The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Djokovic def Murray.

Murray was wel ijzersterk tegen Cilic hoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
djokovic def tsonga zou voor mij het beste uitkomen. Dan sta ik iig bij 2 spellen bovenaan. FTM weet ik niet, zie ik vanzelf wel. Niet te veel vooruit rekenen, dan krijg je het deksel op de neus
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik blijf weinig vertrouwen houden in Murray op Wimbledon. In deze fase van het toernooi wordt de druk ongetwijfeld weer te groot en faalt hij weer hopeloos. Maakt wel dat dat deel van het schema erg interessant is!
Reply
(04-07-2012, 09:31 AM)mindlight Wrote: Ik blijf weinig vertrouwen houden in Murray op Wimbledon. In deze fase van het toernooi wordt de druk ongetwijfeld weer te groot en faalt hij weer hopeloos. Maakt wel dat dat deel van het schema erg interessant is!

Tegen Cilic erg solide. 1e game 3e set 4bps tegen (vaak liet hij zo'n game lopen en dan ook de set). Nu 3aces en een gewonnen rally. Hij lijkt in zn element. Gun 't hem wel, de eindzege!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb er niets van gezien gisteren (op tv) maar wat ik wel hoorde van de analisten is dat Murray echt fantastisch was. Als ie van Ferrer wint gaat ie ook de finale winnen want Tsonga is niet in topvorm dit toernooi en Kohlschreiber kan de spanning niet aan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-07-2012, 09:46 AM)Haggie Wrote:
(04-07-2012, 09:31 AM)mindlight Wrote: Ik blijf weinig vertrouwen houden in Murray op Wimbledon. In deze fase van het toernooi wordt de druk ongetwijfeld weer te groot en faalt hij weer hopeloos. Maakt wel dat dat deel van het schema erg interessant is!

Tegen Cilic erg solide. 1e game 3e set 4bps tegen (vaak liet hij zo'n game lopen en dan ook de set). Nu 3aces en een gewonnen rally. Hij lijkt in zn element. Gun 't hem wel, de eindzege!

Precies mijn gedachte. Heb de wedstrijd rond die game gezien en hij was even slordig na de tweede set gewonnen te hebben, maar ipv te falen hakte hij alle bp's weg.
Reply
Kohlschreiber wordt hier al behoorlijk afgeschreven, maar het zou mij zeker niet verbazen als hij wint van Tsonga. Ik geef hem een aardige kans.

En ik vond Ferrer een stuk indrukwekkender tegen DelPo dan Murray tegen Cilic. Als Ferrer dat niveau vasthoudt,wint hij gewoon van Murray.
Reply
Door wie wordt Kohlschreiber afgeschreven? Ik geef hem ook een goede kans. Ik heb zelfs Unibetje op hem gezet Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou ja, het grote merendeel lijkt er hier vanuit te gaan dat Tsonga wel even de halve haalt. Succes met je bet, goede keus voor zo'n hoge quotering!
Reply
Ik verwacht wel een simpele overwinning voor Jo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-07-2012, 09:53 AM)Stille Wrote: Ik heb er niets van gezien gisteren (op tv) maar wat ik wel hoorde van de analisten is dat Murray echt fantastisch was. Als ie van Ferrer wint gaat ie ook de finale winnen want Tsonga is niet in topvorm dit toernooi en Kohlschreiber kan de spanning niet aan.

Jij lijkt hem toch redelijk weinig kans te geven hier. Dit terwijl Kohlschreiber in topvorm is, hoewel hier met name commentaren te lezen zijn na een verliespartij.
Ik geef hem ook wel een kansje tegen Jo, al is Jo duidelijk de favoriet.

En Murray de finale winnen? Zowel tegen Federer als tegen Djokovic lijkt de uitslag me NID.
Reply
Ik bedoel meer dat Kohllie in een HF op CC tegen een Brit te veel spanning gaat krijgen (ik keek al verder dan de KF) Tegen Tsonga geef ik Kohl echt kansen. Ik heb Jo paar keer zien spelen en ik vond het gewoon niet goed genoeg. Ik hoop echter wel dat Jo gaat winnen. Spel zelf (LTM) is me meer waard dan een paar centen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ze waren om 12.00 begonnen en ja hoor.......rain. Overigens is het vanaf 1500 de rest van de dag droog met zelfs zon dus geen problemen om alles af te maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Anders break je even, Roger. 3 bps gemist, 2x op 2e service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-07-2012, 02:19 PM)Ad Wim Wrote: Anders break je even, Roger. 3 bps gemist, 2x op 2e service...

volgens mij was het 40-0 voor youzhny...begint lekker
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nummer 5 is eindelijk raak, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
direct een 40-0 verkloot...hier is niet tegen te managen.

ik verwacht dat djoko zijn enkel breakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Djoko iig de halve finale wint vind ik het prima. Stille die krijgt de bibbers nog wel als ie bovenin staat(dat zagen we de laatste weken al) en Scholten gaat in juli standaard nog weekje vergeten(Big Grin). De rest blijft dan redelijk gelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik ook, maar federer mazzelt zich zo enorm door het toernooi dat zelfs het onmogelijke mogelijk kan worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-07-2012, 02:25 PM)buurs Wrote: direct een 40-0 verkloot...hier is niet tegen te managen.

cry

Ziet er goed uit, Roger. Helaas regent het weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-07-2012, 02:30 PM)buurs Wrote: ik ook, maar federer mazzelt zich zo enorm door het toernooi dat zelfs het onmogelijke mogelijk kan worden.

De koning tegen de kleintjes was deze week zelfs tegen de kleintjes niet zo goed. Djoko pakt hem wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(04-07-2012, 02:27 PM)centre court Wrote: Als Djoko iig de halve finale wint vind ik het prima. Stille die krijgt de bibbers nog wel als ie bovenin staat(dat zagen we de laatste weken al) en Scholten gaat in juli standaard nog weekje vergeten(Big Grin). De rest blijft dan redelijk gelijk.

Scholten Smile Tja als je het vergeet dan ben je er toch niet helemaal bij Huh

Ze gaan zo weer verder (ook op c1)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop, 6-1, easy.

Hij beweegt helaas nog steeds niet optimaal.

Ai, Mayer mist 0-40. Onwijze kans op het 1e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu verliest ie de set na 40-15. Zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop 6-2, easy.
Ziet er bij vlagen erg goed uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Youzhny wordt zo weggespeeld dat ie Agassi in de royal box om advies vraagt hoe hem te verslaan. Wat een koning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Best spannend zo 6-1 6-2 en 6-4 5-1. Gelukkig hebben we straks Ferrer-Murray alleen gaat het wel veel te vroeg beginnen. Had toch nog gehoopt op een beetje strijd op CC maar nu gaan ze al rond 1615 starten. Dan zitten ze al eind set 2 als ik thuis kom. Jammer hoor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit zijn nu niet de partijen waar heel veel spanning op zit, het is niet interessant of een breakpoint wel of niet gemaakt wordt, want de uitkomst staat wel vast.
Laat Ferrer-Murray maar beginnen.
Reply
Jammer genoeg zijn die twee wedstrijden dan weer totaal niet belangrijk voor FTM.
Maar hopelijk rost Ferrer Murray compleet van de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een uitslag van Federer. De meesten hier zeggen maar dat Djokovic die 2000 punten al zowat binnen heeft, maar ik moet het nog maar zien. Zou natuurlijk wel in een Ad jaar passen als Federer na die escape tegen Benneteau toch die 2000 punten gaat pakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: