The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#1
De 1e ronde begint in tegenstelling tot IW al op woensdag. De eerste dagen is het nog 5 uur tijdverschil dus MD begint woensdag om 16.00 uur. Dat is wel een stuk aantrekkelijker :8: De loting is maandag tussen 16.30 en 21.00
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Ik zie in de sheet de deadline op dinsdag 22.00 uur staan. Op di avond wordt er veel Q gespeeld dus ik neem aan dat de deadline naar woensdagmiddag gaat?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Dat zou fijn zijn, maar nu zie ik niet echt een reden om te wisselen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
De qualies zijn di 2200 uur nog niet bekend. Is toch wel een wezenlijk onderdeel van teams maken. Ik ben voor woensdag deadline
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Dat kun je best zijn, maar er is weloverwogen een lijst met deadlines gemaakt.
Bij IW was het logisch dat de deadline verplaatst zou worden gezien de korte tijd om team te maken. Nu is dat niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
We zullen 't er met de organisatie even over hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Persoonlijk vind ik dat sowieso de hele MD bekend moet zijn en dat je op basis daarvan een team zou moeten maken.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Het zal sowieso geen woensdagmiddag worden. Het wordt of woensdag 10 uur of woensdag 22 uur, als we de deadline al gaan verschuiven.
Reply
#9
Dan maar 1000 uur anders krijg je laffe teams
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Alstublieft geen deadline binnen kantooruren.
Reply
#11
Vos Wrote:Alstublieft geen deadline binnen kantooruren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Vos Wrote:Alstublieft geen deadline binnen kantooruren.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Er is van tevoren een schema opgesteld om aan vast te houden om discussies te voorkomen. Vorig jaar heeft dat uitstekend gewerkt, terwijl de kalender grotendeels hetzelfde was. Het komt wel vaker voor dat de qualies nog niet bekend zijn.
Reply
#13
Nou ik zie het al. Ik weet al precies hoe het gaat. De Q krijgen een makkelijke spot en je kiest pcies de verkeerde. Vorig jaar was elke ddl van een TMS standaard een uur voor de 1e wedstrijd dacht ik. Het is gewoon niet eerlijk. TMS spel van ATPwold tour/Zweeler etc beginnen allemaal net voor de 1e wedstrijd en wij moeten het anders doen. Jammer hoor. Verder geen kritiek op de organisatie (die is geweldig) maar dit blijft altijd een lastig punt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Quote:Vorig jaar was elke ddl van een TMS standaard een uur voor de 1e wedstrijd dacht ik.

Niet waar, bijna precies hetzelfde als dit jaar.
Reply
#15
Stille Wrote:Het is gewoon niet eerlijk
:cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Heeft Stille een andere deadline dan de rest?
Reply
#17
Is het geen optie om de ddl op 23.59 uur te zetten. Denk dat alle Q tussen 2100 en 2300 bekend zijn. Wedstrijden beginnen dinsdag al om 15.00 uur maar dit zit ook WTA q bij. In principe zijn dat in totaal 24 partijen verdeeld over een baan of 8 dus 3 partijen per baan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
We hebben alle opties besproken en toch besloten om de deadline op dinsdag 22 uur te houden.
Woensdag 10 uur zou een optie zijn maar dan dwing je eigen mensen om op woensdagochtend in te loggen en hun team te maken aangezien ze anders geen weet hebben van de q's. Zelfde geldt voor dinsdag 23.59, dan dwing je mensen om dinsdagavond laat hun team te maken. Woensdagavond 22 uur zou ook nog een optie zijn maar dan zijn er al partijen bezig/afgelopen.
Reply
#19
zou iemand mjn team willen en kunnen maken?
Ik ben vanaf maandag 1.5 met vakantie!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Je kan ook een lock op de Q zetten (niet kiesbaar maken) Ben je gelijk van mijn gezeik af Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
Mac Wrote:We hebben alle opties besproken en toch besloten om de deadline op dinsdag 22 uur te houden.
Woensdag 10 uur zou een optie zijn maar dan dwing je eigen mensen om op woensdagochtend in te loggen en hun team te maken aangezien ze anders geen weet hebben van de q's. Zelfde geldt voor dinsdag 23.59, dan dwing je mensen om dinsdagavond laat hun team te maken. Woensdagavond 22 uur zou ook nog een optie zijn maar dan zijn er al partijen bezig/afgelopen.
Zoals gezegd, helemaal mee eens, goede beslissing.
Het is jammer van de qualis, maar dat geeft het ook weer een extra dimensie.
Als je van tevoren een deadlineschema maakt, moet je daar zoveel mogelijk aan proberen te houden en alleen in extreme gevallen afwijken. En dat is dit zeker niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ad Wim Wrote:Als je van tevoren een deadlineschema maakt, moet je daar zoveel mogelijk aan proberen te houden en alleen in extreme gevallen afwijken. En dat is dit zeker niet.

Amen.
Reply
#23
=D>
Reply
#24
Helemaal mee eens. En die q's in een 96-schema maken niet zo heel veel uit, iedereen dezelfde handicap.
Reply
#25
Ze beginnen al om 15 uur met spelen daar. Dus wellicht zijn de qualis zelfs al bekend op de deadline.
Loting MD is vandaag rond 1730 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Herhaling
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Sorry hoor, dat ik niet al die onzin van je lees.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Ik zet vanavond de draw erin, heb hiervoor vanaf 19:30 de tijd. Als hij op atp site nog niet bekend is laat ik mij graag helpen om een andere betrouwbare bron te vinden Wink
Reply
#30
Top Tampie! Kan ik vanavond al gaan rommelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: