 3 klassen beter, anders hadden we ook wel gescoord. misschien waren we wat langer geconcetreerd gebleven als we later hadden gescoord?

Is het niet zo dan het hele lichaam muv de armen telt voor het bepalen van buitenspel? Borst Bakkal duidelijk buitenspel!
Reply
#9
Peter Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Twente is genaaid, 1-0 was duidelijk buitenspel :-#

zo duidelijk vond ik dat niet. ik hreb het gisterenavond teruggezien en ook op feyenoord.nl kun je de samenvatting bekijken. misschien helt zijn lichaam iets meer voorover, maar alle benen staan gewoon op 1 lijn. bij twijfel doorvoetballen.

en feyenoord was gewoon 3 klassen beter, anders hadden we ook wel gescoord. misschien waren we wat langer geconcetreerd gebleven als we later hadden gescoord?

Is het niet zo dan het hele lichaam muv de armen telt voor het bepalen van buitenspel? Borst Bakkal duidelijk buitenspel!

ik weet niet precies wat de regel is, wel zie ik dat het ook niet duidelijk is dat de borst van bakal het meest naar voren geschoven element is. misschien de armen wel.

al was het maar omdat de camera niet op 1 lijn staat kun jehet iig nooit met zekerheid zeggen. en ik kan het ook niet uitsluiten, maar duidelijk is het niet, hooguit een twijfelgeval. terecht doorgespeeld dus.
Reply
#10
Ben wel benieuwd wat nu het criterium wel/geen buitenspel is.

Als het been is, geld dan onderbeen, bovenbeen, knie of de voet? Of tellen de armen ook gewoon mee?
Reply
#11
En dit zou een grensrechter in 0,01 sec moeten zien?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Niet duidelijk buitenspel Undecided Undecided Undecided

Als dit bij Ajax was geweest, had waf het hele forum wel weer volgespamd met zijn complot geneuzel, maar goed, nu was het niet duidelijk of het wel of geen buitenspel was Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#13
Jansoe Wrote:Niet duidelijk buitenspel Undecided Undecided Undecided

Als dit bij Ajax was geweest, had waf het hele forum wel weer volgespamd met zijn complot geneuzel, maar goed, nu was het niet duidelijk of het wel of geen buitenspel was Undecided

vooral als er argumenten gegeven worden dan heb jij het moeilijk he, dan zou je ze nog gemotiveerd moeten weerspreken en dat is niet makkelijk voor iemand die te boek staat als het domste jongetje van het forum.....

maar ga jij maar lekker blind af op je grote neuzenheld jack van gelder. gewoon er kritiekloos achterna hobbelen, alles wat hij zegt is gewoon per definitie waar. waarom zou je zelf nadenken? daar ben je immers een identiteitsloze meeloper voor.
Reply
#14
Het gaat mij er niet om of de grensrechter het had moeten zien of wat dan ook. Integendeel zelfs. Een grensrechter kan en mag ook fouten maken. Dit was voor hem in 0.01 seconde nooit goed en duidelijk te zien en dat hij dus niet vlagde en die feyenoord speler door mocht heb ik ook absoluut geen moeite mee.

Zoals jij zelf al zegt, was het twijfel en dus doorspelen.

Echter de camerabeelden lieten duidelijk zien dat de grensrechter fout zat. Het had dus afgevlagd moeten worden.
Dat is het enige waar het om draait in deze discussie. Niet of er argumenten zijn waarom hij niet vlagde.

Maar het was het bij lange na niet zo erg gesteld met deze fout als de eerdere blunders die door grensrechters gemaakt worden zoals de afgekeurde goal van Vertonghen tegen Twente of de goedgekeurde goal van Nec tegen Feyenoord.

Quote:maar ga jij maar lekker blind af op je grote neuzenheld jack van gelder.gewoon er kritiekloos achterna hobbelen, alles wat hij zegt is gewoon per definitie waar. waarom zou je zelf nadenken? daar ben je immers een identiteitsloze meeloper voor.

Tsja, dat is weer een domme aanname van je. Wat weet jij daar nu van af, man? Ik kijk eigenlijk nooit naar Van Gelder en dat doodsaaie Studio Voetbal.

Quote:Is het niet zo dan het hele lichaam muv de armen telt voor het bepalen van buitenspel? Borst Bakkal duidelijk buitenspel!

Jep. De armen tellen niet mee. De rest van het lichaam wel.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#15
Jansoe Wrote:Echter de camerabeelden lieten duidelijk zien dat de grensrechter fout zat. Het had dus afgevlagd moeten worden.
Dat is het enige waar het om draait in deze discussie. Niet of er argumenten zijn waarom hij niet vlagde.

wat nou duidelijk? dat trek ik dus in twijfel, ontzettende megakneus. en ik verwijs daarvoor naar de beelden op feyenoord.nl. DAT is waar het om draait in deze discussie en er wordt al helemaal niet gediscussieerd waarom hij niet vlagde. een discussie waarom hij niet vlagde is zinloos, want ik weet waarom hij niet vlagde: hij zag er nl geen buitenspel in. vind ik ook niet relevant, het enige dat ik doe is kanttekeningen zetten bij de duidelijkheid en jij prestenteert dat als een feit. net zoals je grote idool jack de neus, die je duidelijk zit na te praten. blind en kritiekloos.
Reply
#16
buitenspel of geen buitenspel. Feyenoord was veel beter en heeft terecht gewonnen.
The great old Ludwig von...
Reply
#17
gittermaster Wrote:buitenspel of geen buitenspel. Feyenoord was veel beter en heeft terecht gewonnen.

vanaf de 55ste minuut was twente beter hoor (hoezeer feyenoord toen al met 6-0 vor had kunnen staan). en de 1-0 is wel een essentiele goal natuurlijk. als je voor komt krijg je immers nog meer ruimte.

oftewel, het kan best wel eens doorslaggevend geweest zijn. maar als het nou echt een duidelijk geval is, zoals vertongen tegen twente, dan is het niet goed te praten.daar komt bij dat er wel meer fout gaat bij deze goal, twente had guidetti beter moeten verdedigen en de keeper zag er ook niet goed uit.
Reply
#18
ja, maar een wedstrijd heeft 90 minuten, dus als twente vanaf de 55e minuut beter was heeft Feyenoord gewoon verdiend gewonnen
The great old Ludwig von...
Reply
#19
gittermaster Wrote:ja, maar een wedstrijd heeft 90 minuten, dus als twente vanaf de 55e minuut beter was heeft Feyenoord gewoon verdiend gewonnen

Euhh

0-30 minuten beter = verdiende nederlaag
30-60 minuten beter = verdiend gelijkspel
60-90 minuten beter = verdiende zege

?
Reply
#20
Feyenoord meer doelpunten,verdiende zege!
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#21
laat ik me daar inderdaad maar bij aansluiten, anders krijg je weer zo'n zinloze discussie
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: