The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Bedankt voor de felicitaties. Erg blij dat zo'n belangrijke keus zo goed valt. De koppositie verstevigd, nu is het zaak niet te verslappen tot de US Open. Tot dan is er niet meer zo'n verschil te maken, als in deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad en ook de anderen uiteraard.

GSM Ad Wim? Nog iets te vroeg denk ik maar in ieder geval Tennistempel, Buurs en vooral andre een flinke tik uitgedeeld. Atlanta en Kuiper ook met Federer en nog redelijk in de voetsporen bij Ad. Als Ad geen gekke dingen gaat doen zoals vroeger nog wel eens het geval, dan moet dit geen probleem zijn.

Overigens, is het nog de moeite de prijsuitreiking terug te zien? Heb van de hele finale niks kunnen zien helaas.
Reply
Toespraak van murray was wel indrukwekkend, zie je goed hoeveel pijn het hem deed.

Des te knapper trouwens dat hij zo'n niveau wist te halen, had echt verwacht dat hij helemaal bevangen zou zijn door de spanning
Reply
Feli aan de winnaars!
Grappig om dit terug te lezen, en vooral hoe Ad Wim zich druk maakt in de 1e set. Het leek me toch wel duidelijk Federer dit zou winnen, Grand Slam finales worden toch alleen door echte toppers gewonnen?
Maar wat een koning inderdaad hoe hij speelde. Eerst Murray even laten uitrazen, en toen hij een kans kreeg op setpoint in set 2 met een fenomenale bal de set pakken. Daarna prima doorgepseeld, met precies op de juiste momenten de beste ballen.
Reply
Ad maakt zich al druk als het in de 1e game van de wedstrijd 0-15 wordt en dat gaat dan net zo lang door tot hij inziet dat zijn speler gaat winnen Shy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waar heb jij die spiegel zo ineens vandaan getoverd?
Reply
Ik vond trouwens niet dat Murray beter speelde dit jaar. Hij haalde zijn normale niveau dit toernooi, had alleen geluk met de loting waardoor ie dit jaar wel een keer de finale haalt. Hij zal echt moeten wachten tot Federer gestopt is en Nadal op is, om een keer dit toernooi te winnen. Maar hij heeft nog even.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan moet hij Djokovic nog zien te verslaan. Ik denk dat het hem gewoon nooit zal lukken, al moet ik zeggen dat hij me met deze finaleplaats wel verrast heeft.
Reply
Djoko op gras moet nog wel lukken imo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klaagposts Wimbledon thread

Heb ff alles aangevinkt

Top 4:
Ad Wim 74
Buurs 28
Stille 26
CC 9

Ook hier staat Ad dik 1e Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De rest heb je niet aangevinkt of zijn dit de enige 4 klagers hier?
Reply
Zo'n beetje wel of het waren er minder dan 8
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het blijft toch ook prachitg om Federer om Wimbledon te zien als ie goed speelt, het is echt z'n achtertuin.
Heb gisteravond nog grote stukken terug gekeken. Zijn voetenwerk, het spelen met spin en slice, bij elke halve kans naar voren, variatie in tempo.
Echt een genot om naar te kijken. Jammer dat het maar een paar weken per jaar is. Maar gelukkig dit jaar een week meer. Dat zou helemaal fantastisch zijn, als ie ook nog goud zou winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop met je mee.
Reply
Ongekend. Wat balen. Na de AO waarbij ik een team zag (Ik dacht van Buurs) met Murray en Federer was dat mijn eerste idee om voor te gaan op Wimbledon. Uiteindelijk toch voor Djoko gegaan. Waarom moet ik altijd van mijn eerste ingeving afgaan op het laatste moment. Zooo jammer, want al met al uitgerekend dat het me ongeveer 2500 punten heeft gekost. Isner was dan wellicht niet gekozen, omdat die dan niet te betalen was.

Met die 2500 punten extra had ik rond plek 10 gekomen en had ik ook erg in de buurt gekomen van een medaille

Maar goed, dat als telt niet echt. Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: