The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Acapulco Delray Beach Dubai
buurs Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:en cc heeft davy ook...kansloze missie dus.

ik zet 10.000 op toernooiwinst davy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
15-30 alweer. Het zal toch niet!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
BP Chiu, ophouden nou!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
GVD !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
break chiu! booyaaah!
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:en cc heeft davy ook...kansloze missie dus.

ik zet 10.000 op toernooiwinst davy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga haalt in 59 seconden (!) de 1e game binnen.
Reply
4-1 voor in de 3e set en 15-40 voor en het dan weer gaan lopen verklooien!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Lezen

Nogmaals gelezen, nogmaals de vraag: waar doel je op?
Reply
Dag ML. Je kan toch lezen en ziet uuuuh theo bakker uhhh staan. Dan moet jij toch wel genoeg weten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dag davy, mongol!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ahhh balen dit zeg...Klote Davy...Niks met blessure te maken gewoon slecht...
Reply
Nog 1 mp over
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Verkeerde been vanochtend geweest?
Reply
Jammer Buurs met je 10.000 euro. Ben je failliet? Je had het ook aan Emmen moeten geven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davai!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chiu!!!

NID natuurlijk deze pot! :eten: Hakkuh
Stille Wrote:Jammer Buurs met je 10.000 euro. Ben je failliet? Je had het ook aan Emmen moeten geven

Ik had 100.000 op Chiu gezet Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
booyaah, davy weer terug op zn oude niveau
Reply
Wat een gezeik zeg! Vorig jaar was dit mijn slechtste week en het begint nu weer niet florissant. Gokje Davy valt verkeerd. Maar goed : er is nog genoeg om voor te spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Chiu!
Reply
Erg fijn dit. Nu Ljubo nog verliezen en Geno kan z'n calculator opnieuw gaan invullen.
Cipolla exit en CC kan inpakken deze week. Prima begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wtf, Potro vandaag al? Je hoeft toch altijd pas woensdag te beginnen als je finale op zondag hebt gespeeld?
Hopelijk heeft ie het zelf aangevraagd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In Dubai wel. Moet toch bij jou bekend zijn (als kenner) dat hier de finale op zaterdag is en dat de hele 1e ronde al op dinsdag gespeeld moet zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Geldt overigens ook voor Acapulco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Wat een gezeik zeg! Vorig jaar was dit mijn slechtste week en het begint nu weer niet florissant. Gokje Davy valt verkeerd. Maar goed : er is nog genoeg om voor te spelen

Lekker slim ook om davy te nemen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben geen kenner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben geen kenner.

Jij bent een volger. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer geeft een tennislesje aan llodra?
Reply
Mac Wrote:Federer geeft een tennislesje aan llodra?

1e set wel. 2e set kan Llodra redelijk meekomen tot nu toe.. Zal wel 7-5 Federer of 7-6 federer worden...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Come on Potro!
Als ie maar een beetje zin heeft en fit is, moet ie hier makkelijk SF kunnen halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: