The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lakeside
#1
Gaat helaas niet zo als het moet. Had als 1 van de weinigen mijn hoop gericht op Martin Phillips. Speelt altijd goed daar maar nu was het drama.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Stille Wrote:Gaat helaas niet zo als het moet. Had als 1 van de weinigen mijn hoop gericht op Martin Phillips. Speelt altijd goed daar maar nu was het drama.

Finale wordt Harms - Kist Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Maar goed, daar heeft Zweeler dus ook spellen bij? Wat voor spellen kan ik komend jaar daar verwachten rondom darts? Premier League? Grand slam of Darts?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
Nee hoor O'Shea-Hankey wordt de finale
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Hoop verrassingen gisteren. Zal uiteindelijk wel weer Adams worden die er met de eerste prijs vandoor gaat.

Kist heeft best goede gemiddeldes dus is stiekem een outsider geworden. En hij kostte maar 1 miljoen.... Duidelijk dat wij er ook geen verstand van hebben haha :wink:

@Jansoe

Onze kalender voor Tennis, wielrennen, voetbal, schaatsen en Cyclo cross is af (tenminste we verzinnen er vaak tussendoor nog wat toernooien bij, zoals het ABN AMRO World Tennis Tournament Spel a 1 euro), maar we zitten nog te kijken naar leuke toernooien voor Darts en Golf.

De premier league zou wel mooi zijn, alleen hebben we een spel concept gebaseerd op knock out rondes. Ik zit er wel aan te denken om misschien ons huidige Afrika Cup spel om te bouwen naar een Premier League Dart Spel.

Dan kunnen de spelers per wedstrijd voorspellen, maar ook wie er door gaan naar de halve finale, finale en de winnaar kan voorspeld worden.

En als laatste, als dit niet zou lukken binnen de juiste tijd, kunnen we ook bij de Topscore een Darts spel tussendoor doen waar je 10 wedstrijden moet voorspellen voor 2 euro. Winst ,verlies, gelijkspel, verschil van 1, 2, 3 of meer legs met jokers en verzekeringen. Dat zou in principe moeten kunnen.

We zijn er dus nog niet helemaal uit.. :Big Grin
Reply
#5
Premier league wordt dus nog bekeken, maar deze hebben we er nu al op staan. Zullen allemaal, behalve de WK 2,50 spellen worden.

JUNE
7 - 10 Bolton UK Open Finals

JULY
21 - 29 Blackpool World Matchplay

SEPTEMBER
20 - 23 Muelheim, Germany European Championship

OCTOBER
8 - 14 Dublin, Ireland World Grand Prix

NOVEMBER
10 - 18 Wolverhampton Grand Slam of Darts

DECEMBER
TBC Doncaster Players Championship Finals
TBC London World Darts Championship
Reply
#6
Dat vind ik dan wel weer interessant. Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#7
Stille Wrote:Nee hoor O'Shea-Hankey wordt de finale

Altijd hoop blijven houden he. Het is lang geleden dat 2 Nederlanders op de Lakeside in hetzelfde jaar in de kwartfinale stonden (Klaasen en Barneveld in 2006 de laatste keer volgens mij) dus we gaan er gewoon voor.
Hankey overtuigt mij geenszins. Heb hem gisteren zien gooien tegen Waites en vind hem veeeeeeel te nonchalant.

Vanavond eerst Harms - Jennings. 50/50 wedstrijd op papier, want ze zijn respectievelijk 12e en 13e geplaatst.
Dan O'shea - Adams. Normaal gesproken wint Adams dat. Gewoon net iets constanter.

Van deze 4 schat ik dat Adams uiteindelijk de finale haalt.

Morgen heb je dan Atkins - Hankey en Kist - Norris. Denk dat Hankey wel iets minder nonchalant moet gooien tegen Atkins, want anders zou ie er zo maar af kunnen vliegen. Kist heeft mij echt overtuigd tot nu toe in zijn 2 partijen. Enige wat ik jammer vond was dat hij gisteren die pijlen miste voor de 2e set waardoor het 1-1 werd ipv 2-0. Die Norris zegt mij echt 10x niets.

Als ik heel eerlijk moet zijn, denk ik dat de finale uiteindelijk Adams - Atkins wordt. Maar goed, zoals ik al zei: Altijd blijven hopen op onze 2 overgebleven Nederlandse troeven. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Harms wint met 5-3 van Jennings :beerbros: :excited:
Reply


Forum Jump: