The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 28 en de helden van de Competitie Manager
#1
Wat zouden onze geldverslindende-luie-ons mooie spel vernietigende- helden van de Competitie Manager in petto hebben voor de volgende ronde?

Er wordt midweeks gespeeld op dinsdag 10 en woensdag 11 april. De volgende wedstrijden zijn het opeenvolgende weekeind geplanned.

= Krijgen we (eindelijk) een dubbele ronde?......NAH, geloof ik niks van.
= Krijgen we 2 aparte rondes?......Ay, dat is wel heel veel werk voor 1 weekje. 2 keer de database open, 2 keer dicht, 2 keer verwerken pfffffffffffffffffffff.
= Krijgen we gewoon maar 1 ronde? JAAAAAA, dat doen we. We laten de midweekse ronde gewoon voor wat het is en laten alleen de weekeindsronde meetellen.

Ik ben benieuwd...........och eigenlijk ook niet ook. Het wordt optie 3.
Ik heb een droom.
Reply
#2
Ik denk dat ze eens verrassend uit de hoek gaan komen met optie 1 Exclamation
Reply
#3
gewoon optie 1..... dubbele ronde!!! Punten pakken!! Confusedmileh_pac:Confusedmileh_pac:Confusedmileh_pac:
Wie dit leest is gek
Reply
#4
Kijk aan. Dat is een stap in de goede richting.
Ik heb een droom.
Reply
#5
Op 10, 11 en 12 april zullen er wedstrijden plaats vinden, hierdoor zal de database op dinsdag 10 April om 18:00 gesloten worden. De database zal op maandag 16 April om 12:00 weer geopend worden. Dit betekend dat de gemaakte opstelling op dinsdag 10 April voor 18:00 doorgevoerd moet zijn, en geldend is voor de wedstrijden die gespeeld worden tussen 10 en 15 April. De database zal dus niet tussen deze wedstrijden geopend worden
Wie dit leest is gek
Reply
#6
er zullen denk ik veel kapiteinen uit Utrecht komen deze ronde
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Of uit Arnhem.....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
of Schöne Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Dit betekend ?
Hierdoor ?
tussen 10 en 15 April ?
Enz......
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#10
Eindelijk hebben we die dubbele ronde gekregen, en nu, lastig!!!
2 maal Vitesse en 2 maal Utrecht lijken de zekerheidjes, maar welke spelers moeten er nog meer bij?

Heeft iemand een idee, mening daarover?
Ik heb een droom.
Reply
#11
Jazeker! Maar die ga ik eens lekker niet delen!
Reply
#12
(02-04-2012, 02:41 PM)Kleine Jan Wrote: Op 10, 11 en 12 april zullen er wedstrijden plaats vinden, hierdoor zal de database op dinsdag 10 April om 18:00 gesloten worden. De database zal op maandag 16 April om 12:00 weer geopend worden. Dit betekend dat de gemaakte opstelling op dinsdag 10 April voor 18:00 doorgevoerd moet zijn, en geldend is voor de wedstrijden die gespeeld worden tussen 10 en 15 April. De database zal dus niet tussen deze wedstrijden geopend worden

waar lees je dit? Huh
Ik zie enkel bij programma een enkele ronde..?
Reply
#13
Die quote van Kleine Jan staat in ieder geval op hun facebook pagina....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#14
(04-04-2012, 09:26 AM)FCNIEUWBOUWWIJKZUID Wrote:
(02-04-2012, 02:41 PM)Kleine Jan Wrote: Op 10, 11 en 12 april zullen er wedstrijden plaats vinden, hierdoor zal de database op dinsdag 10 April om 18:00 gesloten worden. De database zal op maandag 16 April om 12:00 weer geopend worden. Dit betekend dat de gemaakte opstelling op dinsdag 10 April voor 18:00 doorgevoerd moet zijn, en geldend is voor de wedstrijden die gespeeld worden tussen 10 en 15 April. De database zal dus niet tussen deze wedstrijden geopend worden

waar lees je dit? Huh
Ik zie enkel bij programma een enkele ronde..?

Game Info (onderaan de pagina)
Ik heb een droom.
Reply
#15
thnx....zie t nu. Dan wordt de ronde ineens makkelijker
Reply
#16
Stoer hoor Kleine Jan; Cummings op stellen. Ik vind sowieso een verdediger van Utrecht al tricky maar zeker ook de discutabele keeperspositie.
Ik heb een droom.
Reply
#17
(10-04-2012, 07:14 PM)Sjaak Wrote: Stoer hoor Kleine Jan; Cummings op stellen. Ik vind sowieso een verdediger van Utrecht al tricky maar zeker ook de discutabele keeperspositie.

Ik neem een beetje aan dat Wouters niet na 1 wedstrijd weer gaat wisselen. Als je iemand passeert op basis van prestatie is dat naar mijn idee niet op 1 week gebasseerd.
Daarbij komt ook nog dat niets van utrecht is goed , alleen wat spitsen maar daar had ik geen plek voor.
Zelfs een verdediger is het me niet waard .. maar omdat ik toch wel wat utrecht bij andere managers verwachte heb ik voor de keeper gekozen.

We gaan het zien Smile


Wie dit leest is gek
Reply
#18
Is er überhaupt iemand zonder Schone? Zijn er ook nog veel mensen met naast Schone ons Brammeke?
Ik heb een droom.
Reply
#19
(11-04-2012, 12:25 PM)Sjaak Wrote: Is er überhaupt iemand zonder Schone? Zijn er ook nog veel mensen met naast Schone ons Brammeke?

Ik durfde het niet aan om een V te nemen van Nec omdat dost nog langskomt. Maar heb wel wat nuytings gezien dacht ik.
Wie dit leest is gek
Reply
#20
Zo, hee - ajax is ok gespeeld. PSV gaat niet winnen in wollik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Zelfs niet gelijkspelen.... Ach ja de hoofdprijs is al binnenSad
En die gouweleeuw heeft zich weer gek laten maken met die ajax geruchten... Mooi dat mijn naam genoemd wordt, asjeblieft hier heb je de 1-0 en de wedstrijd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
ben aardig het bokkie met de jong niet als cappie PukePukePuke
Wie dit leest is gek
Reply
#23
(11-04-2012, 10:41 PM)Kleine Jan Wrote: ben aardig het bokkie met de jong niet als cappie PukePukePuke

Voorlopig wel. Je moet het wel over de gehele ronde bekijken. Een doelpuntje van Jan V. op zondag en geen extra punten voor Siem doet de wereld er heel anders uit zien. Heeft iedereen in de top van het klassement dan Siem de Jong als aanvoerder?
Ik heb een droom.
Reply
#24
ik dacht eergisteren nog een goede keuze te hebben gedaan met schone als cappie, toen kwam de Jong, met e Graafschap thuis nog op et programma denk ik dat de keuze niet de juiste was Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#25
(12-04-2012, 11:13 AM)gittermaster Wrote: ik dacht eergisteren nog een goede keuze te hebben gedaan met schone als cappie, toen kwam de Jong, met e Graafschap thuis nog op et programma denk ik dat de keuze niet de juiste was Smile

pcies, je had beter poepon kunnen nemen!Smoking
Reply
#26
Zat meer aan Alberg te denken
The great old Ludwig von...
Reply
#27
(12-04-2012, 12:13 PM)gittermaster Wrote: Zat meer aan Alberg te denken

dat is natuurlijk gewoon een jij-bak!

15-3!
Reply
#28
die is onder de gordel Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply
#29
(10-04-2012, 09:52 PM)Kleine Jan Wrote:
(10-04-2012, 07:14 PM)Sjaak Wrote: Stoer hoor Kleine Jan; Cummings op stellen. Ik vind sowieso een verdediger van Utrecht al tricky maar zeker ook de discutabele keeperspositie.

Ik neem een beetje aan dat Wouters niet na 1 wedstrijd weer gaat wisselen. Als je iemand passeert op basis van prestatie is dat naar mijn idee niet op 1 week gebasseerd.
Daarbij komt ook nog dat niets van utrecht is goed , alleen wat spitsen maar daar had ik geen plek voor.
Zelfs een verdediger is het me niet waard .. maar omdat ik toch wel wat utrecht bij andere managers verwachte heb ik voor de keeper gekozen.

We gaan het zien Smile

1-0 Poepon, wat een clown die Cummings!

2-0 idem
Ik heb een droom.
Reply
#30
(12-04-2012, 07:27 PM)Sjaak Wrote:
(10-04-2012, 09:52 PM)Kleine Jan Wrote:
(10-04-2012, 07:14 PM)Sjaak Wrote: Stoer hoor Kleine Jan; Cummings op stellen. Ik vind sowieso een verdediger van Utrecht al tricky maar zeker ook de discutabele keeperspositie.

Ik neem een beetje aan dat Wouters niet na 1 wedstrijd weer gaat wisselen. Als je iemand passeert op basis van prestatie is dat naar mijn idee niet op 1 week gebasseerd.
Daarbij komt ook nog dat niets van utrecht is goed , alleen wat spitsen maar daar had ik geen plek voor.
Zelfs een verdediger is het me niet waard .. maar omdat ik toch wel wat utrecht bij andere managers verwachte heb ik voor de keeper gekozen.

We gaan het zien Smile

1-0 Poepon, wat een clown die Cummings!

2-0 idem

Na dat de jong drama is dit niet mijn grootste zorg...

Wie dit leest is gek
Reply


Forum Jump: