The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2012
#1
Weet iemand wanneer er geloot wordt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
De loting is dinsdag 3 PM Californische tijd, dus precies om middernacht (van dinsdag op woensdag) Nederlandse tijd.
Reply
#3
ha ha, dan kan ik dus geen team maken Undecided

Moet ik ergens tussendoor maar even 5 minuten gaan vinden.

Waarom niet gewoon de deadline om middernacht of een uur voor de 1e partij...?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Dat schema met deadlines is pas een paar maanden bekend Buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Dat weet ik natuurlijk wel.

Maar je kan in principe een team maken van woensdagavond 18 uur tot 22 uur.... (voor de werkende mensen)

Dat is natuurlijk belachelijk weinig tijd.

Nu heb ik die avond een belangrijke bijeenkomst, maar dat doet er verder niet toe.
Echter lijkt het mij meer dan normaal dat je de deadline in ieder geval tot middernacht open zet.

De deadline staat ook weleens op maandagochtend 10 uur gepland....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
centre court Wrote:Dat schema met deadlines is pas een paar maanden bekend Buurs.

Wat als jij nu 10 minuten gesprekken zou hebben op de woensdagavond....
En je bent rond 22 uur thuis.

Aangezien je alleen de woensdag hebt, ben je niet in de gelegenheid een team te maken...

erg vreemd dit en niet verder over nagedacht...jammer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Ach...het schema kun je grotendeels uit tekenen. Je kan toch nu al bedenken of je Djoko, Federer, Murray of welke toppers dan ook wil volgende week?

Daar komt wellicht nog een qualie bij of een mustpick. Volgens mij moet dat best in 5 minuten kunnen. Kan tegenwoordig zelfs op de mobiele telefoon als je niet over internet kan beschikken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
gelukkig was het schema de vorige 3 jaar heel anders...
Reply
#9
Volgens was het schema vorig jaar op de dinsdag al bekend.

Toen hadden we dus 2 avonden...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14205&start=30#p739833">viewtopic.php?f=3&t=14205&start=30#p739833</a><!-- l -->

Vorig jaar dus ook pas in de nacht van dinsdag op woensdag
Reply
#11
Maar goed op zich heb je wel een punt, waarschijnlijk beginnen de wedstrijden pas woensdagavond 20 uur ofzo. Zou op zich zonde zijn als we die dag extra niet benutten. We gaan even overleggen.
Reply
#12
Ze beginnen donderdag 1900 uur dus ik snap het probleem niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Deadline rond die tijd zal voor niemand een probleem zijn,lijkt me.
Ook niet voor de werkende deelnemers!
Reply
#14
Stille Wrote:Ze beginnen donderdag 1900 uur dus ik snap het probleem niet

Volgens mij beginnen ze donderdag 20 uur. 11AM staat op de site en het tijdsverschil is 9 uur toch?

Dat is dus precies 'het probleem' waarom ik even dingen wil uitzoeken en overleggen en niet nu zomaar even een tijd noem.
Reply
#15
ok dan beginnen ze een uur later dan normaal. Staat bij mij dat ze daar altijd 1900 uur beginnen. Wel jammer zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Vos Wrote:Deadline rond die tijd zal voor niemand een probleem zijn,lijkt me.
Ook niet voor de werkende deelnemers!

Heeft iedereen in ieder geval een extra mogelijkheid om een team te maken.

En belangrijk dat er woensdagavond tussen 22 uur en middernacht ook een mogelijkheid is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Stille Wrote:ok dan beginnen ze een uur later dan normaal. Staat bij mij dat ze daar altijd 1900 uur beginnen. Wel jammer zeg

In de loop van het toernooi vindt er toch altijd een wijziging van de tijd plaats door zomertijd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Ik zou hem dan op donderdag 2000 uur zetten. Dan heb je de hele woensdag de tijd en ook op donderdag tm 2000 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Die manier van vragen van Buurs blijft zo heerlijk he.
Reply
#20
Mac Wrote:Maar goed op zich heb je wel een punt, waarschijnlijk beginnen de wedstrijden pas woensdagavond 20 uur ofzo. Zou op zich zonde zijn als we die dag extra niet benutten. We gaan even overleggen.

donderdagavond begint het pas.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
buurs Wrote:
Stille Wrote:ok dan beginnen ze een uur later dan normaal. Staat bij mij dat ze daar altijd 1900 uur beginnen. Wel jammer zeg

In de loop van het toernooi vindt er toch altijd een wijziging van de tijd plaats door zomertijd?

Kan kloppen maar volgens mij is dat tijdens Miami. Bij ons gaat ie geloof ik laatste weekend is en in de USA een week later
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
zomertijd is 24 op 25 maart, dus dat is tijdens miami pas

edit: in amerika idd volgende week al zomertijd
Reply
#23
mindlight Wrote:Die manier van vragen van Buurs blijft zo heerlijk he.

Idd, alleen daarom zou ik het al niet veranderen.
Maar op zich zit er wel iets in om het te veranderen naar donderdag 19 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Mac Wrote:zomertijd is 24 op 25 maart, dus dat is tijdens miami pas

edit: in amerika idd volgende week al zomertijd

top!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Dus de database gaat dicht op het moment dat er al gespeeld wordt? Niet dat het heel veel uitmaakt.
Reply
#26
Uhh nee?
Reply
#27
database gaat dicht op t moment dat de eerste wedstrijd begint
Reply
#28
Ok, ik had de post van Mac verkeerd gelezen. Uit volgende week zomertijd had ik geconcludeerd dat het komende week zomertijd is, maar Mac bedoelt dat komend weekend (dus na de deadline) de zomertijd ingaat.
Reply
#29
IW en Miami worden twee belangrijke weken voor het klassement. Er zullen nu serieuze keuzes moeten worden gemaakt. Djoko of Murray en Federer of Nadal. Fedex natuurlijk in vorm, maar Nadal was hem de baas in AO en heeft daarna rust genomen om weer helemaal fit te worden. Ben benieuwd hoe sterk hij terug komt.
Blue White Army!
Reply
#30
Ik denk niet dat er zoveel verschillen gaan ontstaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: