The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
#31
Vond ik ook, maar dat is nog wel overkomelijk omdat er makkelijk en goed te scrollen is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Die Viola begint een aardige heldenstatus aan te nemen. Overleefde in de 1e ronde 1 mp, in de 2e ronde 2 mps en nu al 8 mps Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Het is allemaal voor niets geweest.Eusa_think
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Ziet er goed uit zo al zijn de verschillen heel gering
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Laatste wild card is gegeven aan Zemlja, een 25-jarige Sloveen die dit jaar nooit verder kwam dan de 2e ronde behalve vorige week tijdens de challenger van Nottingham op gras.

Had m liever naar Baker zien gaan, maar die is gelukkig door de qualies gekomen.
Reply
#36
Deadline maandag 10 uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ze hebben dit jaar eindelijk eens een wijs besluit genomen. Ze gaan namelijk een half uurder starten, te weten 11.30 local time (1230 hier)
Deadline is meestal een uur voor de 1e wedstrijd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
Maar we willen volgens mij geen deadline midden op de dag, om de werkenden niet te benadelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ok dan zal het wel zondagavond worden. Maakt ook niet zoveel uit. Loting is morgen 11.00 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
De deadline is 1 uur voor aanvang van de wedstrijd (waarin ik me op RG vergiste).
De spelregels zijn duidelijk. Het lijkt me verstandig om daar nu niet meer aan te tornen (bovendien ligt op nog een aantal toernooien de deadline overdag).
Reply
#41
Tja, maar wat nu als mensen er vanuit gaan dat de partijen zoals altijd om 13 uur beginnen? Dan zijn ze ook de sjaak omdat ze nu een half uur vervroegd zijn.

Maw, ik denk dat weinig mensen precies weten hoe laat de partijen beginnen en voornamelijk gewoon kijken naar het tijdstip in de mail.
Mijn voorstel van maandag 10 uur was omdat het bij TMSs op gravel ook 10 uur op maandag was.

En wanneer lag de deadline dan midden op de dag dit jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Precies, op de TMS (in Europa) lag de deadline door de week overdag.
En ik snap jouw argumenten, maar ik vind ze niet belangrijk genoeg om van de spelregels af te wijken.
Als ik niet in deze discussie betrokken was, had ik waarschijnlijk niet eens het mailtje gelezen en was ik er vanzelf vanuit gegaan dat de deadline 1 uur voor aanvang partijen lag. Als je van het verkeerde aanvangstijdstip uitgaat is het je eigen fout. De organisatie levert een extra service om een mail te sturen, zodat ze proberen te voorkomen dat mensen deze fout maken.

Ik vind deze discussie vrij zinloos, omdat dit al in de spelregels geregeld is en er niet heel belangrijks is waarom er nu niet ineens iets heel belangrijks is waarom er van afgeweken moet worden.
Reply
#43
Jawel, dat de deadline dan om 1130 uur ligt en er volgens mij weerstand is bij een tijd overdag, omdat sommige mensen niks meer kunnen checken op hun werk en je die dan benadeelt. Daarom is volgens mij ooit gezegd dat 10 uur het laatst is.

Maar ik vind 1 uur voor aanvang van de wedstrijden prima, alleen het argument ervoor niet goed. Want voor een relatieve leek is het niet zo 1-2-3 terug te vinden hoe laat er begonnen wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Hier kunnen we kort en duidelijk over zijn, we houden vast aan de afgesproken deadlines.
Reply
#45
Niet om jullie te pushen hoor, maar de loting zal zo rond 12 uur bekend zijn. Enig idee wanneer ie er dan bij ons in komt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Overdune heeft daarin de regie deze week. Ik heb zelf geen idee wanneer hij er mee aan de slag gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Former semi-finalist Lucic books Wimbledon return

A scream of jubilation punctuated former Wimbledon semi-finalist Mirjana Lucic's final round qualifying triumph as the heavy-hitting Croatian booked a return to the main draw.

While it is a long way from her dream run as a 17-year-old at The All England Club in 1999, it clearly meant a lot to the player now ranked No.129 in the world.

It was a little bit of happiness, relief, everything," the 30-year-old told Wimbledon.com of her post-match yell for joy after beating Bibiane Schoofs of The Netherlands 7-5, 6-4.

"I was one out of main draw so I almost didn't have to play qualies. When I figured out I wasn't in the main draw I took it as a challenge but also as really good practice.

"I played against really tough opponents today and yesterday against (Gisela) Dulko, a great player as well.

"She (Schoofs) was playing unbelievable first set, I didn't even feel like I was playing bad but yeah, I saved three set points and I'm really happy about that; I was able to win in two."

While Lucic has won just one match at Wimbledon since her semi-final run 13 years ago, she admits she still feels most comfortable on the grass at SW19.

"I just love it. It's so beautiful and it's the most important, one of the best tournaments there is. I mean, it is the top of everything in tennis so I always get so excited when I come back," she said.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
(22-06-2012, 09:42 AM)centre court Wrote: Overdune heeft daarin de regie deze week. Ik heb zelf geen idee wanneer hij er mee aan de slag gaat.

Die heeft natuurlijk Australische tijden, dus ik ben benieuwd.
Maar ik merk het dan wel. Ben een weekend weg, dus zou fijn zijn om daarvoor nog de DB open te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Als ie aan de Oost-of Zuidkust zit dan is de loting rond 21.00 uur. Misschien dat ie het dan nog wel gaat doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Haase tegen Del Potro in de eerste ronde. Murray zwaar geloot.

[1]Djokovic v Ferrero
Harrison v Lu
Becker v Blake
Stakhovsky v [28]Stepanek
[24]Granollers v Troicki
Klizan v Chela
Chardy v Volandri
L.Mayer v [15]Monaco

[12]Almagro v Rochus
Rufin v Darcis
Berlocq v Bemelmans
Kamke v [18]Gasquet
[31]F.Mayer v Tursunov
Petzschner v Kavcic
Bolelli v Janowicz
Gulbis v [6]Berdych

-------------------

[3]Federer v Ramos
Fognini v Llodra
Menendez-Maceiras v Russell
Muller v [29]Benneteau
[17]Verdasco v Wang
Zemlja v Goodall
Malisse v Matosevic
Mathieu v [13]Simon

[11]Isner v Falla
Lorenzi v Mahut
Andreev v Golding
Istomin v [23]Seppi
[26]Youzhny v Young
Cervantes v Cipolla
Sweeting v Starace
Nalbandian v [8]Tipsarevic

-------------------

[7]Ferrer v Brown
De Schepper v Bachinger
Odesnik v Phau
J.Baker v [30]Roddick
[19]Nishikori v Kukushkin
Kuznetsov v Serra
Soeda v Kunitsyn
Haase v [9]Del Potro

[16]Cilic v Stebe
Ito v Kubot
Pospisil v Querrey
Giraldo v [21]Raonic
[32]Anderson v Dimitrov
Montanes v Baghdatis
Karlovic v Sela
Davydenko v [4]Murray

-------------------

[5]Tsonga v Hewitt
Roger-Vasselin v Garcia-Lopez
Lacko v Ungur
Melzer v [25]Wawrinka
[20]Tomic v Goffin
Levine v K.Beck
Ward v Andujar
Ramirez-Hidalgo v [10]Fish

[14]Lopez v Nieminen
B.Baker v Machado
Ebden v Paire
Bogomolov v [22]Dolgopolov
[27]Kohlschreiber v Haas
Zopp v Jaziri
Rosol v Dodig
Bellucci v [2]Nadal
Reply
#51
Haha 2e ronde Isner-Mahut !!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Zitten een aantal leuke 1e rondes tussen. Murray idd zeer zwaar geloot. En Federer weer in de helft van Djokovic.
Reply
#53
Nadal heeft het lastig zeg, in het begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Haase is (vermoedelijk) snel klaar dit jaar.
Reply
#55
De winnaars staan over het algemeen wel vast maar wat een leuke affiches in de 1e ronde!

Kohli-Haas
Bogomolov-Dolgopolov(de NEC-NAC van het tennis)
Hewitt-Tsonga
Haase-Potro
Davy-Murray
Isner-Mahut(2e rondeBduh)
Youzhny-Young(#youyou)
Nalbi-Tipsa
Djoko-JCF
Gulbis-Berdych
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Kohlschreiber v Haas
Jammer dat zij gelijk al tegen elkaar moeten, maar daar kan Nadal het nog eens lastig tegen krijgen!

Leuke loting, grote inhaalrace bij FTM is zeker nog mogelijk.
Reply
#57
(20-06-2012, 11:01 AM)Stille Wrote: Net even naar de 10-daagse voorspelling voor het weer in Londen gekeken. Ziet er voor volgende week uitstekend uit!

We zijn 2 a 3 daagjes verder, was die 10-daagse voorspelling maar waarTongue
Reply
#58
Ik zie nog steeds ma tm vrij droog staan

Schema maandag CC
1400 djokovic-ferrero sharapova- rodionova federer-ramos

Schema dinsdag CC
1400 kvitova-Amanmuradova, Nadal-Belucci, Murray-Dayydenko
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Ik ga er nu mee aan de slag.
Reply
#60
DB is alvast open, ondertussen voer ik seeds, q's, etc in.
Reply


Forum Jump: