The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 30 Kleine Jan
#1
Kleine Jan,

Je bent qua uitslagen de laatste 2 jaar het neusje van de zalm van dit forum, eerlijk is eerlijk. Ik ben benieuwd hoe je deze ronde aan gaat pakken. Je staat in de top 10 en kijkt uiteraard naar boven, 'het beneden' niet vergetende. Uiteraard wil je je opstelling niet prijs geven, wat ik ook ten zeerste begrijp. Maar voor welke ploegen ga jij nu en wat is de evt. achter liggende gedachte?
Ik heb een droom.
Reply
#2
Big GrinBig Grin
Dat kost je eurotjes
The great old Ludwig von...
Reply
#3
nou de laatste 2 jaar waren minder succesvol dan de jaren ervoor, heb hier nog best wat prutprijzen liggen. (iemand nog een voetbal schilderij, snoepmachine of een te klein PSV shirt hebben? Smile )
alleen het jaar waar het er echt om ging (geldprijzen) deed ik niet mee... toen was Peter van het forum de kampioen Smile

De laatste 3 weken moet ik wel wat gaan proberen.. plaats 8 is geen prijs (DVD pakket)... dus het is top 5 of niets..
Deze week ga ik al redelijk gokken.. qua teams maar ook qua spelers denk ik..
nog geen hele schokkende dingen maar wel genoeg op 1 of 2 plekjes te kunnen stijgen.
Nog klein beetje zekerheid inbouen, wil er na deze week nou ook weer niet gelijk zo belabbert voorstaan als het allemaal verkeerd uitpakt.
Ik scoor zowiezo de laatste weken echt klote... sinds plek 1 ben ik elke week gezakt... Sad

Succes deze week Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#4
(26-04-2012, 08:21 PM)Kleine Jan Wrote: nou de laatste 2 jaar waren minder succesvol dan de jaren ervoor, heb hier nog best wat prutprijzen liggen. (iemand nog een voetbal schilderij, snoepmachine of een te klein PSV shirt hebben? Smile )
alleen het jaar waar het er echt om ging (geldprijzen) deed ik niet mee... toen was Peter van het forum de kampioen Smile

De laatste 3 weken moet ik wel wat gaan proberen.. plaats 8 is geen prijs (DVD pakket)... dus het is top 5 of niets..
Deze week ga ik al redelijk gokken.. qua teams maar ook qua spelers denk ik..
nog geen hele schokkende dingen maar wel genoeg op 1 of 2 plekjes te kunnen stijgen.
Nog klein beetje zekerheid inbouen, wil er na deze week nou ook weer niet gelijk zo belabbert voorstaan als het allemaal verkeerd uitpakt.
Ik scoor zowiezo de laatste weken echt klote... sinds plek 1 ben ik elke week gezakt... Sad

Succes deze week Big Grin


Ok, zekerheidjes met wat gokjes.

Vitesse thuis is een zekerheidje in mijn ogen, 2 Neccers ook, en dan?

1, 2 of 3?

Twe-Ajx
Rod-PSV
Her-Hee
Utr-NAC
Gro-Gra
Fey-AZ
VVV-ADO
Ik heb een droom.
Reply
#5
ja die 2 zijn vrij zeker.. de rest is lastig... kan alle kanten op Wink

maar zoals je in het onderwerp al zegt... hoop dat ronde 30 de ronde is van Kleine Jan! Smile
Wie dit leest is gek
Reply
#6
NEC vrij zeker?
Tegen RKC dat uit beter presteert dan thuis?
Verrassend!
The great old Ludwig von...
Reply
#7
hup havenaar! HakkuhHakkuh
Wie dit leest is gek
Reply
#8
Begint al goed Angry
Ik heb een droom.
Reply
#9
weer geen verschil gemaakt.... grrrr
zie wel veel verschillende teams.. kan wel 1 en ander gaan gebeuren in positieve (alle ballen op Havenaar!!) of negatieve zin (hatrick bony bv)
Wie dit leest is gek
Reply
#10
(28-04-2012, 11:51 AM)Kleine Jan Wrote: weer geen verschil gemaakt.... grrrr
zie wel veel verschillende teams.. kan wel 1 en ander gaan gebeuren in positieve (alle ballen op Havenaar!!) of negatieve zin (hatrick bony bv)

Waarom heb je Dost dan niet?
Ik heb een droom.
Reply
#11
Wat een kl&te ronde, Vitas 1-2 achter, Havenaar gewisseld en Jan Arie toch welAngry
Ik heb een droom.
Reply
#12
jammer dat dat vitesse net nog ff heeft gewonnen... gelukkig geen doelpunten van bony
Top dat utrecht verloor.. anders was ik echt kansloos geweest.

morgen aan hatrick van Lasse en ik ben tevreden Smile
Wie dit leest is gek
Reply
#13
Ik denk dat het voor iedereen een matige ronde zal zijn. Dat betekent dus nog volop kansen Kleine Jan!!!
Ik heb een droom.
Reply
#14
(26-04-2012, 08:21 PM)Kleine Jan Wrote: blabla

nog geen hele schokkende dingen maar wel genoeg op 1 of 2 plekjes te kunnen stijgen.

blabla

Jammer van Schone maar toch (eindelijk weer eens) een minimale stijging, dankzij NAC.
Ik blijf in de race voor een intressante prijs (plek 3 en 4 en enigszins 5)

Wie dit leest is gek
Reply
#15
Inderdaad, daar heb je gelijk in. Moet kunnen.
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: