The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012 Subleague
#31
Ik wil ook wel meedoen.
Reply
#32
Prima !
Kijk bij <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fantasytennismanager.nl/ftm/index.php">http://www.fantasytennismanager.nl/ftm/index.php</a><!-- m --> , klik op join subleague en meld je vervolgens aan bij de ForumLeague...wachtwoord is Stille.
Verdere info over inleg en prijzengeld krijg je later nog.
Reply
#33
Join subleague is goed verstopt, ik kan hem niet vinden...
Reply
#34
Team > Profiel en dan aan de rechterkant:

Pas je team aan
Bekijk de livescores
Pas profiel aan
Gekozen spelers
Start subleague
Join subleague
Reply
#35
Als je ingelogd bent dan zie je rechts de symbolen van Twitter en Facebook staan. En precies daarboven staat "Join Subleague"
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#36
Bedankt, ik heb het inmiddels gevonden. Stond automatisch ingelogd, waardoor ik het joinen van de subleague niet onder team -> profiel had verwacht.
Reply
#37
Ik zal later deze week iedereen een PM sturen met rekeningnummer.

voorlopig 15man, dat moet beter kunnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Haggie Wrote:Ik zal later deze week iedereen een PM sturen met rekeningnummer.

voorlopig 15man, dat moet beter kunnen!

@Haggie:
Aangezien de deadline al volg week zondag is en het geld dan op je rekening moet staan is het denk ik het beste dat je dit zo snel mogelijk doet.(ook rekening houdend met tijd tussen overschrijven en dat het geld daadwerkelijk op de rekening staat).

Wat betreft het aantal deelnemers moet dat zeker beter kunnen !
Daarom was mijn voorstel al dat je iedereen die vorig jaar meegedaan heeft en de inschrijvers bij FTM tot dusver een mail stuurt (voor gegevens kun je wel bij organisatie van vorig jaar terecht neem ik aan) met daarin een verwijzing naar dit forum/spel en naar de subleague en het passwoord. Omdat je blijkbaar liever niet je rekeningnummer mailt naar iedereen ( kan weinig kwaad lijkt me maar oke ) kun je dan evt nieuwe forumleden een PM sturen.
Reply
#39
Als nu iemand elke week een link geeft hier op het forum naar de speelschema's etc van de verschillende toernooien, dan zou ik er nog eventueel over na kunnen denken. :wink: :8:

Anders begin ik er niet aan. =; [-X
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#40
De speelschema's staan keurig op de FTM site, zo snel mogelijk nadat ze bekend zijn! Dus dat is het probleem niet, een verbetering ten opzicht van de good old tennismanager.
Reply
#41
Ik zal eens even kijken dan :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#42
Kraai Wrote:
Haggie Wrote:Ik zal later deze week iedereen een PM sturen met rekeningnummer.

voorlopig 15man, dat moet beter kunnen!

@Haggie:
Aangezien de deadline al volg week zondag is en het geld dan op je rekening moet staan is het denk ik het beste dat je dit zo snel mogelijk doet.(ook rekening houdend met tijd tussen overschrijven en dat het geld daadwerkelijk op de rekening staat).

Wat betreft het aantal deelnemers moet dat zeker beter kunnen !
Daarom was mijn voorstel al dat je iedereen die vorig jaar meegedaan heeft en de inschrijvers bij FTM tot dusver een mail stuurt (voor gegevens kun je wel bij organisatie van vorig jaar terecht neem ik aan) met daarin een verwijzing naar dit forum/spel en naar de subleague en het passwoord. Omdat je blijkbaar liever niet je rekeningnummer mailt naar iedereen ( kan weinig kwaad lijkt me maar oke ) kun je dan evt nieuwe forumleden een PM sturen.

ik doe het morgen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Aha. Dus met dit soort schema's wordt hier gewerkt met alle toernooien? Dat is wel verrot handig, kun je ook zien wie tegen wie in volgende rondes moet.

Helaas ben ik al te laat want DB is al gesloten Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#44
Volgende week nog een testweek, daarna begint het echte werk!
Reply
#45
12 euro gelieve over te maken naar:
Rabobank ******** t.a.v HG Haggeman
noteer even je profielnaam!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Haggie Wrote:12 euro gelieve over te maken naar:
Rabobank xxxxxxxxx t.a.v HG Haggeman
noteer even je profielnaam!

Eerst wil je je bankrekeningnummer niet opsturen, nu zet je het op het forum dat volledig openbaar is. Snap ik je nog? :wink:
Een PM naar de deelnemers, of een bericht in de subleague is iets minder 'open'.
Centjes komen eraan!
Reply
#47
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:12 euro gelieve over te maken naar:
Rabobank xxxxxxxxx t.a.v HG Haggeman
noteer even je profielnaam!

Eerst wil je je bankrekeningnummer niet opsturen, nu zet je het op het forum dat volledig openbaar is. Snap ik je nog? :wink:
Een PM naar de deelnemers, of een bericht in de subleague is iets minder 'open'.
Centjes komen eraan!

PM vond ik zo'n gedoe :8: . Zoveel mensen kijken hiet niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Wellicht ook een berichtje op de live chat met een verwijzing naar het Forum en de Forumsubleague?
Reply
#49
be my guest!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Zojuist aangemeld bij de subleague.

Hoe kan ik in vredesnaam zonder dat ik een team heb al 32 punten hebben? :eten:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#51
Als je vergeet in te vullen, krijg je altijd nog wel 80% van de laagste score.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ik heb dit nu in onze subleague gezet, ga het op deze manier doen! Eerst aanmelden voor de subleague en dan even mij een mailtje sturen!
----
Je kunt pas echt meedoen met de ForumLeague als je 12 euro hebt overgemaakt. Stuur mij een mailtje naar <!-- e --><a href="mailto:t_haggeman@hotmail.com">t_haggeman@hotmail.com</a><!-- e -->, met daarin je Nickname en ik stuur je een mailtje terug met de bankgegevens! gr Haggie
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Haggie Wrote:Ik heb dit nu in onze subleague gezet, ga het op deze manier doen! Eerst aanmelden voor de subleague en dan even mij een mailtje sturen!
----
Je kunt pas echt meedoen met de ForumLeague als je 12 euro hebt overgemaakt. Stuur mij een mailtje naar <!-- e --><a href="mailto:t_haggeman@hotmail.com">t_haggeman@hotmail.com</a><!-- e -->, met daarin je Nickname en ik stuur je een mailtje terug met de bankgegevens! gr Haggie

Je hebt mail Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#54
Prima Haggie...ik zou er alleen ook bijzetten "Geldprijzen te winnen !" of iets dergelijks.
Dat werkt toch altijd wel aanlokkelijk.
En ze moeten natuurlijk wel eerst het passwoord weten anders kunnen ze zich niet aanmelden...
Reply
#55
Kraai Wrote:Prima Haggie...ik zou er alleen ook bijzetten "Geldprijzen te winnen !" of iets dergelijks.
Dat werkt toch altijd wel aanlokkelijk.
En ze moeten natuurlijk wel eerst het passwoord weten anders kunnen ze zich niet aanmelden...

Ik heb nu ook een tekst aangemaakt die iedereen kan zien, wanneer ze op de subleague klikken en nog niet zijn aangemeld!
---
Deze subleague speelt voor 12 euro pp! Wil je meedoen en kans maken op een leuke prijs voor een jaar lang spelen?, klik dan op de link 'forum' en kijk onder het tennistopic! Met vriendelijke groet, Haggie
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
12 euro shipped.
Reply
#57
_Tampie Wrote:12 euro shipped.

Hier ook!
Reply
#58
cruijff Wrote:
_Tampie Wrote:12 euro shipped.

Hier ook!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#59
Betaling ontvangen:
1.Omyaca
2.Cruijff
3.Tampie
4.Jansoe
5.Haggie
6.Buurs
7.Knalkoning
8.Viper500
9.Mindlight
10.Kraai
11.Superkuuper
12.TeunB
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Haggie Wrote:Betaling ontvangen:
1.Omyaca
2.Cruijff
3.Tampie
4.Jansoe
5.Haggie
6.Buurs
7.Knalkoning
8.Viper500
9.Mindlight
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: