The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




OS Londen
#1
Verwachten we nog beetje medailles? Ik heb er een slecht gevoel over. De hele zomer gaat al klote voor de Nederlandse sport
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Ik moet me er nog in verdiepen. Marianne Vos eindelijk eens wat gelukkiger? Dan 2x of 3x goud?
Judo, dames hockey, Epke, Bas Verwijlen, nog 2 verdwaalde gouden.... lijkt me dat we met 7 of 8 dik tevreden moeten zijn. Ondergrens? Moeten we met 3x goud ontevreden zijn?

Ik wou net de topic gaan openen, ik heb voor de OS ook (traditioneel) een spel opgezet en wil ook hier het forum de gelegenheid geven mee te doen.

Ik zal hier de invulsheet posten... even zonder mijn mail en bankrek.nr. erin, dan kan iedereen die mee wil doen mij een PM sturen. Degenen die me voor het tourspel hebben ge-pm't ben ik zo vrij geweest de sheet al op te sturen.

Hier de sheet, zonder mail en bankrek.nr.


Attached Files
.xls   Invulsheet Londen 2012 - The Medal Battle.xls (Size: 45.5 KB / Downloads: 23)
Reply
#3
Tja inderdaad lastig na deze rampzalige zomer. Ik hoorde dat we met 177 mensen sporters gaan...Dus misschien vergeet iok wel wat...maar hierbij mijn gedachten:

Marianne Vos is het enige zekerheidje. Zeker voor een medaille. Terpstra met een zelfde dag als op NK?
Hockeydames presteren zeer regelmatig dus medaille verwacht ik wel. Mannen is de kans wat kleiner maar kan zeker.
Zwemmen moeten wat medailles mogelijk zijn, maar goud wordt lastig. Misschien op de estafette.
Paardrijden geef ik wel een goede kans met Anky
Roeien weet ik te weinig van maar volgens mij hebben we geen favorieten
Judo hebben we wel wat mogelijkhden al kan dat ook snel over zijn. Henk Grol de meeste kans.
Tennis niet. Weet niet of we ook aan het (mixed)dubbel meedoen?
Atletiek doen we volgens mij echt mee met de Olympische gedachten...Misschien Smith met kogelstoten.
Turnen...Misschien een topprestatie op de onderdelen maar zeker niet in de meerkamp. Zonderland vestig ik mijn hoop op.
Beachvolleybal doen we wel aardig mee tegenwoordig. Al zijn we ook hier geen favoriet voor goud.

Kortom het kan weer een hoop ergernis worden...We gaan het zien!
Reply
#4
Met 3x goud moeten we zeker ontevreden zijn! Je vergeet iig Kromowidjojo die in haar eentje al drie keer goud zou kunnen halen (estafette meegeteld). Ook bij het zeilen en de dressuur moet een gouden plak kunnen.

Vos doet daarentegen alleen op de weg mee dit keer, en Zonderland wordt volgens mij alleen in Nederland als favoriet gezien. Het judo is natuurlijk onvoorspelbaar. Als het tegen zit net als in Peking geen enkel goud. Maar als ze allemaal top zijn, kan het ook zomaar 3x goud worden.

Verdwaalde gouden medailles verwacht ik niet, of die hockeycoach moet toch helemaal goed zitten met zijn uiteindelijke selectie zonder Taekema. Bij het roeien hebben we een zwakke lichting volgens mij, daar mogen we met één brons al blij zijn.

Al met al lijkt me zeven goud een reële verwachting en niet iets waar we dik tevreden mee moeten zijn, maar gewoon tevreden Smile
Reply
#5
Vergeet ook niet het zeilen, daarin doen de Nederlanders het behoorlijk goed de laatste tijd; met Berkhout/Westerhof en Van Rijsselberge zitten er wel 2 medailles in. Verder kunnen Vos en Kromowidjojo hopelijk meerdere gouden medailles winnen. De dameshockeyers hebben ook een goede kans. Van Van Grunsven verwacht ik geen goud; die lijkt niet erg in vorm te zijn. In het judo moeten ook 3 medailles mogelijk zijn. En wie weet wat er bij het beachvolleybal en het turnen mogelijk is...
Reply
#6
en er komt altijd wel ergens een verrassing, zo herinner ik me de waterpolovrouwen en het boogschieten 4 jaar geleden waar we plotseling goud haalden. Zoiets zal er ook dit keer echt wel weer tussenzitten
Reply
#7
(12-07-2012, 11:02 AM)kooltje Wrote: Marianne Vos is het enige zekerheidje. Zeker voor een medaille. Terpstra met een zelfde dag als op NK?
Hockeydames presteren zeer regelmatig dus medaille verwacht ik wel. Mannen is de kans wat kleiner maar kan zeker.
Zwemmen moeten wat medailles mogelijk zijn, maar goud wordt lastig. Misschien op de estafette.
Paardrijden geef ik wel een goede kans met Anky
Roeien weet ik te weinig van maar volgens mij hebben we geen favorieten
Judo hebben we wel wat mogelijkhden al kan dat ook snel over zijn. Henk Grol de meeste kans.
Tennis niet. Weet niet of we ook aan het (mixed)dubbel meedoen?
Atletiek doen we volgens mij echt mee met de Olympische gedachten...Misschien Smith met kogelstoten.
Turnen...Misschien een topprestatie op de onderdelen maar zeker niet in de meerkamp. Zonderland vestig ik mijn hoop op.
Beachvolleybal doen we wel aardig mee tegenwoordig. Al zijn we ook hier geen favoriet voor goud.

Kortom het kan weer een hoop ergernis worden...We gaan het zien!

Goede analyse. Kromowidjojo en ook de beachvolleyballers was ik inderdaad even vergeten. Vos alleen op de weg, ik neem aan wel voor zowel de wegwedstrijd als de tijdrit?

Dit zijn alle onderdelen:
Archery - doen we niet mee
Athletics - doen we wel mee, ik zie geen kansen op goud
Badminton - ?
Basketball - doen we niet mee
Beach Volleyball - doen we wel mee, zeker bij de dames kans op goud
Boxing - ?
Canoe Slalom - ?
Canoe Sprint - ?
Cycling - BMX- ?
Cycling - Mountain Bike - Bart Brentjens nog actief?
Cycling - Road - Dames: Vos 2x goud; heren vrij kansloos
Cycling - Track - hier zijn we tegenwoordig vrij kansloos helaas, zeker als Vos niet meedoet
Diving - doen we niet mee
Equestrian - Anky? Volgens mij weinig kans op goud
Fencing - Bas Verwijlen
Football - doen we niet mee
Gymnastics - Artistic - Epke!
Gymnastics - Rhythmic - doen we niet mee?
Handball - doen we niet mee
Hockey - bij de dames reële kans op goud, bij heren verwacht ik niks
Judo - Grol! In mindere mate Dex Helmot, Edith Bos en Elisabeth Willeboordse
Modern Pentathlon - doen we niet mee?
Rowing - zijn we niet meer zo sterk in
Sailing - Berkhout/Westerhof en Bouwmeester. Windsurfen (van Rijsselberghe)
Shooting - doen we niet mee?
Swimming - Kromowidjojo dus, en estafette. Andere gouden verwacht ik niet.
Synchronised Swimming - doen we niet mee?
Table Tennis - vrij kansloos
Taekwondo - doen we niet mee?
Tennis - kansloos
Trampoline - doen we niet mee?
Triathlon - doen we niet mee?
Volleyball - doen we niet mee toch
Water Polo - doen we niet mee?
Weightlifting - doen we niet mee?
Wrestling - doen we niet mee?
Reply
#8
Wikipedia heeft een goed overzicht van de Nederlandse deelnemers.
Alleen bij de paardensport is het niet bijgewerkt, daar is Cornelissen juist de grote kanshebber bij de dressuur. Zou toch een mooie grap zijn als Nederland na de verkoop van Totilas (die er niet bij is in Londen) alsnog goud pakt.
Reply
#9
Epke pleurt altijd van dat ding af als het er echt om gaat. Zeilen gaan we denk ik zeker 2 x goud halen. Hockeydames moet ook lukken. Zwemmen misschien 1 of 2 goud. Dresuurploeg is ook favoriet en met springen weet het het ook nooit. Judo misschien Bosch. Grol faalt altijd op moment supreme. Er zijn nog wel wat andere mogelijkheden maar het moet wel allemaal mee zitten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Er zijn wel meer atleten die kunnen verrassen met een medaille. Zelf zou ik het erg leuk vinden als we met atletiek weer eens een medaille halen. De kans is niet zo groot, maar de estafetteteams, Martina, Smith en Sintnicolaas zouden kunnen verrassen.
Verder is Rachel Klamer op de triatlon goed bezig, maar waarschijnlijk komt ze tekort voor een medaille.
En er zijn een hoop sporten/onderdelen die moeilijk voorspelbaar zijn. Daar zouden we kunnen verrassen (maar het kan ook tegenvallen). Paardspringen werd al genoemd, maar ook (boog)schieten, keirin bij het baanwielrennen, etc.
Reply
#11
Vergeet onze surfer Rijsselberghe (?) niet (zal wel onder zeilen vallen), die nota bene de vlag draagt, hij schijnt DE kanshebber op goud te zijn in zijn categorie.

(Ok, ik kende hem ook niet. Wink )
Reply
#12
Hij was vanmorgen op radio538, lijkt me sympathieke jongen en doet er alles aan om te winnen. Op 13 jarige leeftijd besloten dat hij met de OS in londen mee wilde doen en sindsdien er alles aan gedaan om dat te bereiken. Mooi verhaal, ik gun het m wel.
Reply
#13
Meteen ook zn laatste kans aangezien zijn onderdeel geschrapt gaat worden voor kitesurfen.
Reply
#14
Klopt maar hij gaf al aan na de OS over te gaan stappen zodat hij in Brazilie met het kitesurfen mee kan doen. Overstap schijnt niet heel groot te zijn.
Reply
#15
Plus hij heeft nog ff om te oefenen.
Reply
#16
Hij is idd heel goed en domineert. Medaille gaat ie zeker halen. Volgende week donderdag komt er een repo van 45 min over hem (ned 3 21.35 uur) Hij is kick!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Even een aantal quotes van de bookies voor onze helden:

De onderdelen waarop we de absolute favoriet leveren:
Estafette zwemmen (quote 2,05)
Ranomi Kromowidjojo (quote 3,2 op 50m vrij
Ranomi Kromowidjojo (quote 2,5 op 100m vrij)
Vos (alleen wegwedstrijd, quote 2,1)
Hockey Dames (quote 2,63)
Bouwmeester (quote 3,5 in de Laser radial klasse)
Adelinde Cornelissen (quote 3,25 in de individuele dressuur)

Wat minder grote favorieten:
Dressuur team, quote 3,5 achter GB
Henk Grol is favoriet samen met Maxim Rakov (beiden quote 4)
Dorian van Rijsselberghe heeft op basis van de odds 4 man voor zich, quote 7
Dex Elmont (quote 6 in de 73 kg categorie)
Hockey Heren (met quote 6,5 de 3e op de lijst)
Verwijlen - nog geen quote op de Fencing Mens Epee
Berkhout/Westerhof quote 5,5 op de 470 klasse, achter GB en Spanje.
Edith Bosch (quote 4 in de -70kg klasse)

Valt me nog allemaal niet tegen.... Ik sla hierbij iedereen over, die bij een uitzonderlijke prestatie mogelijk brons gaat pakken. Going for gold is wel het devies! Ben d'r nog niet klaar mee....
Reply
#18
Van het forum inmiddels inzendingen binnen van Boca en gittermaster. Stille en Kuiper vullen hem nog in, zou leuk zijn als er nog meer meedoen!!

Ik denk zeker 20 deelnemers te hebben.

Laat me weten als je mijn mail / rek nr wilt hebben om mee te doen.
Reply
#19
Tot wanneer kunnen de voorspellingen ingeleverd worden?
Reply
#20
Deadline is zaterdag (28 juli dus) om 11:00 Nederlandse tijd. Op dat moment beginnen de Spelen ook.
Er zijn geloof ik wel wat voetbal wedstrijdjes al voor die tijd.
Reply
#21
Heeft iemand een mooi tijdschema? In ieder geval van de Nederlandse sporters?
Reply
#22
Je moet de NOC NSF app downloaden. Heel veel websites zijn waardeloos. Vroeger had je een mooie uitgave van Sport Internation maar ja die bestaat helaas niet meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Hier een gedetailleerd tijdschema, maar niet specifiek omtrent de Nederlanders:
http://nocnsf.html.infostradasports.com/...taalcode=1
Reply
#24
Teletekst 603 is trouwens wel handig als overzicht van de Nederlanders op een dag.

Tampie, heb je je eigen voorspellingen eigenlijk naar iemand gestuurd ter controle? Ik vertrouw je best, maar het zou wel zo netjes zijn aangezien er al het eea beslist is Wink
Reply
#25
Hmm ik dacht met Rusland een troef te hebben bij het schermen. Die Limbach hebben ze iig verslagen, maar helaas toch slechts brons uiteindelijk.

En ook bij het gewichtheffen zat ik goed met Wu Jingbiao en niet die Vietnamees of Hristov, maar daar wint ineens een of andere onbekende Noord-Koreaan, irritant.
Reply
#26
Aargh doodziek hoe dat turnen afloopt. Japan was zo belangrijk hier. Alle experts verwachtten hier de machtsovername van Japan. Alles wees daarop; steeds dichterbij de laatste jaren, de overall #1 in het team, het terugbrengen naar max 5 turners per land in de teamwedstrijd, de blessure van Teng Haibin, en dan zo gruwelijk falen. Maar ik zal wel weer te veel hebben opgezocht, zwaar kut hoe slecht research loont tot nu toe.

Tampie, leuke mail met de update, alleen het verhaaltje bij het gewichtheffen klopt niet Tongue Die Noord-Koreaan zat zelfs in de B-groep, dus had zijn scores al eerder op de dag neergezet.

PS waar is iedereen eigenlijk, of interesseert het jullie niet meer nu het eenmaal bezig is?
Reply
#27
Japan toch tweede...vraag me af wat dat protest precies was
Reply
#28
en denk dat iedereen aan t kijken is :p
Reply
#29
(30-07-2012, 08:22 PM)Mist Wrote: Aargh doodziek hoe dat turnen afloopt. Japan was zo belangrijk hier. Alle experts verwachtten hier de machtsovername van Japan. Alles wees daarop; steeds dichterbij de laatste jaren, de overall #1 in het team, het terugbrengen naar max 5 turners per land in de teamwedstrijd, de blessure van Teng Haibin, en dan zo gruwelijk falen. Maar ik zal wel weer te veel hebben opgezocht, zwaar kut hoe slecht research loont tot nu toe.

Tampie, leuke mail met de update, alleen het verhaaltje bij het gewichtheffen klopt niet Tongue Die Noord-Koreaan zat zelfs in de B-groep, dus had zijn scores al eerder op de dag neergezet.

PS waar is iedereen eigenlijk, of interesseert het jullie niet meer nu het eenmaal bezig is?

Ik kijk niet echt naar het spelletje, ik zie hetallemaal wel wat er gebeurt. Ik vind het leuk om me te doen maar ik ga niet voor arrogante Amerikanen of bijv Chinezen zitten juichen. Ben altijd voor de underdog en natuurlijk de Nederlanders. Heerlijk zo'n vakantie met van 10.00 tot 01.30 live kijken Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
(29-07-2012, 04:07 PM)Mist Wrote: Teletekst 603 is trouwens wel handig als overzicht van de Nederlanders op een dag.

Tampie, heb je je eigen voorspellingen eigenlijk naar iemand gestuurd ter controle? Ik vertrouw je best, maar het zou wel zo netjes zijn aangezien er al het eea beslist is Wink

Ja, ik had vrijdagavond alle op dat moment bekende voorspellingen opgestuurd naar mijn vaste "notaris".

(30-07-2012, 08:51 PM)Mac Wrote: Japan toch tweede...vraag me af wat dat protest precies was

Fuck, hebben ze het toch nog aangepast? Huh
Ik zal de score nog even herstellen.

(30-07-2012, 08:22 PM)Mist Wrote: Tampie, leuke mail met de update, alleen het verhaaltje bij het gewichtheffen klopt niet Tongue Die Noord-Koreaan zat zelfs in de B-groep, dus had zijn scores al eerder op de dag neergezet.

ik had geen flauw idee, pure scorebord journalistiek Big Grin
Reply


Forum Jump: