The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012 Subleague
Ik ben het met Buurs eens, er zijn wel meer reële kanshebbers op de weekwinst. Ik denk dat Centre Court het een zekerheid vindt dat Kubot van Becker wint, anders kan niet verklaren waarom hij maar 3 kanshebbers ziet.
Reply
Nee hoor. Qbot is eigenlijk alleen maar om wat extra's te pakken. Becker is niet gekozen en dus niet gevaarlijk. Ik bedoel uiteraard wel de weekwinst binnen de SL, niet binnen de algemene stand.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC, Andre blijf jij sowieso niet voor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:CC, Andre blijf jij sowieso niet voor.

Daarin is Qbot-Becker cruciaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wanneer Llodra het toernooi pakt heb ik Adje alweer bijna te pakken :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Wanneer Llodra het toernooi pakt heb ik Adje alweer bijna te pakken :8:

Erg voorspelbaar allemaal :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Baak gaat weer eens goed, en meteen wordt dit topic bedolven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Baak gaat weer eens goed, en meteen wordt dit topic bedolven.

Veel vrije tijd op het moment he. Mooi om je op de kast te jagen! Maar goed, dat lukt iedereen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Waar jaag je me op de kast dan?
Als dat zo zou zijn, had ik heel andere uitspraken gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waar jaag je me op de kast dan?
Als dat zo zou zijn, had ik heel andere uitspraken gedaan.

Komt nog wel als Kubot en Llodra nog dieper in het toernooi komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee hoor, ik heb m'n fout ingezien en hoop dat de schade meevalt.
Verder richt ik me op andere spellen deze week. Altijd fijn dat dat kan bij een slechte FTM-week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee hoor, ik heb m'n fout ingezien en hoop dat de schade meevalt.
Verder richt ik me op andere spellen deze week. Altijd fijn dat dat kan bij een slechte FTM-week.

:cheers:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Baak gaat weer eens goed, en meteen wordt dit topic bedolven.

Veel vrije tijd op het moment he. Mooi om je op de kast te jagen! Maar goed, dat lukt iedereen.

Veel vrije tijd? Van de week zeg je dat je nauwelijks tijd hebt om te volgen Puke
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Baak gaat weer eens goed, en meteen wordt dit topic bedolven.

Veel vrije tijd op het moment he. Mooi om je op de kast te jagen! Maar goed, dat lukt iedereen.

Veel vrije tijd? Van de week zeg je dat je nauwelijks tijd hebt om te volgen Puke

op het moment. Net even uurtje. Voor de rest zie je me nauwelijks opt forum hoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overigens: 4 Achterhoekers in de top 10 Hakkuh
Reply
Maar Hag tijd moet je maken he :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Genomico Wrote:Overigens: 4 Achterhoekers in de top 10 Hakkuh

alleen plek 1 telt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Genomico Wrote:Overigens: 4 Achterhoekers in de top 10 Hakkuh

:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Ik ben het met Buurs eens, er zijn wel meer reële kanshebbers op de weekwinst. Ik denk dat Centre Court het een zekerheid vindt dat Kubot van Becker wint, anders kan niet verklaren waarom hij maar 3 kanshebbers ziet.

Je bent er al langs Dré. Mooi team!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook in week 4 bestaat het podium weer uit 3 andere managers als de vorige weken.
Meeste reeele eindstand van deze week is; (winst Ferrer,Potro,Raonic, heb niet alle mogelijkheden onderzocht, maar volgens mij is deze wel definitief!)
1. Andre
2. Centre Court
3. Tennistempel
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Almagro van Beest wint komen er nog gasten over mij heen geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.

Voorlopig heeft Beest een set achterstand, maar die wint sowieso meestal in 3 dus dat maakt niks uit.
Reply
Ferrer nu de betere, dus dat komt voor jullie wel weer goed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Andre gefeliciteerd met je weekwinst! CC en Tennistempel met jullie podiumplaatsen!

4 weken gehad, 12 verschillende medaillewinnaars!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bedankt! Zat ook wel behoorlijk mee afgelopen week.
Reply
Netjes dre, feli.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre (opnieuw) gefeliciteerd met de weekwinst! Lekkere run maak je door!
Tennistempel pakt na een bronzen medaille van vorige week, deze week de zilveren medaille! Volgende week goud??
Roffa Brons, feli!

Medaillestand weer aangepast op de 1 pagina van dit topic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
4e, klote. 1 punt verwijderd van een gouden plak, kut Roddick.
Maar gefeliciteerd aan de medaillewinnaars.

Andre is moeilijk bij te benen zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli allemaal!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: