The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wordfeud/rumble
#1
Leuk, zo'n potje random board, na 1 woord al verloren.... :roll: :roll:


[Image: IMG_1093.png]
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Ik had vandaag 252 punten in één woord, ik dacht dat dat veel was lol. Echt 'random' zijn die spellen niet, bij mij stond er ook 2x TW en 2x DW vertikaal, sowieso staan ze vaak bij elkaar.
Reply
#3
Random borden zijn voor meisjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
ik heb een keer 504 punten met een beurt gehaald. ik stond binnen 4 beurten op 980 punten, toen werd er geresigned.

er zitten sowieso te veel resigers bij.
Reply
#5
da is heel irritant inderdaad.
Gasten die na 1 beurt resignen..
Druk dan niet op "random opponenent".
Ik denk als ik nu een fototje van een lekker wijf plaats, dat dat een stuk minder zal gebeuren
The great old Ludwig von...
Reply
#6
er zijn ook mensen die zeggen dat ze niet tegen iemand spelen die geen foto heeft.

ook zo'n lekker megadebiel standpunt. wiezegt nou dat je bent wie je laat zien. nog afgezien dat de meeste mensen hun poes er op zetten. zet dat je echte poes er op.
Reply
#7
:lol: :lol: :lol:
of hun hond inderdaad
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

Idem.
Speel het nu eigenlijk nooit meer... Ben aant tekenen geslagen (draw something).
Random borden zijn wel leuker vind ik... komt er wat meer strategie bijkijken dan die standaard bordjes. Verrotte alleen is als in de eerste beurt TW TW TW staat... dan is er idd geen reet meer aan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

onzin. wat interesseert mij het nou als iemand wil cheaten? en wat is cheaten, zo'n help[er gebruiken? als je het leuk vindt om met zo'n helper te spelen is dat uiteraard triest en ik zou niet weten wat er leuk aan is, maar de meeste spelers zijn zo gruwelijk slecht dat ik het helemaal niet erg vind om tegen een computer te spelen. krijg je tenminste nog een beetje tegenstand.
Reply
#11
Ik speel uiteraard ook tegen vrienden, maar heb een wat "ander" ritme dan de meesten. 's nacths speel ik dus veel random tijdens het pokeren en als iemand wilt cheaten dan doet ie dat lekker toch
The great old Ludwig von...
Reply
#12
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

onzin. wat interesseert mij het nou als iemand wil cheaten? en wat is cheaten, zo'n help[er gebruiken? als je het leuk vindt om met zo'n helper te spelen is dat uiteraard triest en ik zou niet weten wat er leuk aan is, maar de meeste spelers zijn zo gruwelijk slecht dat ik het helemaal niet erg vindt om tegen een computer te spelen. krijg je tenminste nog een beetje tegenstand.
:lol: :lol:
Daag mij maar eens uit Waf, je ziet mijn nick in de eerste post
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

onzin. wat interesseert mij het nou als iemand wil cheaten? en wat is cheaten, zo'n help[er gebruiken? als je het leuk vindt om met zo'n helper te spelen is dat uiteraard triest en ik zou niet weten wat er leuk aan is, maar de meeste spelers zijn zo gruwelijk slecht dat ik het helemaal niet erg vindt om tegen een computer te spelen. krijg je tenminste nog een beetje tegenstand.
:lol: :lol:
Daag mij maar eens uit Waf, je ziet mijn nick in de eerste post

ik zie het fotootje in de eerste post niet....
Reply
#14
? waarbij hij "vloert" speelt voor 918 punten. Zie je die niet?
Apart...

dennemen!! (met 2 uitroeptekens dus)
The great old Ludwig von...
Reply
#15
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

onzin. wat interesseert mij het nou als iemand wil cheaten? en wat is cheaten, zo'n help[er gebruiken? als je het leuk vindt om met zo'n helper te spelen is dat uiteraard triest en ik zou niet weten wat er leuk aan is, maar de meeste spelers zijn zo gruwelijk slecht dat ik het helemaal niet erg vind om tegen een computer te spelen. krijg je tenminste nog een beetje tegenstand.
Maar als het niveau van die random zo laag is, dan is het toch helemaal niet leuk?
Ik speelde in het begin ook tegen iedereen, maar nu speel ik een pot of 4 tegelijk tegen dezelfde mensen waar het altijd spannend tegen is.

Voeg mij ook maar toe, gebruikersnaam is adwim. Wel alleen standaard borden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

onzin. wat interesseert mij het nou als iemand wil cheaten? en wat is cheaten, zo'n help[er gebruiken? als je het leuk vindt om met zo'n helper te spelen is dat uiteraard triest en ik zou niet weten wat er leuk aan is, maar de meeste spelers zijn zo gruwelijk slecht dat ik het helemaal niet erg vind om tegen een computer te spelen. krijg je tenminste nog een beetje tegenstand.
Maar als het niveau van die random zo laag is, dan is het toch helemaal niet leuk?
Ik speelde in het begin ook tegen iedereen, maar nu speel ik een pot of 4 tegelijk tegen dezelfde mensen waar het altijd spannend tegen is.

Voeg mij ook maar toe, gebruikersnaam is adwim. Wel alleen standaard borden.


een spannend potje kan leuk zijn, maar ook tegen bekenden speel ik wel eens niet spannende potjes.

het is ook spannend als 2 partijen het voor elkaar dichtleggen. maar dat vind ik echt weer minder leuk.

het gaat mij meer om mooie woorden maken, even los van het puntenaantal. waarbij ik wel altijd kies voor de meeste punten uiteraard... en als ik dan met 500-200 win is het niet spannend, maar kan het wel leuk zijn.
Reply
#17
heb je uitgedaagd ad Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#18
@ Waf: ja ik wil ook mooie woorden maken, maar ik vind t tactische aspect ook leuk.
Bij een mooie voorsprong gaan blokken, juiste moment q wegleggen etc

en "ah" maken voor 45 punten is ook fijn Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Juist dat tactische aspect maakt het leuk... soms 60 punten laten schieten, omdat je anders 100+ weggeeft, etc.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom spelen jullie tegen random gasten dan?
Ik vind het alleen maar leuk om tegen vrienden/familie te spelen. Ook omdat je daarvan min of meer zeker weet dat ze niet cheaten.

onzin. wat interesseert mij het nou als iemand wil cheaten? en wat is cheaten, zo'n help[er gebruiken? als je het leuk vindt om met zo'n helper te spelen is dat uiteraard triest en ik zou niet weten wat er leuk aan is, maar de meeste spelers zijn zo gruwelijk slecht dat ik het helemaal niet erg vind om tegen een computer te spelen. krijg je tenminste nog een beetje tegenstand.
Maar als het niveau van die random zo laag is, dan is het toch helemaal niet leuk?
Ik speelde in het begin ook tegen iedereen, maar nu speel ik een pot of 4 tegelijk tegen dezelfde mensen waar het altijd spannend tegen is.

Voeg mij ook maar toe, gebruikersnaam is adwim. Wel alleen standaard borden.


een spannend potje kan leuk zijn, maar ook tegen bekenden speel ik wel eens niet spannende potjes.

het is ook spannend als 2 partijen het voor elkaar dichtleggen. maar dat vind ik echt weer minder leuk.

het gaat mij meer om mooie woorden maken, even los van het puntenaantal. waarbij ik wel altijd kies voor de meeste punten uiteraard... en als ik dan met 500-200 win is het niet spannend, maar kan het wel leuk zijn.
Ik ben het met je eens dat mooie woorden leggen de meeste voldoening geeft.
Maar als ik een x kan leggen voor 50 punten, dan doe ik dat. En als ik ver voor sta, speel ik ook anders. Zeker tegen mensen waar het altijd spannend tegen is. Het doel heiligt de middelen, zullen we maar zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ekslem Wrote:Juist dat tactische aspect maakt het leuk... soms 60 punten laten schieten, omdat je anders 100+ weggeeft, etc.
je kan nooit weten of je 100 punten weggeeft, tenzij je elkaar vertelt welke letters je hebt. 60 punten leg ik dus gewoon, behalve als ik 70 punten kan leggen.

en als mijn tegenstander daarna 100 punten legt, leg ik er weer 50 en dan sta ik nog voor met 110-100. Hakkuh
Reply
#22
spannend ad.... Smile

[Image: IMG_1099.jpg]
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Zelfs tijdens WF denken jullie aan WAF zie ik :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#24
Gitter en Ad, bezwaar tegen als ik jullie uitdaag?
Reply
#25
of course not! Kom maar op

@LL: Ja das mijn stokpaardje. Heerlijk woordje af en toe Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Nee hoor, bring it on.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
KS mag ook, vreemd genoeg.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#28
als je een keer wil winnen, moet je gewoon ff tegen gitter spelen. Hakkuh
Reply
#29
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#30
potje tegen Mukkus Smile

[Image: IMG_1202.png]
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: