The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumclash: Baak (boeren) tegen de rest (normale volk)
Jullie hebben het vaker over Lonneke.
Zij moet natuurlijk het hele stel voor de match een goede massage geven en op de baan fungeren als ballen-meisje?

:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Genomico Wrote:En wanneer gaat de battle nu komen?? Moet ik toch weten aangezien ik het trainingsprogramma van mijn pupillen daar dan aan kan afstemmen :Big Grin

als buurs en consorten er klaar voor zijn durven we ze wel te ontvangen. scholten wordt kampioen met zijn team en steekt dus in uitstekende vorm. haggie en CC stuwen elkaar met onderlinge potten tot grote hoogte.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
THE MAILMAN Wrote:Jullie hebben het vaker over Lonneke.
Zij moet natuurlijk het hele stel voor de match een goede massage geven en op de baan fungeren als ballen-meisje?

:razz: :razz: :razz:

Zeg Mailman. Je denkt toch niet dat Lonneke als ballenmeisje gaat spelen. Ik had dit voor jou in gedachte :8: .. Een massage zal ik waarschijnlijk alleen krijgen.
Maarja, voordat dit ooit gebeurd moeten Buurs en consorte laten weten wanneer ze durven..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als ik Buurs ga versterken, dan heb je deze week nog een datum denk ik.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lijkt me een sterk plan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Als ik Buurs ga versterken, dan heb je deze week nog een datum denk ik.

lijkt me toch dat iemand uit oldenzaal de ''boeren'' wel komt versterken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Als ik Buurs ga versterken, dan heb je deze week nog een datum denk ik.

lijkt me toch dat iemand uit oldenzaal de ''boeren'' wel komt versterken?

Lijkt me toch ook, tenzij de rest niet met 3 of 4 man kan komen opdagen... MAC, Bocaloca, Buurs en captain Kuiper waren toch al team rest?
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Als ik Buurs ga versterken, dan heb je deze week nog een datum denk ik.

lijkt me toch dat iemand uit oldenzaal de ''boeren'' wel komt versterken?

Lijkt me toch ook, tenzij de rest niet met 3 of 4 man kan komen opdagen... MAC, Bocaloca, Buurs en captain Kuiper waren toch al team rest?

Ik ben zeker van de partij.
Alleen het vervoer is lastig...
Misschien dat Kuiper en ik samen kunnen komen... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soort ondergrond lijkt me ook nog wel een discussiepunt. Kunstgras lijkt me de beste optie: weer of geen weer, er kan altijd gespeeld worden..
Reply
Scholten! Wrote:Soort ondergrond lijkt me ook nog wel een discussiepunt. Kunstgras lijkt me de beste optie: weer of geen weer, er kan altijd gespeeld worden..

Voor mij geen kunstgras :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik stel gravel voor. ik ben een mietje dus ik speel sowieso niet als het regent en kunstgras is voor de technieklozen Wink
Reply
Mac Wrote:ik stel gravel voor. ik ben een mietje dus ik speel sowieso niet als het regent en kunstgras is voor de technieklozen Wink

Fijn hoor! Achterhoek wil kunstgras, de rest van de Nederland zeurt om gravel. Nu zijn de achterhoekers altijd goedwillige jongens, dus misschien moeten we maar op gravel spelen.

Scholten!, Centre Court en Haggie zijn er sowieso KLAAR voor......
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
boca is fit :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:ik stel gravel voor. ik ben een mietje dus ik speel sowieso niet als het regent en kunstgras is voor de technieklozen Wink

hardcourt banen natuurlijk :8: of tapijt :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Mac Wrote:ik stel gravel voor. ik ben een mietje dus ik speel sowieso niet als het regent en kunstgras is voor de technieklozen Wink

hardcourt banen natuurlijk :8: of tapijt :8:

Laten we lekker indoor gaan spelen in de zomer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:
Mac Wrote:ik stel gravel voor. ik ben een mietje dus ik speel sowieso niet als het regent en kunstgras is voor de technieklozen Wink

hardcourt banen natuurlijk :8: of tapijt :8:

Laten we lekker indoor gaan spelen in de zomer :wink:

daar heb ik ook op moeten lesgeven in hartje zomer dus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Fijn hoor! Achterhoek wil kunstgras,

Kunstgras is voor kunstkoeien...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wij passen ons wel aan. You guys are going down. Hakkuh

Datum prikken....... :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
na 8 juli graag dan ben ik terug van vakantie, weekeje oefenen dus dan maar na de 15e. Of heb ik geen oefening nodig tegen baak Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
2 tot 12 aug. zit baak in kreta. dan kan 't dus ook niet. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
vanaf 4 juli ben ik beschikbaar voor de reservelijst en zal ik graag aantreden om de boeren, die een behoorlijk grote mond hebben op dit forum, tot zwijgen te brengen Icon_twisted
Reply
Mr.T, je weet niet wat je zegt :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Mr.T, je weet niet wat je zegt :8:

Ik zet graag de boel een beetje op scherp, dan gaat het tenminste ergens over :wink:
Reply
Wat denk je dan? Dat wij niet gebrand zijn of jullie totaal af te maken? :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik haal speel 't beste tegen mensen uit de hoofdstad, dus ik hoop dat adje ook meedoet. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ik haal speel 't beste tegen mensen uit de hoofdstad, dus ik hoop dat adje ook meedoet. :8:
Dan moet je nog wel even gaan oefenen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ik haal speel 't beste tegen mensen uit de hoofdstad, dus ik hoop dat adje ook meedoet. :8:
Dan moet je nog wel even gaan oefenen.
cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mr. T Wrote:vanaf 4 juli ben ik beschikbaar voor de reservelijst en zal ik graag aantreden om de boeren, die een behoorlijk grote mond hebben op dit forum, tot zwijgen te brengen Icon_twisted

Wij ergeren ons juist aan de arrogante houdingen van de Westerlingen (en de rest) :razz: SPeelsterkte zegt niets op zo'n moment, jongens als CC en Haggie hebben een ijzeren discipline en kunnen maar al te goed met druk omgaan. :o

Lijkt mij dat 14 juli en mooie datum is...
Reply
centre court Wrote:ik haal speel 't beste tegen mensen uit de hoofdstad, dus ik hoop dat adje ook meedoet. :8:

gelukkig kom ik daar niet vandaan :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
centre court Wrote:ik haal speel 't beste tegen mensen uit de hoofdstad, dus ik hoop dat adje ook meedoet. :8:

gelukkig kom ik daar niet vandaan :8:

CC hoeft tegen jou ook niet op zijn best te spelen om te winnen :wink:
Reply


Forum Jump: