The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AJX-UTR
#1
Aaaaahwww wat is dat Ajax dramatisch slecht zeg!!!! Ik krijg bijna medelijden.
Ik heb een droom.
Reply
#2
En ik moet eerlijk zeggen Frank de Boer faalt ook. Ok, hij heeft echt bijster slecht materiaal om mee te werken maar als je in deze omstandigheden die rus er niet in zet. Of niet eerder in brengt dan snap je het toch niet.

Errug jammer :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros:
Ik heb een droom.
Reply
#3
Zo, nieuw dieptepunt zeg. Je weet dat ze er slecht voorstaan maar zo'n puinteam als Utrecht moet je dan toch nog wel kunnen pakken? Mijn god, wat slecht.
Reply
#4
ik ben voor de tweede keer in mijn leven eerder weggegaan. Na de 0-2 had ik t wel gezien.
Wat een baggerzooitje.
En inderdaad ook Frank heeft slecht gepresteerd.
Die rus moet er in vanaf de start en anders direct na rust.
Met ebecillio in je team win je nog niet van top oss.
En waarom jansen eruit? Blessure? ik weet t niet hoor, maar dit was zo erbarmelijk slecht.
En die Demouge moet zijn tweede gele kaart gewoon krijgen. Die zgn geblesseerde speler ligt buiten het veld, Ajax kan er niets aan doen dat die verzorger pas na 3 minuten besluit erheen te gaan. Als hij dan bewust gaat liggen, om t spel stil te leggen moet ie er gewoon uit.
Overigens had dit voor de uitslag niets uitgemaakt, want tegen de ff-ies van Veendam had Ajax vandaag nog niet gescoord
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Janssen blesse
Ik heb een droom.
Reply
#6
Tja als daley blind de beste man op t veld is zegt dat wel genoeg denk ik...Wat een drama
Reply
#7
Ik dacht dat alle amateurvoetbal dit weekend was afgelast, niet dus.
Reply
#8
wil je zo vriendelijk zijn alleen nog maar in het Boer zoekt hoertopic te posten? Hier wordt gerouwd.
Reply
#9
de moeder van EB Wrote:wil je zo vriendelijk zijn alleen nog maar in het Boer zoekt hoertopic te posten? Hier wordt gerouwd.
en jij had je zoon de lagere school moeten laten afmaken [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#10
wat heeft het ajakkespubliek eigen tegen rodney sneijder? ik begreep dat er hatelijke spreekkoren waren gisteren? rodney rot op en er is maar 1 echte sneijder?
Reply
#11
Ik heb geen hatelijke spreekkoren gehoord tegen Sneijder.
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:Ik heb geen hatelijke spreekkoren gehoord tegen Sneijder.

oh, zeker toen je al weg was..... :wink:
Quote:De Utrechter in Rodney Sneijder was euforisch, de Ajacied in hem baalde van het Ajax-publiek. Spreekkoren als 'Er is maar één echte Sneijder' en 'Rodney rot op' deden hem pijn. Zozeer zelfs dat de huurling twijfelt of zijn toekomst nog wel in Amsterdam ligt. Dat meldt het AD.

'Als jochie reed ik langs dit stadion en droomde er van hier door te breken. Ik ken hier iedereen, het is bijzonder tegen Ajax te spelen, maar als je dan hoort wat er rond zo'n wedstrijd gebeurt. Ik ben een winnaar, dus wil ik altijd winnen. Ook als je speelt tegen de club waar je al twaalf jaar rondloopt.' (Redactie)
Reply
#13
gittermaster Wrote:Ik heb geen hatelijke spreekkoren gehoord tegen Sneijder.

Ik wel, was ook beetje dom van hem om zo uitbundig feest te vieren bij de goals en na afloop. Als huurling mag je van mij 200% je best doen te winnen maar dit een beetje ingetogen vieren is wel gepast.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Was inderdaad vooral na de 2-0 dus toen was die nepsupporter al weg Wink

Volgens mij was er ook al iets in Utrecht gebeurd want hij werd eerder in de wedstrijd ook al een keer uitgefloten. Ik kan dat me niet meer herinneren maar goed het sfeervak zijn net een stel wijven die herinneren zich alles van tig jaar geleden. Gister liep ie zich wel vreselijk aan te stellen en janken bij van alles en nog wat. Geheel onterecht vond ik het dus niet (beetje respect richting de club waar je officieel nog onder contract staat mag best) maar ik vermoed dat er ook nog iets anders speelde.
Reply


Forum Jump: