The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Legioen is met pensioen
#1
Speciaal effe voor Waf en zijn zogenaamde sfeer in de Kuip hier wat quotjes van fr12 (zat gisteren in het uitvak en het was wederom een begrafenis) Oh ja nog gefeliciteerd met 'slechts' een 3-0 overwinning op het G-team van de Eredivisie



Reactie geplaatst door rugnummer12 op 15-04-2012 om 01:00

ik ga liever met 100 man het vak op, dan 45.000 zoals vandag. wat was dit triest zeg.

Reactie geplaatst door Crazy_Danny op 15-04-2012 om 01:04

@rugnummer12
dan zul je toch je eigen club op moeten richten.
die 45.000 man zijn allemaal feyenoorders en maken zelf wel uit wat ze doen.
als jij ideeën hebt hoe je de sfeer zou kunnen verbeteren moet je naar de fsv of de feijenoorder stappen, maar niet hier lopen roepen kut sfeer en ze moeten ze een nekschot geven want daar schiet niemand wat mee op

Reactie geplaatst door rugnummer12 op 15-04-2012 om 01:09

maakt iedereen toch lekker uit watie doet joh, daarom is de kuip al jaren een kk dooie boel. allemaal oprotten uit de kuip joh, of sfeer maken of opkankeren,


Reactie geplaatst door rugnummer12 op 15-04-2012 om 01:21

dan maar tegen mvv en veendam, heb je tenminste nog iets van een club. dit is gewoon schandalig, gaat nergens over.


Reactie geplaatst door rugnummer12 op 15-04-2012 om 01:26

x kun je gewoon schrappen, wordt de sfeer niet meer of minder van, net als het rest van het stadion bijna. S probeert het nog wel eens maar voelt zich te groot om aan te sluiten als een ander
vak een lied op zet. W en Z hebben te weinig man. zo simpel is het. we zijn niet beter dan jodenpubliek dat is de keiharde realiteit.


Reactie geplaatst door Feyenoord-Till-I-Die12 op 15-04-2012 om 00:18

Vak S en X... SCHAAM JE DOOD!!!


Reactie geplaatst door Crazy_Danny op 15-04-2012 om 00:29

leg die eens uit?


Reactie geplaatst door 12e_minuut op 15-04-2012 om 00:33

Er was geen kip te horen in de Kuip vandaag.



Reactie geplaatst door 12e_minuut op 15-04-2012 om 00:38

Laat ik het zo zeggen: zelfs de commentator zei dat de Kuip in slaap was gevallen. Pas op het einde brak het feestje los. Er wordt af en toe 'KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?'gezongen, meer ook niet. Op een gegeven moment kwam zelfs het Excelsior publiek boven ons uit.


Reactie geplaatst door Feyenoord-Till-I-Die12 op 15-04-2012 om 00:42

Dat er de laatste weken amper meer geluid komt uit de monden van de 'sfeermakers' die op X en S staan. De oh zo beroemde Noordzijde, waar vroeger nog zo naar werd opgekeken, dat is met pensioen gegaan. Tegenwoordig doen vak Z4 en W1 nog hun best maar hebben simpelweg niet de capaciteit om een 'leidersrol' op zich te nemen, waardoor X en S het voortouw zouden moeten blijven nemen, maar dit simpelweg nalaten. En als er op bijvoorbeeld het vak waar ik persoonlijk sta, Z4, een lied wordt ingezet, houden X en S principieel hun mond dicht, want tja! "Het kan toch niet zomaar zijn dat die pubertjes van Z4 sfeer gaan maken in ONZE Kuip?" Bah..


Reactie geplaatst door Feyenoord-Till-I-Die12 op 15-04-2012 om 00:46

@Crazy Danny, sfeer moet er ALTIJD zijn, je moet je club 90 minuten lang blijven steunen, ongeacht de uitslag en het spel. Daar zijn wij godverdomme het Legioen voor, waar we vroeger zo beroemd om waren.

HALLELUJAH!!! De ogen gaan na 10 jaar sfeerloos gedoe eindelijk open. Maar nee hoor we gaan ons niet als ultras gedragen want dat is joods hoor ik dan van mensen gisteren. Uuuuuuuh : in heel Europa heeft men ultras, van Turkije tot Noorwegen. Man man wat een niveau :-)

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
sfeer tegen excelsior, waar heb je he over man. haha. wat wil je hier nou mee zeggen joh.

ik heb je al proberen uit te leggen dat in de kuip niet zomaar voor de lol gezongen wordt of op irritante trommels wordt geslagen. of dacht je dat wij een showtje gaan geven voor de 3 excelsiorsupporters die ons land kent? het feyenoordpubliek is om een andere reden terecht geroemd, maar dat gebeurt uiteraard niet in een nietszeggend wedstrijdje tegen het kleine broertje, dat ook nog gespaard werd.

maar als je het niet leuk vindt en als je nog meer bevestiging wilt hebben van je jaloerse mening, dan moet je stoppen met verder zoeken. echt waar, de meningen die je hier boven hebt opgeschreven zijn vreselijk overtuigend. succes de volgende wedstrijd in het sfeervolle fietsenhok.
Reply
#3
Het gaat erom dat het al jaren aan de gang is en bij Feyenoord gaan ze dat nu ook onder de ogen zien. Nieuwe liedjes worden er niet bedacht. Maar blijf maar lekker anti-ajax liederen zingen (want dan is er wel opeens 30 sec sfeer en zie je iedereen springen) Overal in Europa zijn er ultras en wordt er met trommels geslagen (van turkijke tot noorwegen, van portugal tot rusland) maar goed als je dat dan tegen iemand zegt dan wordt er dus direct gezegd dat het joods is. Tja....... Succes bij de volgende begrafenis in de Kuip. Einde topic!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
(16-04-2012, 11:24 AM)Stille Wrote: Het gaat erom dat het al jaren aan de gang is en bij Feyenoord gaan ze dat nu ook onder de ogen zien. Nieuwe liedjes worden er niet bedacht. Maar blijf maar lekker anti-ajax liederen zingen (want dan is er wel opeens 30 sec sfeer en zie je iedereen springen) Overal in Europa zijn er ultras en wordt er met trommels geslagen (van turkijke tot noorwegen, van portugal tot rusland) maar goed als je dat dan tegen iemand zegt dan wordt er dus direct gezegd dat het joods is. Tja....... Succes bij de volgende begrafenis in de Kuip. Einde topic!

wat zijn dat nou voor conclusies man? op trommels slaan vind ik niet sfeerverhogend. anti ajakkesliederen vind ik ook niet sfeerverhogend. liedjes of nieuwe liedjes hebben geen flikker met sfeer te maken.

maar gelukkig denk jij uit de drie meningen die geponeerd worden op een jostie site dat 'ze het bij feyenoord ook onder ogen gaan zien'.

ik heb het je al 100x proberen uit te leggen, maar die plaat blijft voor je kop zitten. sfeer is meeleven met een wedstrijd. dan kan de kuip broeien. daarom is spurs wat mij betreft ook leuker dan arsenal. en utrecht leuker dan fietstas.

maar tegen excelsior is het normaal gesproken geen wedstrijd. just another day at the office. ik ben reuze blij dat er dan niet een beetje georceerd sfeer gemaakt wordt. dat is zo ontzettend namaak. gelukkig was het tegen ajakkes, psvee en twente wel sfeervol. maar toen was jij er niet.
Reply
#5
fr12 een jostie site? Ben ik het niet mee eens. Daar komen juist veel hardcore fans dus hun mening moet je wel degelijk serieus nemen. Ik hoor het de laatste tijd van steeds meer mensen uit kennissenkring die zowel thuis als uit alles gaan. Die geven ook aan dat het bij uitwedstrijden wel prima is maar thuis gewoon al jaren erg stil is. Maar ja : als je eenmaal ooit een stempel krijgt van geweldige sfeer dan kom je er niet meer van af. Net als het stempel dat het bij Ajax sfeerloos is, terwijl het daar al jaren een herrie is/en steeds groter wordt qua aantallen sfeermakers

Ik weet niet waar je woont maar als je zin hebt om zaterdag eens sfeer te proeven op Woudestein dan nodig ik je van harte uit om een keer te komen. Ik regel wel een kaartje voor je. Kan je zien dat het bij Excelsior gewoon een gezellige boel is en niet alleen een fietsenstalling
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
(16-04-2012, 11:50 AM)Stille Wrote: fr12 een jostie site? Ben ik het niet mee eens. Daar komen juist veel hardcore fans dus hun mening moet je wel degelijk serieus nemen. Ik hoor het de laatste tijd van steeds meer mensen uit kennissenkring die zowel thuis als uit alles gaan. Die geven ook aan dat het bij uitwedstrijden wel prima is maar thuis gewoon al jaren erg stil is. Maar ja : als je eenmaal ooit een stempel krijgt van geweldige sfeer dan kom je er niet meer van af. Net als het stempel dat het bij Ajax sfeerloos is, terwijl het daar al jaren een herrie is/en steeds groter wordt qua aantallen sfeermakers

Ik weet niet waar je woont maar als je zin hebt om zaterdag eens sfeer te proeven op Woudestein dan nodig ik je van harte uit om een keer te komen. Ik regel wel een kaartje voor je. Kan je zien dat het bij Excelsior gewoon een gezellige boel is en niet alleen een fietsenstalling

ik hoor die verhalen echt al jaren. ik kom al sinds de jaren 80 in de kuip. de mensen die jij spreekt hebben de jaren 80 niet meegemaakt denk ik. als het er om spant is het legioen niet te evenaren. het stadion en de akoestiek helpt daar henorm bij. het legioen kan een wedstrijd beinvloeden en zelfs keren. als dat gebeurt is en blijft dat indrukwekkend. het gebeurt niet altijd, het lukt ook niet altijd.

van ajakkessieden weet ik dat dat ook gebeurde bij de kampioenswedstrijd tegen twente. maar ook volgens hen was dat een zeldzaamheid in de arena. en dat kan ik me ook wel voorstellen, want zij hebben nog meer wedsrtijden die gelden als: just another day in the office.

gemaakte sfeer is geen sfeer en zal imo ook nooit sfeer worden. op een trommel slaan en de hele wedstrijd twente enschede zingen vind ik zelfs storend. of het monotone 'nananananan ajakkes amsterdam'. echt vreselijk.

ik heb in kralingen gewoond en ben heel vaak naar exceslior geweest. leuk omdat het eredivisievoetbal in de achtertuin was, maar op woudestein werd nauwelijks gezongen EN nauwelijks met de wedstijd meegeleefd.
Reply
#7
In Kralingen gewoond en je ging naar Excelsior? Nou dan moet ik je vast kennen. Ik woon er nog steeds (nog 2-3 maanden)
Ff over het verhaal sfeer bij Excelsior. Denk dat je er al een tijdje niet bent geweest want juist de laatste jaren is het met stappen vooruit gegaan. Kijk er komen weinig mensen maar vooral achter de goal is het op die staantribune uiterst gezellig. Maar het is niets voor jou want er zijn trommels, vlaggen en worden constant liederen gezongen die je overal ter wereld hoort
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
(16-04-2012, 01:55 PM)Stille Wrote: In Kralingen gewoond en je ging naar Excelsior? Nou dan moet ik je vast kennen. Ik woon er nog steeds (nog 2-3 maanden)
Ff over het verhaal sfeer bij Excelsior. Denk dat je er al een tijdje niet bent geweest want juist de laatste jaren is het met stappen vooruit gegaan. Kijk er komen weinig mensen maar vooral achter de goal is het op die staantribune uiterst gezellig. Maar het is niets voor jou want er zijn trommels, vlaggen en worden constant liederen gezongen die je overal ter wereld hoort

ik zat altijd op de lange tribune, aan de kant van het uitvak. was vnl in de tijd vna bruins en slory, ik was namelijk echt een bruinsfan.

achter het doel zaten meestal wel 12 wat fanatiekere supporters. soms 13. maar ik kan dat nou niet echt sfeerverhogend noemen. misschien is het nu beter, maar daar was niet veel voor nodig.

ik krijg trouwens ook altijd van nac supporters te horen dat ze het zo onterecht vinden dat de algemene opinie is dat feyenoord de beste supporters heeft. dat vinden zij van zichzelf namelijk. ik heb in het nacvak gezeten bij de laatste nac-feyenoord en ik was echt niet onder de indruk, hoewel dit voor hen de wedstrijd vna het jaar is en zij redelijk meeleven met de wedstrijd. na afloop bier drinken was wel weer erg leuk.

hoe het ook zij, bij feyenoord wordt niet altijd gezongen, maar als het er op aankomt worden in de kuip de meeste en de meest originele nummers gezongen. dus niet youll never walk alone, maar gewoon een stuk of 6 originele feyenoordliederen. dat kan geen enkele andere club in nederland zeggen.


Reply
#9
hand in hand kameraden
Het van Sparta '''gepikte''' komen wij uit rotterdam
we shall not be moved (stom nummer)
we love you feyenoord we do
mijn feyenoord (mooi nummer)
dan houdt het wel zo''n beetje op

Maar bij bijv Ajax hebben ze meer dan 20 liederen. Zal ze niet allemaal noemen want ken de helft van die neuzen ook niet:
Geen dag gaat mij voorbij
dan jalalalala ajax amsterdam
de herdertjes lagen bij nachten
waar komen ..... toch vandaan
vak 410 in vuur en vlam we zijn de boys uit amsterdam
ajax godenzonen superjoden, 3e ster etc etc
en dan nog tig liederen waar meer klappen dan tekst in zit

Het is wel zo dat als het bij feyenoord goed gaat bijna het hele stadion mee zingt. Bij Ajax blijft het alleen bij de rechterkant van het stadion (van de tv camera gezien dan) Wat dat betreft gaat het bij Feyenoord wel meer los dan bij Ajax maar gebeurt alleen zo weinig. Dat is jammer. Daarentegen is er in de Arena wel constant geluid te horen van zingen de fans. Bij Feyenoord is het meer op basis van reactie (veld-publiek)

bij nac is wel een aardige sfeer (vooral 's avonds) Ik ben er dit jaar 2x geweest ofzo. Erg gezellig en geen trommels :-) Wel veel bier :-) Verder vind ik sfeer top bij Twente. Voor de rest valt het tegen met vooral AZ (kut klappers) en Den Haag als minpunten. Bij ADO zingen ze echt maar 2 liedjes en dat alleen tegen het gehate Ajax en in mindere mate Feyenoord en Utrecht. Groningen valt ook tegen daar zingen alleen de fanatics die bij de hoekvlag staan en wat te denken van Utrecht. Daar is ook alleen maar een goede sfeer tegen Ajax en Feyenoord.

Wat ik wel al in de wandelgangen heb gegoord is dat ze niet komende jaar maar het jaar erna vak S staan willen maken. Wat is daar van waar? Dan gooi je alle mensen die 90 min willen zingen in 1 vak...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
(16-04-2012, 03:41 PM)Stille Wrote: hand in hand kameraden
Het van Sparta '''gepikte''' komen wij uit rotterdam
we shall not be moved (stom nummer)
we love you feyenoord we do
mijn feyenoord (mooi nummer)
dan houdt het wel zo''n beetje op

Maar bij bijv Ajax hebben ze meer dan 20 liederen. Zal ze niet allemaal noemen want ken de helft van die neuzen ook niet:
Geen dag gaat mij voorbij
dan jalalalala ajax amsterdam
de herdertjes lagen bij nachten
waar komen ..... toch vandaan
vak 410 in vuur en vlam we zijn de boys uit amsterdam
ajax godenzonen superjoden, 3e ster etc etc
en dan nog tig liederen waar meer klappen dan tekst in zit

Het is wel zo dat als het bij feyenoord goed gaat bijna het hele stadion mee zingt. Bij Ajax blijft het alleen bij de rechterkant van het stadion (van de tv camera gezien dan) Wat dat betreft gaat het bij Feyenoord wel meer los dan bij Ajax maar gebeurt alleen zo weinig. Dat is jammer. Daarentegen is er in de Arena wel constant geluid te horen van zingen de fans. Bij Feyenoord is het meer op basis van reactie (veld-publiek)

bij nac is wel een aardige sfeer (vooral 's avonds) Ik ben er dit jaar 2x geweest ofzo. Erg gezellig en geen trommels :-) Wel veel bier :-) Verder vind ik sfeer top bij Twente. Voor de rest valt het tegen met vooral AZ (kut klappers) en Den Haag als minpunten. Bij ADO zingen ze echt maar 2 liedjes en dat alleen tegen het gehate Ajax en in mindere mate Feyenoord en Utrecht. Groningen valt ook tegen daar zingen alleen de fanatics die bij de hoekvlag staan en wat te denken van Utrecht. Daar is ook alleen maar een goede sfeer tegen Ajax en Feyenoord.

Wat ik wel al in de wandelgangen heb gegoord is dat ze niet komende jaar maar het jaar erna vak S staan willen maken. Wat is daar van waar? Dan gooi je alle mensen die 90 min willen zingen in 1 vak...

juist de reactie van publiek op wat er op het veld gebeurt maakt de sfeer. dan wordt er dus meegeleefd met de wedstrijd. als dat niet gebeurd kun je net zo goed een cd op zetten, dat is net zoveel sfeer als monotone liedjes bleren.

ik ken bij feyenoord wel meer liedjes dan jij noemt. bv cock vd palm, huppie huppie, feyenoord wij houden van die club en het jaren 70 'wat is dat voor een club' (jaja, wordt nog gezongen!).

we love you feyenoord tel ik niet eens mee, dat is niet origineel. we shall not be moved vind ik ook irritant. en ik noem you ll never walk alone ook niet (dat ze bij twente nu ook doen, naast het monotone tweten enschede ole ole....), maar de herdertjes of ajakkes amsterdam is natuurlijk ook geen lied. die andere liedjes die je noemt heb ik sowieso nog nooit gehoord. waar komen ze toch vandaan, als dat al meetelt, dan moet ik zeker ook 'silvie heeft een broer in amsterdam' meetellen?
Reply
#11
Volgende week tegen AZ dan maar 90 min lang monotoom ''Jalalalalala Feyenoord Rotterdam'' zingen met 100 man. Gekke sfeer joh, ultra's, trommeltje erbij. En dan het liefst nog één zo'n halve tamme ervoor in z'n blote pens die met een megafoon even voor zingt. Losssss.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Denk dat Waf het Ado-publiek niet zo leuk vindt met de spreekkoren tegen het legioen (monotoom zingen : jalalala feyenoord amsterdan en de wekelijkse klassieker: het legioen is...)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
(22-04-2012, 01:05 PM)Stille Wrote: Denk dat Waf het Ado-publiek niet zo leuk vindt met de spreekkoren tegen het legioen (monotoom zingen : jalalala feyenoord amsterdan en de wekelijkse klassieker: het legioen is...)

ado publiek vind ik prima. zij hebben doorgaans originele spreekkoren en kunnen aardig een wedstrijd beinvloeden, maar gisteren werd ado gewoon overklast. dan word je afgezeken met 'lexie komt naar feyenoord' en ajakkespubliek (als het halve stadion leegloopt). dat je dan vervalt in een paar saaie oneliners en een kutsfeer is natuurlijk niet onbegrijpelijk.

ik heb me weer vreselijk geergerd aan de zogenaamde sfeer in de aarsrena onde het mom: als we nou telkens blijven zingen zijn we misschien wel echte supporters....

en hoe was het bij excelsior, was die ene irritante trommel van jullie of kwam die uit het twente vak? wel zuur die goal in blessure tijd, absoluut onverdiend van twente.
Reply
#14
Ik hoorde de feyenoord fans gisteren nog diverse malen zingen : haagse joden bla bla, aftellen 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 haagse joden! En de kraker : iedereen is joods behalve wij! Wat een treurnis!

Waar is volgens jou een goede sfeer in Europa? Ik denk nergens aangezien er overal trommels, voorzingers zijn (op Engeland na)
Kijk effe dit filmpje (wel helemaal omdat ie steeds beter wordt
http://www.youtube.com/watch?v=sCwrAmHvjus
Vind je dit een goede sfeer of vind je er niets aan?

P.S. Was idd een kut nederlaag. Zoveelste keer dit seizoen. Gebrek aan scherpte en kwaliteit

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
(23-04-2012, 10:10 AM)Stille Wrote: Ik hoorde de feyenoord fans gisteren nog diverse malen zingen : haagse joden bla bla, aftellen 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 haagse joden! En .
de kraker : iedereen is joods behalve wij! Wat een treurnis!

ja jezus, je moet het wel in perspectief plaatsen, dat 10-9-8 zongen ze toen de ado supporters aftelden voor hun haags kwartiertje. feyenoorders tellen dan mee en proberen te overstemmen met haagse joden ipv haag kwartiertje. als je dat niet begrijpt of uit de context haalt heeft het verder weinig zin om daarover door te praten.

heeft sowieso weinig zin te praten met iemand die de sfeer in woudestein betern vindt dan in de kuip. ik weet niet wat er met je gebeurd is, maar volgens mij heb je ergens een trauma opgelopen of zo.

Quote:Waar is volgens jou een goede sfeer in Europa? Ik denk nergens aangezien er overal trommels, voorzingers zijn (op Engeland na)
Kijk effe dit filmpje (wel helemaal omdat ie steeds beter wordt
http://www.youtube.com/watch?v=sCwrAmHvjus
Vind je dit een goede sfeer of vind je er niets aan?

ga ik nu niet bekijken. ik ben bij spurs geweest en daar vond ik de sfeer geweldig. bij arsenal vond ik het echt drama. verder kan ik er nauwelijks over oordelen, behalve dat ik kan uitleggen wat in mijn ogen sfeer is.


Reply
#16
Waar zeg ik dat de sfeer op Woudestein beter is dan in de Kuip. Ik zeg alleen maar dat de sfeer in de Kuip niet zo geweldig is.... Jij begint vervolgens constant over Excelsior en ik zeg vervolgens dat het allemaal wel meevalt met die slechte sfeer daar. En nu zeg ik opeens dat de sfeer op Woudestein beter is.... Lezen jongen!

Dat aftellen gebeurde ook al in de 1e helft. Poep in je oren?

maar laat maa... ik kom hier niet meer terug... kan je volgens goed feyenoord gebruik zingen : joden lopen altijd weg

jalalala feyenoord amsterdam!

doei
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
(23-04-2012, 11:26 AM)Stille Wrote: Waar zeg ik dat de sfeer op Woudestein beter is dan in de Kuip. Ik zeg alleen maar dat de sfeer in de Kuip niet zo geweldig is.... Jij begint vervolgens constant over Excelsior en ik zeg vervolgens dat het allemaal wel meevalt met die slechte sfeer daar. En nu zeg ik opeens dat de sfeer op Woudestein beter is.... Lezen jongen!

dat heb ik afgeleid uit het gegeven dat je en de sfeer bij feyenoord probeert te bagatelliseren en dat je excelsior verkozen hebt boven feyenoord omdat je het kennelijk daar leuker vindt.

en nu leid ik maar af dat je de sfeer bij feyenoord kennelijk wel beter vindt dan bij excelsior. gefeliciteerd ermee, maar het maakt mij verder geen hol uit waar jij de sfeer beter vindt. wel bemerk ik een hoop opgekropte frustratie. en dat vind ik ergens enorm geestig.

Quote:Dat aftellen gebeurde ook al in de 1e helft. Poep in je oren?

waar heb ik gezegd dat ik de eerste helft gezien heb? nergens. lezen jongen!

ik heb de eerste helft niet gezien. misschien kwam dat aftellen wle van de hagenezen, en gingen de feyenoorders daar in mee. anders zie ik het nut er ook niet van in. maar goed, feyenoorders en hagenezen gaan goed samen, dus het maakt mij allemaal verder weinig uit.

Quote:maar laat maa... ik kom hier niet meer terug... kan je volgens goed feyenoord gebruik zingen : joden lopen altijd weg

Confused
Quote:doei

dag hoor.
Reply
#18
Quote:Maar toch, je ontkomt weer niet aan de Kuip, in een stukje over stadiongeluid. Het wordt een cliché onderhand, het geleuter over dat stadion, ik weet het, maar u had het echt moeten horen, afgelopen zondagmiddag.

Het was alsof de aarde bromde en beefde. Dat geluid toen het schot van Otman Bakkal in het doel suisde; zo ongeveer moet een oerknal klinken. Eén lange woeste brul. Over elkaar heen tuimelende mensen. Gegil en geschreeuw. Volksdans. Een pogo zonder weerga.

Wat het zo bijzonder maakte, was dat het groepsgebrul oneindig lang leek te duren. Een volle minuut, minstens, op een waanzinnig volume. Er kwam geen eind aan. Slechts de klanken van de Hermes House Band verstoorden het geluid van een stadion dat niet meer wilde stoppen met juichen

mooi omschreven door sjoerd mossou. exact wat ik bedoel. geen trommels of monotoon gezang waarmee een gekunstelde sfeer wordt gecreeerd.
Reply
#19
Als je niet 90 min lang monotoom JALALALA liedjes zingt met 50 jongens dan hoor je er niet bij. Laat staan als je geen trommeltje hebt. Wat dat betreft lopen ze in de Kuip al jaren achter. Heel Europa heeft Ultra's!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: