The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queen's / Halle
#61
Mocht Seppi dit verliezen dan is het gewoon over met Ad zijn geluk. Dan gaat het bergafwaarts Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
ik heb verdorie over 5 min een bespreking...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Forza Seppi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
HEHE !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Ai, mp gemist en verliezen. Het kan ook niet mee blijven zitten.
Week over helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Balen zeg. Zit me niet mee met dit soort wedstrijden de laatste paar weken.
Reply
#67
(12-06-2012, 04:20 PM)Stille Wrote: Ja kijk maar eens bij wie Seppi in het team staat.......Het is weer niet de filmen dit. Week in...week uit... maar nee hoor we mogen het geen geluk noemen. WAT EEN GRAP !

Serieus Stille, probeer eens 10 berichten achter elkaar niet over je eigen pech of het geluk van anderen te praten....
Reply
#68
Ik ga het zaterdag de hele dag door de microfoon gillen Smile

Ivo gaat lekker zeg. Jammer dat hij niet de 2e break kon maken (had weer bp) maar die ene break moet goed zijn om de set te pakken. Tursunov moest nog effe warm worden en zal wel de 2e en 3e set gaan winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
(12-06-2012, 04:37 PM)mindlight Wrote:
(12-06-2012, 04:20 PM)Stille Wrote: Ja kijk maar eens bij wie Seppi in het team staat.......Het is weer niet de filmen dit. Week in...week uit... maar nee hoor we mogen het geen geluk noemen. WAT EEN GRAP !

Serieus Stille, probeer eens 10 berichten achter elkaar niet over je eigen pech of het geluk van anderen te praten....

Ben blij dat ik hier niet alleen in ben. Het begint echt dieptriest en erg vervelend te worden. En zich dan nog afvragen waarom Baak hier niet zo vaak meer komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ik heb het laatste stukje van Troicki - Becker gezien. In de tie-break kwam Becker op 6-4 en serveerde toen zelf. De return kwam diep door het midden. Becker sloeg gewoon terug, maar stopte tevens het spel voor een challenge. Bleek de bal wel degelijk de lijn te hebben geraakt, waarna Troicki alsnog de tie-break en dus de partij won.. wat een klojo die Becker.
Reply
#71
Weet je wat vervelend begint te worden....dat wekelijkse geluk.. maar goed het is een kantelpunt in het jaar geworden en vanaf nu zal je het niet meer hebben. Dan wordt het dus ook niets meer over gezegd
ik zal me koest houden...





ad jaar! Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
(12-06-2012, 04:47 PM)Stille Wrote: Weet je wat vervelend begint te worden....dat wekelijkse geluk.. maar goed het is een kantelpunt in het jaar geworden en vanaf nu zal je het niet meer hebben. Dan wordt het dus ook niets meer over gezegd
ik zal me koest houden...





ad jaar! Big Grin
Alsjeblieft zeg Stille. Je bent wel erg subjectief in het onthouden van geluk en pech. Ook Ad heeft weleens pech gehad.
Reply
#73
Kan het me niet herrinneren Confused
Maar goed.... ik hou er nu over op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Hewitt Hakkuh

Opgave Tomic. Hoop niet dat het te ernstig voor hem is met oog op SW17
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#75
Lekker Sweety! Sweet win.
Reply
#76
Hopelijk heb ik nu wel een superweek, met een quantitatief team.
Reply
#77
Mooi, Tursunov eraf. Dat was toch wel een van mijn grootste twijfelpunten, maar de loting was te lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Sweeting door, mooi.
Reply
#79
Balen van Tursunov. Vorige week finale in Nottingham (wel 2 indoor partijen bij) maar misschien toch te moe nog.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Is op eurosport te zien allemaal.. Karlovic had even 22 aces. Hewitt was nog niks. Daarna Baghdatis-Gil, stelde niet veel voor...
Reply
#81
Ja Ivo 22 aces in 9 games Smile Baghdatis-Gil ook stukjes van gezien. Was niet veel soeps idd, heel veel fouten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Hup Ito.
Hup Bemelmans
Hup Nalbandian!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#83
Prima Nalbi en Bemel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Raonic gaat prima...Toch moet hij eigenlijk van Federer winnen om rendabel te zijn.
Reply
#85
Cilic wint 1e set 6-2 van Ebden. Had ik niet verwacht. Ebden kan wel wat op gras
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Idd, behoorlijke wals van Cilic in zijn 1e graspot.
Ben nu blij dat ik voor hem alleen heb gekozen, en Baghdatis heb laten liggen.
3 punten verloren op service in 6 games, zelfs 0 op 2e service!

Hup ERV!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Nou Roddick de baan op...Ben benieuwd...

Karlo heeft het moeilijk met Lu...Dan was Hewitt gisteren behoorlijk dramatisch.
Reply
#88
Cilic is natuurlijk ook favoriet voor de halve finale in dat deel.
Goede grasspeler.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Prima ERV, sla die ouwe eraf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Mooie keuze Ad...

Kom op nou Roddick!
Reply


Forum Jump: