The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012 Subleague
Bedankt allemaal. De verschillen zijn nog niet erg groot, het wordt belangrijk om de juiste winnaar in Indian Wells te kiezen.
Reply
En dat kunnen er 5 zijn :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Feli André, je bent lekker bezig. =D>
Reply
andre Wrote:Bedankt allemaal. De verschillen zijn nog niet erg groot, het wordt belangrijk om de juiste winnaar in Indian Wells te kiezen.

Wat dat betreft is het jammer dat Djoko niet met overmacht won, dan was iemand mss nog voor hem gegaan. Nu gaat iedereen voor Federer en/of Murray.
Reply
Het is maar goed dat Rafa vorige week niet meedeed, want anders had iedereen hem deze week genomen Hakkuh
Reply
:eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Finale Nadal betekent iig goud voor mij in de subleague en zilver in het AK.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:Het is maar goed dat Rafa vorige week niet meedeed, want anders had iedereen hem deze week genomen Hakkuh

Ben er nog steeds blij om :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:Big Grin
Reply
Deze is nog mooier:

Genomico Wrote:
buurs Wrote:ha ha, bedankt.
Vorig jaar kwam de klad er al een beetje in en dit jaar ben ik ook dramatisch begonnen.

Achtervolging inzetten is lastig met dit spel.

Komende maand Nadal in onze teams en we staan weer in de top! Hakkuh
Reply
Zo simpel is het :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
winst nadal is wel ff nodig!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal moet het toernooi winnen.
Reply
Hilarisch om bovenstaande posts van Buurs en Genomico nu te lezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben er mooi ingetrapt.
Reply
andre Wrote:Ik ben er mooi ingetrapt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deze week:
1. Knalkoning
2. Superkuuper
3. Himalaya

gefeliciteerd heren!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Knalkoning? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met Isner,Ebden,DelP,Nalbi en Federer o.a. had hij een lekker team.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik bedoelde die naam.
Nog nooit van gehoord ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Deze week:
1. Knalkoning
2. Superkuuper
3. Himalaya

gefeliciteerd heren!
En de medaillestand?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De medaillestand is weer bijgewerkt in de eerste post van dit topic!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sorry, wist ik niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sorry, wist ik niet.

No problem.
Dacht dat je bedoelde dat ik hem nog niet had bijgewerkt :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, ik dacht dat die altijd ook gewoon in een normale post geplaatst werd. Maar in de 1e post is natuurlijk veel logischer. Stom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FTM winnen wordt dit jaar een leuk zakcentje. Met een top4 klassering krijg je een racket t.w.v. 200 euro en aangezien de winnaar van FTM hoogstwaarschijnlijk ook de winnaar van deze SL is kan diegene ook nog 190 euro bijschrijven.

Top 4 is zowel in het algemene spel als hier in de SL dus ''in de prijzen''. Mooie en haalbare doelstelling.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Deze week:
1. Knalkoning
2. Superkuuper
3. Himalaya

gefeliciteerd heren!

Dank je.
Al 2 medailles, maar nog geen gouden en die tellen eigenlijk alleen maar. Behalve bij gelijke stand natuurlijk.
Maar ben niet ontevreden tot nu toe.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haha sta toch nog ergens boven aan! Ondergrond stand Gravel! Geeft maar aan dat ik dit seizoen FTM heb verkloot op AO en vorige week. Die grote toernooien doen me de das om.
Blue White Army!
Reply
The Player Wrote:Haha sta toch nog ergens boven aan! Ondergrond stand Gravel! Geeft maar aan dat ik dit seizoen FTM heb verkloot op AO en vorige week. Die grote toernooien doen me de das om.

Dan zal je na RG ook wel niet meer in de gravelstand bovenaan staan als je zo door blijft gaan :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: