The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Top 4
#1
Na diverse topics Federer vs. Nadal en Nadal vs. Djokovic, nu maar eens een top 4 topic.
Het is moeilijk vergelijkbaar door de tijden heen, maar het lijkt me sterk dat een top 4 ooit zo dominant is geweest. En de strijd om de bovenste plaatsen is ook spannender dan het lijkt.

Zie bijgaande excel sheet met de punten op hun dropdate, en hieronder de grafiek hoe hun punten verlopen naar 0.

Djokovic loopt vrij hard terug uiteraard tot na de US Open, waarna hij nauwelijks meer speelde. Hij zal de nodige titels moeten verdedigen de komende tijd! RG is ongeveer het enige waar hij verliezen kan goedmaken.
Nadal heeft tot en met Wimbledon veel te verliezen, staat zelfs het grootste gedeelte onderaan, maar hij moet dan ook traditioneel de komende maanden zijn punten pakken.
Federer heeft tot en met Basel heel veel kansen op winst, eigenlijk is alleen RG voor hem een verliesmoment (1200). Met de titels in Parijs, TMC, Basel, Rotterdam en Dubai heeft hij toch echt een stevige basis om het komende half jaar weer eens een serieuze gooi te gaan doen naar de nr. 1 positie.
Murray haalt te vaak een SF en verliest zijn punten dan ook het meest regelmatig. Om nog eens te stijgen naar nr. 2 of zelfs nr. 1 zal hij meer grote toernooien moeten gaan winnen of finale halen. Dat is al een paar jaar zijn probleem, maar met de Australian Open was hij er dichtbij, en ook Dubai geeft hoop voor hem.

[Image: 33x79lt.jpg]


Attached Files
.xlsx   TOP4 v2.xlsx (Size: 17.15 KB / Downloads: 2)
Reply
#2
leuk om te zien inderdaad, djoko heeft echt ongelofelijk veel te verliezen t/m wimbledon. Ben benieuwd hoe hij met die druk omgaat.
Reply
#3
Murray meenemen in deze statistiek, schande! Het is of een top 3, of binnenkort een top 5 als je Del Potro weer kan meenemen.
Reply
#4
Mac Wrote:leuk om te zien inderdaad, djoko heeft echt ongelofelijk veel te verliezen t/m wimbledon. Ben benieuwd hoe hij met die druk omgaat.
Nadal vrijwel evenveel, en Djoko staat nog mijlenver voor. Alleen Federer kan echt goede zaken doen, maar ik ben bang dat hij het niet gaat doen in de TMSs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Alleen Federer kan echt goede zaken doen, maar ik ben bang dat hij het niet gaat doen in de TMSs.

Hij is echt aan een unieke kans aan het bouwen om die nr. 1 spot nog eens minimaal 2 weken te pakken. Dan kan de hele GOAT discussie echt de prullenbak in.
Reply
#6
Genomico Wrote:Murray meenemen in deze statistiek, schande! Het is of een top 3, of binnenkort een top 5 als je Del Potro weer kan meenemen.

Alle GS haalt hij de laatste 4. In 4 van de 7 TMS toernooien na IW/miami haalt hij de SF. Lijkt me geen discussie.
Reply
#7
Als je de resultaten vanaf oktober bekijkt staat Federer dus meer dan 2000 punten voor op de rest.
Reply
#8
Het gaat er uiteraard alleen maar beter uitzien voor Roger.
Vanaf US Open 5810 (!) vs. 3100 van Djoko en 2240 van Nadal!

[Image: 16av9yr.jpg]
Reply
#9
Nog steeds incl. Murray? :razz:
Reply
#10
Die lijn van Murray loopt toch een hele tijd boven die van Nadal.
Reply
#11
Even een update. De lijn van Murray is nu overal de onderste lijn. Die kan dus weer opnieuw beginnen, of beter gezegd, zijn tendens is er niet beter op geworden.

Djoko verbetert zelfs ten opzichte van vorig jaar, toen hij MC liet schieten. Nadal blijft gelijk en Federer geeft 500 punten toe. Zijn 'edge' op Djoko na de US Open is nog maar 1200 punten ongeveer.

[Image: 415ds.jpg]
Reply
#12
Het gaat er toch op lijken dat Federer en Nadal gaan strijden om de nummer 1 titel. Of Djoko moet zich weer gaan oprichten. Indien Djoko niet de SF haalt op Wimbledon, dan zou een finale Nadal - Federer om de nieuwe nummer 1 positie gaan.

[Image: 7089wn.jpg]
Reply
#13
Bedankt Tampie, de lijn van Murray heb je er maar definitief uitgehaald?
Reply
#14
Is winst van Federer in de halve genoeg om nummer 1 te pakken of moet hij daarvoor het toernooi winnen?
Reply
#15
Fed gaat er NID in de sf af tegen Djoko, dus dit is een non-discussie. Wink
Reply
#16
Eens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Jullie weten dat Ad Federer heeft Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
En jullie weten dat Federer GOAT is. Dit moet goed komen.
Reply
#19
(29-06-2012, 01:17 AM)Mac Wrote: Is winst van Federer in de halve genoeg om nummer 1 te pakken of moet hij daarvoor het toernooi winnen?

Federer is iig nummer twee na Wimbledon. Denk wel dat ie moet winnen om nummer één te staan, aangezien het gat bijna 3000 punten is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(29-06-2012, 10:47 AM)mindlight Wrote: En jullie weten dat Federer GOAT is. Dit moet goed komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#21
(29-06-2012, 02:27 AM)Overdune Wrote: Fed gaat er NID in de sf af tegen Djoko, dus dit is een non-discussie. Wink
Van jou had ik beter verwacht, natuurlijk heeft Federer een goed kans.
Reply
#22
Vandaar ook de Wink. Fed heeft uiteraard een goede kans maar ik denk dat Djoko wint.
Reply
#23
(29-06-2012, 04:01 PM)Overdune Wrote: Vandaar ook de Wink. Fed heeft uiteraard een goede kans maar ik denk dat Djoko wint.

In mijn scenariocalculator pak jij bij de finale Djoko-Murray met 4000 punten met overmacht goud deze week. Daarmee keer je ook direct terug in de top.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Bij die finale wordt het redelijk door elkaar geschud in de top 25.
Zelfs bij winst Federer eindig ik nog niet eens in de top 50 deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(29-06-2012, 05:05 PM)Ad Wim Wrote: Bij die finale wordt het redelijk door elkaar geschud in de top 25.
Zelfs bij winst Federer eindig ik nog niet eens in de top 50 deze week.

Net aan, nummer 47 Wink

andre Wrote:Bedankt Tampie, de lijn van Murray heb je er maar definitief uitgehaald?
Ja die was niet meer te handhaven. Nu moet hij weer terug vrees ik Wink
Reply
#26
Voor het eerst sinds 25 augustus 2008 bestaat de top 4 niet uit Djoko, Federer, Nadal en Murray. En het is Ferrer, degene die op 25 augustus 2008 nummer 4 stond, die ervoor verantwoordelijk is.

Ik kan geen ander kwartet bedenken dat zolang gezamenlijk bovenaan heeft gestaan.
Reply


Forum Jump: