The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queen's / Halle
LU LU Lu LU LU LU!
Reply
Lu wint en ERV breakt. Stille-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
feli kool

(13-06-2012, 03:37 PM)Ad Wim Wrote: Lu wint en ERV breakt. Stille-week!

het went Shhh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(13-06-2012, 03:37 PM)Stille Wrote: HAHA RODDICK EN KARLOVIC MISSEN BEIDÉN MP EN VERLIEZEN

niet meer te managen dit. Gelukkig in een poeptoernooitje

omg, jij hebt al zoveel mazzel gehad dit jaar...nu gaat het maar om 10 pntjes...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waar heb ik mazzel gehad. kom maar op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Roddick...Wat een armoede
Reply
Klasse ERV, dat maakt het verlies van Seppi goed en nu moet troef Nalbi daar maar doorstomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
idd was een gokje waard maar dit kan gewoon niet meer. En toch op Wimbledon weer overwegen....nee toch maar niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(13-06-2012, 03:40 PM)Stille Wrote: waar heb ik mazzel gehad. kom maar op

Alleen Djoko (1200 punten!) en Melzer (500 punten!) al...

Seppi had jij ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ja en waw ook en die was minder gekozen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De week is alweer voorbij met het verlies van Roddick en Karlovic. Zeker van Karlovic had ik meer verwacht. De matchpoints zitten niet mee de laatste tijd.
Reply
Muller er ook uit? Verassend!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Roddick..... ai ai ai.... Nu kan hij denk ik echt maar beter stoppen. Dit wordt genant.
Reply
Lopez is ook niet meer wat ie geweest is op gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Stebe!

Hm commentator eurosport: We zagen bij iedereen die een bye had in de eerste ronde dat ze het moeilijk hadden in de 1e set.

Ik vond Cilic behoorlijk overtuigend persoonlijk....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mahut!
Opvallend weinig gekozen...stond op gravel al aardig te spelen
Reply
Murray heeft het ook niet makkelijk. Maar dat is niet zo gek tegen graskoning Mahut.

Malisse ook door een paar managers laten liggen. Zijn loting is er naar om QF en zelfs SF te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anderson in mijn team team en ja hoor....break als ie voor de eerste set serveert Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij wint toch gewoon de set?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja nadat ik die post heb gedaan, ik zie toch vrij aardig wat breaks en veel breakkansen (ook in de challenger op gras) Ballen zijn volgens mij weer zwaarder
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gaat die Stakh nog eens z'n kansen pakken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als jij er om vraagt wel ja. Kan jij niet gewoon weg van het forum? Jij brengt fucking ongeluk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
pfff, wat een spanning zeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(13-06-2012, 05:07 PM)buurs Wrote: pfff, wat een spanning zeg.

Idd zit me het zweet in mijn handen. Werken komt er niet van. Gaat om zoveel punten

Staat Baghdatis nog geen break achter? Ad is nog steeds online dus dat kan niet lang uitblijven. Ga is offline Ad Sleepy Weer break Stak Icon_evil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, Stakh gaat goed en Mahut is weer terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-06-2012, 05:09 PM)Stille Wrote:
(13-06-2012, 05:07 PM)buurs Wrote: pfff, wat een spanning zeg.

Idd zit me het zweet in mijn handen. Werken komt er niet van. Gaat om zoveel punten

Staat Baghdatis nog geen break achter? Ad is nog steeds online dus dat kan niet lang uitblijven. Ga is offline Ad Sleepy Weer break Stak Icon_evil

Daar is de break tegen Baghdatis Smoking Stille bakt er wederom geen hout van! Straks alleen Malisse nog over in Londen (hoop ik)

en de break tegen anderson. Het wordt erger en erger, tot volgende week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hou je ook eens aan zulk soort uitspraken dan.
En het valt me nog mee dat het geen pech of geluk van mij is, maar je min of meer toegeeft dat je verkeerde keuzes hebt gemaakt. Zou je vaker moeten doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus Stille, daar kom je goed weg! Anderson een break achter in de 3e, geeft Stakhovsky op.
Reply
Ha ha, die stille

Hoeveel geluk kun je hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zal proberen morgen wat foto's te posten maar kan het niet beloven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: