The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
#91
Ben benieuwd wanneer je gaat choken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Ligt eraan wat je choken noemt.
Als ik de deadline een keer vergeet of echt iets doms doe, dat zou ik choken noemen. Anders doen anderen het gewoon beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Vergeten vind ik geen choken.

Ik vind choken meer dat je opeens vreemde keuzes gaat maken.
Andre had dat dacht ik 2 jaar geleden.
Stond ruim voor en vergooide het binnen een paar weken.
Berdych bij de us open die direct verloor van Llodra oa.


De twijfel die je nu opeens hebt, kan weleens een voorbode zijn Hypocrite
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Dat zeg ik, dat ik iets doms doe. Ik denk niet dat dat deze week het geval is. Wellicht dat ik deze week niet de juiste keuze maak, maar het is gewoon een van de lastigste weken van het jaar, dus dat zou ik geen choken noemen.
Bovendien sta ik ook niet zo ver voor, dat het choken is als ik dit jaar niet win. Laten we eerst maar eens deze weken afwachten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ach, het zal allemaal wel meevallen qua puntenverschil.

Hopelijk kan ik 200 pnt inlopen.

Vooral in de weken met de kleinere toernooien is er vaak meer verschil te maken.

Misschien nu toch maar voor toernooifavoriet Djoko gaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Ik heb precies het team dat je van mij verwacht.
Reply
#97
Zullen de weekstatistieken het weer eens doen?
Reply
#98
Stille en Scholten Eusa_clap
Reply
#99
(25-06-2012, 10:46 AM)buurs Wrote: Ach, het zal allemaal wel meevallen qua puntenverschil.

Hopelijk kan ik 200 pnt inlopen.

Vooral in de weken met de kleinere toernooien is er vaak meer verschil te maken.

Misschien nu toch maar voor toernooifavoriet Djoko gaan.

Je hebt ongeveer dat ik had zonder Federer.
Maar Del Potro vind ik echt onbegrijpelijk, die kan echt niks op gras.
En geen Haas vind ik ook wel opvallend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-06-2012, 11:40 AM)Ad Wim Wrote:
(25-06-2012, 10:46 AM)buurs Wrote: Ach, het zal allemaal wel meevallen qua puntenverschil.

Hopelijk kan ik 200 pnt inlopen.

Vooral in de weken met de kleinere toernooien is er vaak meer verschil te maken.

Misschien nu toch maar voor toernooifavoriet Djoko gaan.

Je hebt ongeveer dat ik had zonder Federer.
Maar Del Potro vind ik echt onbegrijpelijk, die kan echt niks op gras.
En geen Haas vind ik ook wel opvallend.

Haas max 90 pnt en licht favoriet tegen kohl...

en del potro gaf nadal vorig jaar goed tegenstand.
En met zijn service moet hij minimaal kwart kunnen halen.

We zullen zien.
Federer moet van Djoko winnen om een goede keuze te zijn.

Vorig jaar gaf Delpo zelfs een clinic op gras, dus hij kan wel iets Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Achteraf had ik misschien beter Isner kunnen nemen ipv Del Potro, ik gok dit jaar op een stunt van Mahut die lekker in vorm is de laatste tijd. Delpo kan best wel wat op gras, maar is wel onzeker...
Reply
Hij heeft een goede loting, maar denk dat ie tegen Ferrer/Roddick eraf gaat.
Hij kan echt niet zoveel op gras, heeft ook niks in aanloop gespeeld en heeft helemaal niet zo'n goede service.
Als je als top 10-speler max 4e ronde hebt gehaald, en dat zelfs maar 1x...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja jongens het is Djokovic geworden omdat ik al dacht dat niemand die zou nemen. De aanval op de top is het niet helemaal met veel must-picks maar met een toernooiwinst van Djokovic hoop ik toch enkele honderden punten in te lopen.

Ik heb dus woord gehouden Smile En CC zegt al weken tegen me dat ie veel risico gaat nemen maar heeft het toch niet gedaan...

Mocht Wimbledon verkeerd lopen dan heb ik ng een nieuw doel : boven Roffaboy eindigen :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoe is het met Tsonga, heeft hij nog last van zijn blessure?
(anders moet ik hem wisselen bij Zweeler)
Reply
(25-06-2012, 11:50 AM)Ad Wim Wrote: Hij heeft een goede loting, maar denk dat ie tegen Ferrer/Roddick eraf gaat.
Hij kan echt niet zoveel op gras, heeft ook niks in aanloop gespeeld en heeft helemaal niet zo'n goede service.

Hij slaat weinig aces, maar heeft wel een scorende service waarmee hij zijn forehand in stelling brengt.

zie RG...zonder te hoeven lopen toch de kwart gehaald.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij is onzeker. Vinger is niet gebroken maar er is wel schade. Het is zijn rechterhand dus wel erg vervelend. Ik durf het niet aan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(25-06-2012, 11:50 AM)Stille Wrote: Ja jongens het is Djokovic geworden omdat ik al dacht dat niemand die zou nemen. De aanval op de top is het niet helemaal met veel must-picks maar met een toernooiwinst van Djokovic hoop ik toch enkele honderden punten in te lopen.

Ik heb dus woord gehouden Smile En CC zegt al weken tegen me dat ie veel risico gaat nemen maar heeft het toch niet gedaan...

Mocht Wimbledon verkeerd lopen dan heb ik ng een nieuw doel : boven Roffaboy eindigen :-)

djoko vind ik niet echt een gok.
ik heb alleen nadal gekozen, omdat hij iets goedkoper is.

Bij gelijke prijs had ik Djoko genomen.

(25-06-2012, 11:54 AM)Stille Wrote: Hij is onzeker. Vinger is niet gebroken maar er is wel schade. Het is zijn rechterhand dus wel erg vervelend. Ik durf het niet aan

Hup Tomic!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik baal nu al dat ik Isner niet heb, zie m wel kwartfinale halen. Dan maar hopen op een opleving van Youzhny en Mahut.
Reply
Nalbandian opvallend weinig gekozen...Zeker mijn troef.
Kan er uiteraard meteen afgaan tegen Tipsa maar speelde toch heel aardig en zal zich van zijn goede kant willen laten zien.
Reply
Ik zal wel enorn de fout in gaan met Mahut. Ik had heel lang Mahut, Nalbi en Malisse in mijn team maar weer omgegooid naar oa Sweeting en Tomic. Ik weet dat Tomic vorige week niet helemaal fit is, maar we zijn weer een week verder. ook dat is een gok.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik hoop dat Zemlja tegen Verdasco kan stunten...
Reply
En wat te denken van gok Troicki. Hij kan niet veel op gras maar ja Granollers en al die andere gravelrukkers in dat stukje ook niet. Ook hier hoop ik wat te pakken (10 of 180 haha)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(25-06-2012, 11:56 AM)Stille Wrote: Ik zal wel enorn de fout in gaan met Mahut. Ik had heel lang Mahut, Nalbi en Malisse in mijn team maar weer omgegooid naar oa Sweeting en Tomic. Ik weet dat Tomic vorige week niet helemaal fit is, maar we zijn weer een week verder. ook dat is een gok.

Tomic niet fris? Gewoon gefaald. Speelde erg goed tot hij voor de pot mocht serveren!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En over Federer. Hij moet idd eigenlijk van Djokovic winnen. Maar aangezien ik dat als 45-55 zie, en het tegen Nadal ook 40-60 is, heeft ie wel een hoog maximum. En dat heeft al dat grut niet. Plus dan kom je al snel uit bij gasten die je eigenlijk niet wilt, zoals ik mensen zie met Potro en zelfs Verdasco.
Kijk, een aantal extra qualis en jongens als Nalbi, Zemlja, Becker, Tomic, Dimitrov, Paire had ik graag gehad. Maar ik kwam niet tot een vol team waar ik achter stond.
Plus dat Federer nu geen outsider tegen komt tot de SF en eigenlijk vrij simpele loting heeft. Dus zijn minimum is zo goed als 720.

Alles op Roger dus maar deze Wimbledon, en dat is prachtig!

(25-06-2012, 11:42 AM)buurs Wrote:
(25-06-2012, 11:40 AM)Ad Wim Wrote:
(25-06-2012, 10:46 AM)buurs Wrote: Ach, het zal allemaal wel meevallen qua puntenverschil.

Hopelijk kan ik 200 pnt inlopen.

Vooral in de weken met de kleinere toernooien is er vaak meer verschil te maken.

Misschien nu toch maar voor toernooifavoriet Djoko gaan.

Je hebt ongeveer dat ik had zonder Federer.
Maar Del Potro vind ik echt onbegrijpelijk, die kan echt niks op gras.
En geen Haas vind ik ook wel opvallend.

Haas max 90 pnt en licht favoriet tegen kohl...

en del potro gaf nadal vorig jaar goed tegenstand.
En met zijn service moet hij minimaal kwart kunnen halen.

We zullen zien.
Federer moet van Djoko winnen om een goede keuze te zijn.

Vorig jaar gaf Delpo zelfs een clinic op gras, dus hij kan wel iets Wink

Haas moet je volgens mij gewoon hebben gezien zijn vorm en kwaliteit. Mocht Nadal een offday hebben, kun je zomaar 720 punten mislopen. Dat risico kun je niet nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel verrassend dat je geen Raonic hebt, Ad. Wat is daarvoor de reden?
Reply
Ik snap het vertrouwen in Raonic ook niet zo goed. Imo is ie de (lichte) underdog tegen Cilic en is de kans wel heel groot dat ie max 180 punten haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-06-2012, 11:54 AM)Stille Wrote: Hij is onzeker. Vinger is niet gebroken maar er is wel schade. Het is zijn rechterhand dus wel erg vervelend. Ik durf het niet aan
Het probleem is dat ik in de B-categorie geen alternatief zie die de kwartfinale haalt.
Dan had ik liever iemand uit de C-categorie extra gehad.
(zouden ze eigenlijk moeten doen, downwards vervangbaar)
Reply
(25-06-2012, 12:14 PM)Ad Wim Wrote: Ik snap het vertrouwen in Raonic ook niet zo goed. Imo is ie de (lichte) underdog tegen Cilic en is de kans wel heel groot dat ie max 180 punten haalt.

Maar naar mijn mening kan hij er ook zomaar 720 halen. Hij verliest 3x nipt van Federer, wint in Barcelona van Murray. Zijn top ligt hoog.
Reply
(25-06-2012, 12:12 PM)Atlanta Wrote: Wel verrassend dat je geen Raonic hebt, Ad. Wat is daarvoor de reden?

Haha, toevallig net gepost.
Ik denk dat ie overschat wordt als grasspeler. Een service is niet alles, Isner is ook geen geweldige grasspeler.

En in een team met Federer had ik hem sowieso nooit genomen. Zonder Federer had ik hem overwogen, maar dan denk ik toch eerder voor Cilic gegaan.

Tennistempel mist gewoon Malisse, Petje, Levine, Haas en Roddick...

(25-06-2012, 12:17 PM)Atlanta Wrote:
(25-06-2012, 12:14 PM)Ad Wim Wrote: Ik snap het vertrouwen in Raonic ook niet zo goed. Imo is ie de (lichte) underdog tegen Cilic en is de kans wel heel groot dat ie max 180 punten haalt.

Maar naar mijn mening kan hij er ook zomaar 720 halen. Hij verliest 3x nipt van Federer, wint in Barcelona van Murray. Zijn top ligt hoog.

Zijn top ligt hoog, maar op gras moet je leren spelen. Ik denk dat ie het met Querrey al erg lastig krijgt, mits fit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
12.30 uur, het belangrijkste en veruit mooiste toernooi gaat beginnen!!
Reply


Forum Jump: