The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012 Subleague
#61
Heb het ook overgemaakt...en misschien kun je ook ff de deadline erbij zitten op de FTM site?
Reply
#62
Oke, done!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
Haggie Wrote:Betaling ontvangen:
1.Omyaca
2.Cruijff
3.Tampie
4.Jansoe
5.Haggie
6.Buurs
7.Knalkoning
8.Viper500
9.Mindlight
10.Kraai
11.Superkuuper
12.TeunB
13.Ad Wim
14.Stille
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Zojuist overgemaakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Dat medaille klassement, wat houdt dat nu eigenlijk precies in? :oops:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#66
Moet even de het rekeningnummer van Haggie krijgen, en dan ben ik ook weer van de partij. Was vanaf afgelopen zomer vrij inactief, en heb wat weken gemist, probeer het dit jaar weer op te pakken! Unibet als drijvende veer ernaast moet toch wel voor motivatie gaan zorgen, of niet..
Blue White Army!
Reply
#67
Jansoe Wrote:Dat medaille klassement, wat houdt dat nu eigenlijk precies in? :oops:

Dit stukje komt later bij de regels te staan:

Elke week worden er medailles uitgedeeld aan de mensen die het beste gepresteerd hebben die week. Een gouden, een zilveren en een bronzen medaille voor de nummers 1, 2 en 3 van die week. In het geval van een gelijk aantal punten in een week zullen de medailles doorschuiven. Dus als er twee mensen zijn met de hoogste weekscore zullen er 2 gouden en 1 bronzen medaille worden uitgereikt. De medaillestand wordt berekend op de 'olympische manier'. Dit houdt in dat eerst wordt gekeken naar het aantal gouden medailles, vervolgens naar het aantal zilveren en als laatste naar het aantal bronzen medailles. 1 goud, 1 zilver en 1 brons is dus beter dan 0 goud, 12 zilver en 10 brons.
Reply
#68
Ik zou die deadline voor betalen niet heel strak hanteren, zeker niet voor de vaste deelnemers. Je haalt er toch geen voordeel uit als je 1 dag te laat betaalt.
Ik zou nu wel willen betalen, maar weet geen rekeningnummer. En waarschijnlijk denk ik er pas weer aan (en ben ik weer hier om mijn PM te lezen) vlak voor de start van de AO.
Reply
#69
Kraai Wrote:Prima !
Kijk bij <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fantasytennismanager.nl/ftm/index.php">http://www.fantasytennismanager.nl/ftm/index.php</a><!-- m --> , klik op join subleague en meld je vervolgens aan bij de ForumLeague...wachtwoord is Stille.
Verdere info over inleg en prijzengeld krijg je later nog.
Dit klopt overigens niet, het moet wachtwoord is stille met een kleine s.
Reply
#70
Haggie, even voor de duidelijkheid; ga je in de subleague een apart medailleklassement bijhouden (goud voor degene die het onder de subleaguedeelnemers het beste scoort in week x etc.) of wint degene die van de subleague deelnemers het meeste eremetaal bij elkaar managet binnen de hele spelopzet?
Reply
#71
andre Wrote:Ik zou die deadline voor betalen niet heel strak hanteren, zeker niet voor de vaste deelnemers. Je haalt er toch geen voordeel uit als je 1 dag te laat betaalt.
Ik zou nu wel willen betalen, maar weet geen rekeningnummer. En waarschijnlijk denk ik er pas weer aan (en ben ik weer hier om mijn PM te lezen) vlak voor de start van de AO.

Doe ik ook niet hoor, Andre. Ik weet heus wel wie er wel en niet gaat bepalen. Maar ik wil geen deelnemers die mee komen doen na een goede AO.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
_Tampie Wrote:Haggie, even voor de duidelijkheid; ga je in de subleague een apart medailleklassement bijhouden (goud voor degene die het onder de subleaguedeelnemers het beste scoort in week x etc.) of wint degene die van de subleague deelnemers het meeste eremetaal bij elkaar managet binnen de hele spelopzet?

Uiteraard een aparte medailleklassement. Zal elke week in dit forum geupdate worden. Zal ik updaten in het 1e bericht van dit topic.

edit: done
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
Hoeveel betalende deelnemers zijn er inmiddels Haggie?
Reply
#74
Check 1e post dit topic, die werk ik bij
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Valt ook tegen, al loopt het wel paralel aan de activiteit hier op het forum.

Op een enkeling na zie je ook dat de nieuwelingen de weg naar het forum nog niet vinden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Nou ja, toch al wel een paar nieuwe gasten die zich hier melden. Je kunt niet verwachten dat ze ook meteen om geld meespelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Nou ja, toch al wel een paar nieuwe gasten die zich hier melden. Je kunt niet verwachten dat ze ook meteen om geld meespelen.

Gaat niet perse om deelname aan de forumsubleague maar meer dat er weer bijna 100 nieuwe inschrijvingen zijn en die mensen de weg naar het forum niet weten te vinden. Je zou verwachten dat ze als beginner hier wat info en tips halen en/of andere spellen erbij doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Ik probeer ook een keer weer een heel jaar serieus mee te doen!

Heb me dus net ingeschreven voor de subleague.
Reply
#79
In dat kader is het eigenlijk jammer dat je voor het forum apart moet registreren. Dat veranderen we niet zomaar, dat realiseer ik me, maar het speelt wel mee denk ik.
Reply
#80
Vos Wrote:Ik probeer ook een keer weer een heel jaar serieus mee te doen!

Heb me dus net ingeschreven voor de subleague.

Geduchte concurrentie, Henk Vos toch, de man van de grote teams?
Reply
#81
Chiel Montagne was volgens mij degene met echt grote teams.

Ik had inderdaad ook vaak wat grotere teams,maar dat werkte bij de oude ATP telling beter dan de huidige.
Reply
#82
Ja chiel had een keer 33 man bij een slam haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Chiel staat altijd de hele eerste week van een GS bovenaan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
22 man betalend momenteel zie ik, 34 in de subleague. Hoeveel betalenden hadden we vorig jaar?
Reply
#85
Meer, iets in de 40.
Reply
#86
Ik heb ook nog wat betalende mensen geregeld, dus wellicht nog iets omhoog. Niet zo lang meer alleen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Medaille klassement Forumsubleague: tot nu toe 20 x 12 = 240 euro binnen.

1.Omyaca x
2.Cruijff x
3.Tampie x
4.Jansoe x
5.Haggie x
6.Buurs x
7.Knalkoning x
8.Viper500 x
9.Mindlight x
10.Kraai x
11.Superkuuper x
12.TeunB x
13.Ad Wim x
14.Stille x
15.RonnieV x
16.Rhubarb x
17.Centre court x
18.Vos x
19.Jornstars .. onderweg, wel mail contact!
20.Scholten x
21.Overdune ... komt eraan
22.Burns x
23.Himalaya .. onderweg, mail contact gehad
24.Peter Beense.. onderweg mail contact gehad
25.Zberg .. onderweg mail contact gehad
26.Wietse .. onderweg mail contact gehad
27. Roffaboy.. onderweg mail contact gehad
28. Clashcityrocker??
29. Stasya??
30. Ebakkenes??
31. The Player??
32. MTShots??
33. Tennistempel??
34. Andre??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Hag, ik zou wel enigszins soepel met die deadline zijn, aangezien banken in het weekend niet verwerken. Morgen zou je het wel binnen moeten hebben, dus ik zou eventueel dinsdag nog wel af willen wachten en daar de harde deadline zetten.

Andre niet betaald? Dat verbaast me!
Reply
#89
mindlight Wrote:Hag, ik zou wel enigszins soepel met die deadline zijn, aangezien banken in het weekend niet verwerken. Morgen zou je het wel binnen moeten hebben, dus ik zou eventueel dinsdag nog wel af willen wachten en daar de harde deadline zetten.

Andre niet betaald? Dat verbaast me!

Dat doe ik ook wel hoor. Het is niet stipt vanavond 0.00uur.
Maar ik ga geen gloryhunters binnen laten, die na een week nog komen.
Kijk Andre kan sowieso meedoen, omdat we hem kennen. Maar hij moet wel ff snel wat laten horen.
Ik zie Kooltje bijvoorbeeld ook in de algemene stand staan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
ik heb ook gisteravond geld overgemaakt, dus zou maandag er wel op moeten staan
Reply


Forum Jump: