The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Acapulco Delray Beach Dubai
#91
berlocq - simon wordt nu al de sleutelpartij van de week voor mij. Heb ook heel lang getwijfeld tussen die twee, gelukkig stelt simon me altijd teleur dus zijn de verwachtingen niet heel hoog
Reply
#92
Bellucci faalt ook week-in week-uit, maar dat zal binnenkort wel in zijn ranking tot uitdrukking komen denk ik zo.
Reply
#93
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Kom je verdomde goed weg, gewoon een misser.

55% kans op winst in de 1e ronde, een stuk minder in de 2e ronde en een bovengrens van 90. De kans dat ik goed weg zou komen was 45% kans, dus geen mazzel.
Dan is ie al rendabeler dan Isner bij toernooiwinst en helemaal dan Kohlschreiber.

Verder lijken me Sela en Wawrinka ook missers.

Tja, als je Berrer al rendabel vindt, dan was L. Mayer dat ook inderdaad. En Wawrinka komt niet langs Monaco en de kans voor Sela op meer dan 20 punten is ook vrij klein (ik zou er i.i.g. niet iemand van mijn team voor willen opofferen).
Nou, ik wel hoor.

Ik dacht trouwens dat jij zo'n berekenende speler was, dat is dit team niet. Dit is meer een medailleteam. Gasten in Delray kunnen allemaal vroeg verliezen, maar ook ver komen.
Maar ik snap dat je wat moet gokken na je dramatisch verlopen vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Prima Nollie, dit wordt jou week.
Chela lekker warmgedraaid om Nando eruit te tikken. Waarom iedereen voor hem is gegaan is me een raadsel :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Mooie keuze, Heggie!

Nando was toch 1 van jouw favorieten?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Andre heeft weer een mooi team hoor, die is in vorm!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
buurs Wrote:Mooie keuze, Heggie!

Nando was toch 1 van jouw favorieten?

Hij heeft het verbruikt. Laatste 2 jaar niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. Die lagen hoog, maar hij heeft ook een enorme potentie.
Laat 'm aub modellenwerk gaan doen ofzo.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Troef Berrer breakt Murray direct. CC week! :eten:

Stakhy obv ook al de break, maar Davy een break achter tegen Chiu. Het zal toch niet nu ik Davy voor het eerst sinds maanden weer heb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Mooie week...Helaas Mayer al kwijt...Achteraf uiteraard stomme keuze maar zag hem 90 punten halen...

Davydenko meteen gebroken...kom op jongen ging juist wat beter....
Reply
davy denk ik toch nog niet fit genoeg
Reply
1e game was een rampmaar daarna gaan ze service games wel aardig. Lastig om de serve van Chiudinelli te breken. Stakkie zoals verwacht geen problemen met die tulband
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Chiudinelli doet het dit jaar sowieso wel aardig. Come on Andy! Supertroef
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
En dan ineens de break op love voor Davy =D>
Reply
Tuurlijk Davy! Als hij de vorm heeft pakt ie Murray!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray loopt weer te klagen als een Ad/Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik zie dat stille davy heeft, dan gaat hij wel winnen. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lijkt niet helemaal fit. Of is het spel? Berrer raakt ze af en toe lekker hoor
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
En dan opeens weer 0-40 Chiu
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En de break. Davy drol!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davy gaat vast het toernooi wel winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jankerd!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Berrer joh. Wat een kansen. 2 uit 9 ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en cc heeft davy ook...kansloze missie dus.

ik zet 10.000 op toernooiwinst davy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gasquet geeft op.

Berrer weer kansen op setwinst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 sps Berrer!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop! 6-4, geef maar op Andy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
God Andy loser
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Berrer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chiudinelli gaat dit gewoon winnen hoor Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: