The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
#61
En pospisil ipv posposil :-)
Janowicz ipv janovicz
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
(22-06-2012, 12:49 PM)Jornstars Wrote: Kohlschreiber v Haas
Jammer dat zij gelijk al tegen elkaar moeten, maar daar kan Nadal het nog eens lastig tegen krijgen!

Leuke loting, grote inhaalrace bij FTM is zeker nog mogelijk.

Dat is inderdaad zeer jammer, beide mannen kunnen een eind komen op zo'n toernooi.
Reply
#63
(22-06-2012, 02:40 PM)Stille Wrote: En pospisil ipv posposil :-)
Janowicz ipv janovicz

Thx, was er sowieso nog wel een keer doorheen gegaan. Heb het even snel ingevoerd om mensen alvast een team te kunnen laten maken.
Reply
#64
Klasse OD! Lekker effe puzzelen om de vrijdagmiddag :-) (waarschijnlijk weer de verkeerde namen aanclicken)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Doet er verder niet zoveel toe, maar weet iemand of Mathieu nu een wc heeft of pr oid?
Reply
#66
Een pr!
Reply
#67
(22-06-2012, 03:05 PM)Stille Wrote: Klasse OD! Lekker effe puzzelen om de vrijdagmiddag :-) (waarschijnlijk weer de verkeerde namen aanclicken)

ben benieuwd hoeveel jij gaat gokken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Ik weet wel voor wie Stille gaat kiezen.
Reply
#69
(22-06-2012, 03:47 PM)Atlanta Wrote: Ik weet wel voor wie Stille gaat kiezen.

In iedergeval Raonic, maar dat is geen gokken, die neemt iedereenWink

Daarom zou ik het knap vinden als je hem NIET neem!
Reply
#70
Raonic heeft de zwaarste loting van alle geplaatste spelers als je het mij vraagt.
Reply
#71
Daar heb je zeker een punt, Rhubarb. Ben het met je eens.
Reply
#72
Er zijn teveel spelers die ik wil hebben en die wel door velen gekozen worden. Denk dat het nog mee gaat vallen qua risico. Je moet gewoon de winnaar hebben en hopen dat ie niet door iedereen bovenin gekozen is. Ik ben iig niet van plan om een mega groot team te nemen, want dat schiet uiteindelijk ook niet op. Dan heb je aan het einde minder punten

(22-06-2012, 04:06 PM)rhubarb Wrote: Raonic heeft de zwaarste loting van alle geplaatste spelers als je het mij vraagt.

Kohlschreiber (Haas), Tipsarevic (Nalbandian), Andersom (Dimitrov) Wawrinka (Melzer) Benneteau (Muller) hebben ook pittig geloot
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Raonic is nog steeds redelijk goedkoop en met zijn spel+service is hij op gras tegen niemand kansloos.

In zijn 1/8e deel van het schema vind ik hem favoriet......
Murray, is hij fit genoeg? Cilic won weliswaar Queens, maar mijn gevoel zegt dat bij de keuze tussen Cilic en Raonic een grote meerderheid voor de Canadees gaan.

Wint hij inderdaad dan ben je voor slechts 1500 al heel rendabel als kwartfinalist.
En wie zegt dat hij niet kan stunten tegen Ferrer, Potro of Nadal op gras.

Voorspelling: Raonic word meest speler gekozen bij FTM
We gaan het zienTongue

Correctie, dan heb ik het wel over spelers vanaf 1000 punten..
Qualifiers worden uiteraard ook veelgekozen!
Reply
#74
Nadal meest gekozen van de wat duurdere jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ik doelde meer op het vervolg. Pittig hoor.
R1: Giraldo
R2: Querrey
R3: Cilic
R4: Murray
(daarna nog Del Potro, Nadal, Djokovic)

(22-06-2012, 04:32 PM)Ad Wim Wrote: Nadal meest gekozen van de wat duurdere jongens.
Ik verwacht wat anders, maar misschien is dat ook wel teveel vanuit mezelf gedacht Wink
Reply
#76
Ja oke daar heb je gelijk in, dat maakt het een zeer interessant toernooi!
Reply
#77
Odesnik is trouwens LL, die staat nu nog als een gewone speler.
Reply
#78
Haase wint net 63 63 van Almagro op het invitatietoernooi. Zegt natuurlijk niets maar wel leuke uitslag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Lekkere 1e ronde partijen bij de dames.
Clijsters-Jankovic springt er natuurlijk uit, maar ook:
Lisicki-Martic
Zvonareva-Barthel
Wozniacki-Paszek
Kuznetsova-Wickmayer
Reply
#80
Toch nog in de top 10 ondanks een gemiste week.
Reply
#81
Sjezus, vind het toch verdomde lastig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Op safe spelen, ad, dan komt het wel goed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
Terwijl je jouw team uit kunt tekenen ad. Ik zal er geen 2 spelers naast zitten vermoed ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Doe je best maar, ik kan het zelf niet eens.
Zonder Federer kom ik niet tot een vol team met rendabele jongens. Met Federer moet ik te veel rendabele jongens laten liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Ha ha, hij gaat nu al twijfelen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Nu al? De deadline is over een paar uur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Team staat...Leuke Wimbledon voor FTM verwacht ik...

Genoeg lastige keuzes. Om twee toppers te kiezen heb je net te weinig budget (vind ik).

Benieuwd waar Ad voor gaat kiezen. Verdedigend kiezen is niet echt mogelijk. Zal voor hem een keuze worden tussen de mensen die hij graag wilt hebben en de spelers die veel gekozen worden om zodoende wat zekerheid in te bouwen. Zo ligt zijn gevoel niet bij Nadal maar verwacht hij wel dat Nadal vaak gekozen wordt...

Ad presteerde beide vorige GS uitstekend...Weet hij weer te pieken op het juiste moment?
Buurs komt 100% met Nadal en al het kleine grut, Raonic en Potro.
Weet Tennistempel zijn oerdegelijke niveau vast te houden? Weinig ondermaatse weken te bekennen bij hem...

Daarachter zit het wel erg dichtbij elkaar...alle vaste gegadigde in de top zijn er weer verzameld (Andre, Kuiper, CC, Scholten, Mist en klager Stille). Gaan ze weer allemaal spelen op het verdedigen van hun positie of vallen ze een keer aan?

Fijn Wimbledon allemaal Wink
Reply
#88
Volgens mij is er idd nauwelijks een duidelijk verdedigende tactiek.

Beetje gekut met m'n laatste geld, maar mijn team staat ook. Op naar weer een medaille in een GS!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ben benieuwd naar je team, Ad.

Ik heb 13 spelers en 21 euro over.

Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Ik denk dat wij dan niet ver uit elkaar liggen...

Wel mooi dat ik constant onderwerp van gesprek ben. Het is wat, bovenaan staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: