The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012 Subleague
Ik heb het ook verstuurd. Door afwezigheid Atlanta hier 2e in de subleague. En 2e in het MK, maar ik neem aan dat die prijs doorschuift?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-11-2012, 11:40 AM)buurs Wrote: ik tel 7 prijzen...

Gewonnen door 6 deelnemers.
Reply
(15-11-2012, 01:47 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 11:40 AM)buurs Wrote: ik tel 7 prijzen...

Gewonnen door 6 deelnemers.

Iedereen kan toch maar 1 prijs winnen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(15-11-2012, 11:54 AM)Ad Wim Wrote: Ik heb het ook verstuurd. Door afwezigheid Atlanta hier 2e in de subleague. En 2e in het MK, maar ik neem aan dat die prijs doorschuift?

Geen behoefte om de discussie terug te zoeken en al helemaal niet om hem opnieuw te voeren, maar ik vergis me behoorlijk in de kwaltiteit van mijn geheugen als dat uit de discussie kwam.

M.a.w. dubbele prijs voor Ad.
Reply
(15-11-2012, 01:48 PM)buurs Wrote:
(15-11-2012, 01:47 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 11:40 AM)buurs Wrote: ik tel 7 prijzen...

Gewonnen door 6 deelnemers.

Iedereen kan toch maar 1 prijs winnen?

Nee hoor, jij wint bijvoorbeeld 2 prijzen; 1e bij FTM en 1e bij meest arrogante forummer Wink
Reply
(15-11-2012, 01:48 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 11:54 AM)Ad Wim Wrote: Ik heb het ook verstuurd. Door afwezigheid Atlanta hier 2e in de subleague. En 2e in het MK, maar ik neem aan dat die prijs doorschuift?

Geen behoefte om de discussie terug te zoeken en al helemaal niet om hem opnieuw te voeren, maar ik vergis me behoorlijk in de kwaltiteit van mijn geheugen als dat uit de discussie kwam.

M.a.w. dubbele prijs voor Ad.

Ik ging vanochtend ook even snel terugzoeken en kon niets vinden hierover. Ik weet wel dat ik altijd voor unieke prijzen was in voorgaande jaren, maar de meerderheid hier niet omdat men ervan overtuigd was (voornamelijk omyaca kan ik me herinneren), dat ze zelden tot nooit zouden overlappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-11-2012, 01:56 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 01:48 PM)buurs Wrote:
(15-11-2012, 01:47 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 11:40 AM)buurs Wrote: ik tel 7 prijzen...

Gewonnen door 6 deelnemers.

Iedereen kan toch maar 1 prijs winnen?

Nee hoor, jij wint bijvoorbeeld 2 prijzen; 1e bij FTM en 1e bij meest arrogante forummer Wink

Wat heb ik gewonnen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad wint 2e plaats AK en 2e plaats MK!

Andre en Jornstars nog te gaan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(15-11-2012, 02:14 PM)buurs Wrote:
(15-11-2012, 01:56 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 01:48 PM)buurs Wrote:
(15-11-2012, 01:47 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 11:40 AM)buurs Wrote: ik tel 7 prijzen...

Gewonnen door 6 deelnemers.

Iedereen kan toch maar 1 prijs winnen?

Nee hoor, jij wint bijvoorbeeld 2 prijzen; 1e bij FTM en 1e bij meest arrogante forummer Wink

Wat heb ik gewonnen?

Een sjaal van FC Emmen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit was de afspraak zie ik staan:
deelnemers 38: (380 euro)
1: 50% = 190 euro
2: 30% = 117 euro
3: 15% = 57 euro
4: 5% = 19 euro

Medailles: (76 euro)
1: 50% = 38 euro
2: 30% = 22,80 euro
3: 20% = 15,20 euro



Graag ook de gegevens van Overdune svp Cool

Jornstars ook binnen inmiddels zag ik.

Overdune en Andre nog.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aantal posts van Haggie in 2012 is de afgelopen week verdubbeld!
Reply
Haggie is een off season man Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(15-11-2012, 02:19 PM)Stille Wrote:
(15-11-2012, 02:14 PM)buurs Wrote:
(15-11-2012, 01:56 PM)_Tampie Wrote:
(15-11-2012, 01:48 PM)buurs Wrote:
(15-11-2012, 01:47 PM)_Tampie Wrote: Gewonnen door 6 deelnemers.

Iedereen kan toch maar 1 prijs winnen?

Nee hoor, jij wint bijvoorbeeld 2 prijzen; 1e bij FTM en 1e bij meest arrogante forummer Wink

Wat heb ik gewonnen?

Een sjaal van FC Emmen

Die mag je houden Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Met die dubbele prijs en de 25 euro van RG heb ik bijna evenveel als buurs.
Ook nog een tennisracket erbij straks, leve het nieuwe ftm!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leve Ad 2.0, die wel kan managen!

Nu op naar Ad 3.0 die het gaat afmaken!
Reply
(15-11-2012, 03:20 PM)Ad Wim Wrote: Met die dubbele prijs en de 25 euro van RG heb ik bijna evenveel als buurs.
Ook nog een tennisracket erbij straks, leve het nieuwe ftm!

Maar waar het echt om gaat, heb je niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Komt goed. Ik ben vorig jaar te laat met de nieuwe tactiek begonnen en heb hem op de US Open niet consequent toegepast. Als ik dat volgend jaar wel doe, heb ik er alle vertrouwen in dat het kan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-11-2012, 02:35 PM)_Tampie Wrote: Aantal posts van Haggie in 2012 is de afgelopen week verdubbeld!

Wanneer begint t nieuwe seizoen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(15-11-2012, 02:21 PM)Haggie Wrote: Dit was de afspraak zie ik staan:
deelnemers 38: (380 euro)
1: 50% = 190 euro
2: 30% = 117 euro
3: 15% = 57 euro
4: 5% = 19 euro

Medailles: (76 euro)
1: 50% = 38 euro
2: 30% = 22,80 euro
3: 20% = 15,20 euro



Graag ook de gegevens van Overdune svp Cool

Jornstars ook binnen inmiddels zag ik.

Overdune en Andre nog.

Wtf, ik wist niet eens dat ik wat gewonnen had! Ik zal je pm'en.
Reply
Feli buurs en ook de andere managers! Ik kende zelf een uitstekend eerste half jaar met top 5-klassering, maar zoals altijd breekt de zomer me op. 2,3 keer vergeten en dan is het einde verhaal. Denk dat ik er volgend jaar voor het eerst in jaren niet bij ben.
Reply
Nee joh. Draag volgend jaar gewoon die 2,3 keer over aan een van ons en er is niks aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, gewoon een beetje plannen.
Reply
Ik wacht nog op Andre. Als Andre dit weekend niet gegeven heeft gestuurd zal ik maandagochtend als eerste, het geld toch maar overmaken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Money underway.

Overdune, zie PM.
Andre, gegevens?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sorry, ik had dit even gemist. Ik ben niet zo off-season. Ik zal mijn gegevens mailen.
En de discussie over de dubbele prijzen kan ik me nog goed herinneren. Ad was tegen dubbele prijzen, maar de meerderheid voor, dus Ad heeft ze verdiend.
Precies wat hierboven staat dus, alleen de argumentatie van Ad klopt niet (wat daar staat is natuurlijk een non-argument).
Reply
Ik heb, zoals zo vaak, geen idee waar je het over hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: