The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2012
#31
Er was haast niets verwerkt, nu bijna alles.
Reply
#32
Had overwogen om Rojas te nemen, maar gelukkig niet genomen: 2e uitvaller.
Reply
#33
Tjallingii nummer 3 en misschien Danielson nummer 4.
Reply
#34
Cavendish gevallen.
Reply
#35
EN Gert Jakobs heeft weer gelijk met zijn voorspelling van de winnaar van de etappe!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#36
Tot nu toe ook nog niet echt moeilijk. Laat hem maar de etappe van zaterdag goed voorspellen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
(03-07-2012, 11:27 AM)kooltje Wrote:
(03-07-2012, 11:00 AM)cruijff Wrote: Van die telling bij Tourmanager.nl snap ik maar weinig.
Gister maar 24 punten, terwijl ik met Cavendish als captain volgens mij al 70 punten had moeten hebben met de etappewinst van gister.

Klopt helemaal niks van inderdaad.

Maar de teams met de goed presterende renners staan wel bovenaan.

Erg vaag.

Ben hier maar gestopt met kijken. Ik heb Valverde nog steeds op 0 staan en tot gisteren had S.Sanchez de meeste punten. Eusa_think
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Eigenlijk schandalig want we betalen er behoorlijk voor.

Ik vind de tour nog niet erg boeiend. Al waren de twee finishes heuvel op wel aardig ondanks overmacht Sagan.

In de vlakke etappes mis ik toch wel een keihard eerste uur waar wordt gevochten om in de vlucht mee te zitten. Een peloton dat echt aan moet zetten om vluchters te pakken. Ze pakt met 2km te gaan en niet al met 15km.

Zaterdag begint het echt...Een eenvoudige etappe met een niet al te lange slotklim. Ben benieuwd of Cancellara daar mee kan met de beste. Mochten Gesink en/of Mollema goed zijn adviseer ik meteen aanvallen. Anders sta je na de tijdrit al op een minuut of 2 a 3.
Reply
#39
Kittel de 4e uitvaller dus. Had hem ook overwogen om te nemen, maar ging er vanuit dat hij de bergen niet aankon en dus niet genomen.
Reply
#40
Knappe keuze. Ik blind op hem afgegaan. Hele ploeg zou voor hem rijden en een simpele eerste week. Helaas.
Reply
#41
Heeft Jacobs gisteren weer Greipel genoemd? Heb 't gisteren niet gekeken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
(05-07-2012, 06:01 PM)centre court Wrote: Heeft Jacobs gisteren weer Greipel genoemd? Heb 't gisteren niet gekeken?

Yep!
Reply
#43
Ieder spel gaat wel redelijk maar dat spel van Tampie gaat echt dramatisch/ Leuk spel wel hoor maar precies de verkeerde sprinters. Gekozen voor de kleinere sprinters en niet voor Greipel en Cavendish. Dit verschil maak ik niet meer goed helaas.

Tourmanager en Telegraaf gaan wel redelijk. Uiteraard is pas na de aanstaande bergrit van zaterdag en de tijdrit van maandag duidelijk wie er nog meedoen voor de eindzege.

Hoop dat een aantal rasklimmers behoorlijk wat tijd op Evans/Wiggins/Nibali verliest in de tijdrit zodat ze moeten aanvallen.
Reply
#44
Gaat echt goed met mijn team vandaag in de Tourmanager: mijn 4 spelers in de top 4. Hakkuh
Reply
#45
Niet te geloven dit: mijn speler van 0 euro rijdt ook nog in de punten. Top 100 is in zicht, misschien de top 50 ook al.
Reply
#46
Bij AD Rondemaster had ik bij 1 van mijn teams Boasson Hagen gewisseld voor Froome, gouden wissel dus.
Reply
#47
In 1 keer in de Tourmanager van de 111e naar de 36e plaats.
Reply
#48
Nou nou...ik baal alleen maar...Nederlandse prestaties gaan toch boven managerspellen.
Reply
#49
Mijn dag is helemaal top: 6 van mijn 15 renners in de top 7 van vandaag. Ik denk dat voor mij de top 10 al in zicht is.
Reply
#50
Mijn dag is niet top...Nederlanders zakken andermaal volledig door het ijs. Rijden met zn alle voor het peloton maar dat was echt voor speken bonen.

Niet allemaal trouwens want Gesink lag er na 40km al af...
Reply
#51
Wat een deceptie deze tour, ik had er voor de Nederlanders toch echt wel vertrouwen in.
Reply
#52
Froome, wat een held, en wat mooi dat ik 'm bij de meeste Tourspellen heb (niet bij die van Tampie). Verder natuurlijk één grote teleurstelling. Doordat die verwaande Rabojochies door het ijs zakken, moedig ik maar Roche, Velits, Froome, Nibali en Pinot aan.
Reply
#53
Nu in de top 5, hopelijk wordt dit mijn jaar. Alleen Gilbert en Gretsch heeft me teleur gesteld.
Reply
#54
(09-07-2012, 07:21 PM)Scholten! Wrote: Froome, wat een held, en wat mooi dat ik 'm bij de meeste Tourspellen heb (niet bij die van Tampie). Verder natuurlijk één grote teleurstelling. Doordat die verwaande Rabojochies door het ijs zakken, moedig ik maar Roche, Velits, Froome, Nibali en Pinot aan.

Alleen Roche heb ik niet van jouw genoemde spelers.
Reply
#55
Froome is echt knap bezig inderdaad. Was lastig in te schatten, ik had niet verwacht dat hij naast het knechtenwerk zo sterk mee zou kunnen. Nibali verrast me ook positief.
Reply
#56
Sta bij een spel met 160 man op een nette 8e plaats. Spel met categorien waar je renners uit moest pikken. Als van Endert en Hoogerland nou eens 10 dagen gaan vlammen...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Poeeeeeh poeeeh karsten kroon zit erbij......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
Laat ik eerst zeggen dat ik het niet echt volg dit jaar, maar ik zie al na een week een bericht voorbij komen dat Rabo een ploeg van vrijbuiters is geworden, maw dat de kopmannen nu al zoveel tijd verloren hebben dat het allemaal geen zin meer heeft. Over Gesink lees ik dat hij op de eerste de beste serieuze berg op een kwartier binnenkomt en last van zn rug heeft door een valpartij. Heeft de Rabo/Gesink nu zoveel pech of doen ze nu iets verkeerd? Gesink ligt er ieder jaar wel ergens bij, dat begint wel een beetje een vervelend excuus te worden.
Reply
#59
Heeft misschien met zn positie in het peleton te maken.
ZIt gewoon te vaak niet van voren of wat dan ook denk ik zo....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
Cancellara is er uit. Vrouw gaat vandaag al bevallen. Balen want dat zijn -20 punten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: