The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Acapulco Delray Beach Dubai
Daar gaat m'n goede week, wat een ***uitslagen zeg.
Reply
Overdune Wrote:Alleen EB heeft hem en de rest van zn team is niet om over naar huis te schrijven. Tegen Ferrer gaat hij er sowieso af, onbelangrijk dus.
Als Giraldo en Kohlschreiber het toernooi winnen, kan ik nog eerste worden.
Reply
Tja, dream on. Wees blij dat hij al zo ver is gekomen.
Zo heb je elke week wel een keus die de rest van de matige keuzes compenseert. Dat is dan wel weer knap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Alleen EB heeft hem en de rest van zn team is niet om over naar huis te schrijven. Tegen Ferrer gaat hij er sowieso af, onbelangrijk dus.
Maar Berlocq ontbrak wel in een aantal teams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Gegokt en verloren zonder Wawrinka en Verdasco. Het ziet er naar uit dat ik in de zomer in ieder geval 5 weken rustig op vakantie kan gaan zonder rekening te hoeven houden met deadlines en volgen van livescores :waf: Maar goed, eerst komende weken nog maar wat leuke teams neerzetten.
Je staat nu weer waar je stond na de AO, ontzettende gloryhunter, en je hebt in de weken erna constant aangegeven hoe snel je steeg, dus dat kan nu ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Gegokt en verloren zonder Wawrinka en Verdasco. Het ziet er naar uit dat ik in de zomer in ieder geval 5 weken rustig op vakantie kan gaan zonder rekening te hoeven houden met deadlines en volgen van livescores :waf: Maar goed, eerst komende weken nog maar wat leuke teams neerzetten.
Je staat nu weer waar je stond na de AO, ontzettende gloryhunter, en je hebt in de weken erna constant aangegeven hoe snel je steeg, dus dat kan nu ook prima.
Hij lijkt op het verkeerde paard gewed te hebben, hij had jou meer in de gaten moeten houden.
Reply
Jij begrijpt het, dre. En vanaf nu houd ik jou in de gaten.

Bovendien staat onze rasoptimistisch nog steeds boven zijn titelfavoriet, dus niks aan de hand lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch al met al een redelijke week. Alleen Giraldo verpest het een beetje. Maar na een 142e plaats na de AO al 100 plekken gestegen en ook in de subleague van de 38e en tevens laatste plaats nu 25e.
Blue White Army!
Reply
Matig weekje tenzij Isner gaat knallen maar ik vrees dat ie van Tomic gaat verliezen. Heb de 1e partij van Isner gezien en dat was me toch slecht. Hij krijgt ook meer BP's tegen dan mee. Sowieso moet Federer vandaag del Potro stoppen en mag Sela er ook wel eens uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
The Player Wrote:Toch al met al een redelijke week. Alleen Giraldo verpest het een beetje. Maar na een 142e plaats na de AO al 100 plekken gestegen en ook in de subleague van de 38e en tevens laatste plaats nu 25e.

Volhouden!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Matig weekje tenzij Isner gaat knallen maar ik vrees dat ie van Tomic gaat verliezen. Heb de 1e partij van Isner gezien en dat was me toch slecht. Hij krijgt ook meer BP's tegen dan mee. Sowieso moet Federer vandaag del Potro stoppen en mag Sela er ook wel eens uit
Helemaal geen matig weekje. Je mist niemand echt als Kohl vandaag gewoon wint en zelfs als Isner verliest, heb je een prima week.
Kun je nagaan als ie het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Momenteel aardige week. Kan nog leuker worden als Potro verrast en Roddick zijn oude niveau daadwerkelijk terug vindt.
Reply
Als Wawrinka wint van Verdasco en Isner het toernooi wint wordt ik toch nog 2e deze week (Overdune 1e). Zou mooi zijn.
Come on Big Johnnie! Mooi dat die wedstrijd te volgen is, vanaf 21.00 uur NL tijd.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Matig weekje tenzij Isner gaat knallen maar ik vrees dat ie van Tomic gaat verliezen. Heb de 1e partij van Isner gezien en dat was me toch slecht. Hij krijgt ook meer BP's tegen dan mee. Sowieso moet Federer vandaag del Potro stoppen en mag Sela er ook wel eens uit
Helemaal geen matig weekje. Je mist niemand echt als Kohl vandaag gewoon wint en zelfs als Isner verliest, heb je een prima week.
Kun je nagaan als ie het toernooi wint.

Ik heb even vluchtig gekeken maar bij verlies Isner verlies ik 225 punten of meer op jou en wat andere kornuiten. Dat vind ik toch wel erg matig. Maar ja jij mag het dan een prima week vinden (voor je zelf)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar Isner wint vast het toernooi.

En dan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Matig weekje tenzij Isner gaat knallen maar ik vrees dat ie van Tomic gaat verliezen. Heb de 1e partij van Isner gezien en dat was me toch slecht. Hij krijgt ook meer BP's tegen dan mee. Sowieso moet Federer vandaag del Potro stoppen en mag Sela er ook wel eens uit
Helemaal geen matig weekje. Je mist niemand echt als Kohl vandaag gewoon wint en zelfs als Isner verliest, heb je een prima week.
Kun je nagaan als ie het toernooi wint.

Ik heb even vluchtig gekeken maar bij verlies Isner verlies ik 225 punten of meer op jou en wat andere kornuiten. Dat vind ik toch wel erg matig. Maar ja jij mag het dan een prima week vinden (voor je zelf)
Maar bij verlies Isner eindig ik ook wel in de top van de weekscore. Dus dan zou ik het eerder met anderen vergelijken, en doe je dus prima zaken.
Denk zeker top 20 weekscore.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawje def Nando is op dit moment het belangrijkste, maar ik ben er bang voor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gaat Murray het nu wel doen...??? Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray zo vast als een huis. Djokovic maakt aardig wat fouten.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray! Hakkuh De schotse scholten!
Blue White Army!
Reply
Pfff, vind Murray wel erg goed tot nu toe vandaag hoor...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jammer voor volgende week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray blijkt inderdaad een supertroef. Alleen jammer dat mijn spelers hebben lopen kloten in Acapulco
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Hij moet natuurlijk wel toernooi winnen, wil ie een beetje renderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en op moment supreme breakt Djoko terug...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wat een choke want er zaten 3 UE bij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En Murray alsnog met 7-5 Notworthy
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
pfff, die 7-5 had hij 6 weken geleden moeten pakken!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker hoor. Dat had ik niet gedacht na zijn wedstrijd tegen Berrer
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
buurs Wrote:pfff, die 7-5 had hij 6 weken geleden moeten pakken!

Nee nee. Toen was het beter dat Djoko hem won :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: