The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AJX-GRA
#1
Ajax-aanvoerder Vertonghen ziek naar huis
Jan Vertonghen heeft vrijdag niet met zijn ploeggenoten bij Ajax kunnen trainen. De aanvoerder van de koploper van de Eredivisie meldde zich vrijdag ziek bij de Amsterdamse club.

De Belgische verdediger is vervolgens snel weer naar huis gegaan. Het is nog onduidelijk of hij zondag in de uitverkochte ArenA tegen De Graafschap kan voetballen.

Onder leiding van Vertonghen heeft Ajax de laatste weken de nul weten te houden. De laatste negen wedstrijden op rij werden in winst omgezet.

Ik heb een droom.
Reply
#2

Van der Wiel verdringt Van Rhijn uit Ajax-basis
Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter starten zondag in de basis van Ajax. Dat maakte Frank de Boer vrijdagmiddag bekend. Kolbeinn Sigthórsson begint op de bank.

Ajax treft zondag nummer zeventien De Graafschap. De Boer maakte er tijdens de wekelijkse persconferentie geen geheim van wie hij gaat opstellen tegen de Superboeren. Van der Wiel en Boerrigter krijgen hun basisplaats na een lange revalidatie terug.

"Greg heeft zich de laatste weken zo gemanifesteerd op de trainingen dat hij het verdient om te spelen", zei De Boer. "Fysiek staat hij er goed voor. Voor zijn blessure was hij goed in vorm. Ik heb geen reden zijn positie ter discussie te stellen. Van Rhijn heb ik vorige week al geïnformeerd. Ik heb hem gezegd dat dit niets met hem te maken heeft."

"Voor Van der Wiel vind ik het belangrijk dat hij minuten krijgt. De afgelopen jaren heeft hij zijn stinkende best gedaan voor Ajax, heeft zelfs een WK-finale gespeeld. Ik zou het heel onterecht vinden als ik hem geen minuten geef, maar dan moet hij wel in topconditie zijn. Dat is hij."

Vanuit de trainersstaf van Oranje volgt men Van der Wiel nauwlettend. Direct contact met bondscoach Bert van Marwijk is er niet, zei De Boer. "Maar ik kreeg woensdag wel een sms'je van Cookie (Dick Voorn, assistent Van Marwijk, red.). Die zei: goede wissel coach."

Ik heb een droom.
Reply
#3
Als Jan speelt pakt hij ook geel, mist hij Groningen maar is dan zeker voor Twente uit.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
OT: zo loopt Ronaldo dit weekend tegen een gele kaart aan waardoor ie el classico mist!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
De Graafschap gaat spelers sparen. Ik hoop voor ze dat ze een telraam meenemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
hmmm, wie zal er in het complot zitten. Nu komt ook Graafschap nog in het rijtje van ploegen die t cadeau geven aan Ajax...
Ben wel heel blij dat ze spelers sparen en niet in de sterkste opstelling komen, scheelt een slok op een borrel
The great old Ludwig von...
Reply
#7
(13-04-2012, 12:49 PM)Sjaak Wrote: "Voor Van der Wiel vind ik het belangrijk dat hij minuten krijgt. De afgelopen jaren heeft hij zijn stinkende best gedaan voor Ajax, heeft zelfs een WK-finale gespeeld.

"We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen!"

Lekker Frank, weer lekker aan 't brabbelen...




Reply
#8
(13-04-2012, 11:20 PM)gittermaster Wrote: hmmm, wie zal er in het complot zitten. Nu komt ook Graafschap nog in het rijtje van ploegen die t cadeau geven aan Ajax...
Ben wel heel blij dat ze spelers sparen en niet in de sterkste opstelling komen, scheelt een slok op een borrel

ja natuurlijk is wint ajakkes ook als ze met hun sterkte 11 komen, maar het is toch te schandalig voor woorden dat ze deze wedstrijd bij voorbaat laten lopen?
Reply


Forum Jump: