The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[Off topic] Olympische spelen
#1
Over 15 dagen is alweer de openingsceremonie! 1 midweekje 'rust' na de tour en dan alweer doorknallen!

Ik organiseer al sinds Turijn een spel dat qua regels hetzelfde is als de vroegere Medaille Manager van Sportdreams. Inschrijving 10 euro en uiteraard wordt dit tot de laatste cent uitgekeerd.

Zie ook:
http://fantasytennismanager.nl/forum/sho...#pid455306
Reply
#2
Ben er bij Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Ik ook! Zeker!!
Ik heb die 2 weken vrij. Zin an!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#4
Ok, Kuiper, ik heb je PM gestuurt met mail adres en bank rek nr, zodat je je inzending en centen kunt droppen.
Reply
#5
stuur mij ook maar ik heb em al ingevuld
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Ik zal er vanmiddag eens even voor gaan zitten Smile

Wel jammer dat je niet meerdere medailles per onderdeel kan winnen, dat maakt het mijns inziens toch nog net iets leuker...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#7
Ik vind het precies goed zo.
Wat is precies de deadline?
Reply
#8
deadline is zaterdag 28 juli, om 11:00 NL tijd. 10:00 London time start het eerste onderdeel.
Reply
#9
Gisteren Ivo Niehe gezien iemand? Was leuk om een beetje in de Olympische sfeer te komen!
Reply
#10
Mannen,

Van het forum inmiddels inzendingen binnen van Boca en gittermaster. Stille vult hem nog in, zou leuk zijn als andre, Kuiper en Jansoe en misschien nog meer ook meedoen!!

Met mijn 'vaste deelnemers' (stuk of 10) erbij hoop ik dan richting de 20 man te gaan.
Reply
#11
Hij is al ingevulld maar altijd nog even dopinggevallen/blessures etc afwachten. Kuiper doet op zeker ook mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
(24-07-2012, 11:07 AM)Stille Wrote: Hij is al ingevulld maar altijd nog even dopinggevallen/blessures etc afwachten. Kuiper doet op zeker ook mee

Ja hoor 100%.
Twee weken voor de buis!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
Ik ga er vanavond even mee bezig!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#14
Ik ga ook alles nog even doornemen Tamp.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
Geld overgemaakt!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Mooi Tampie, ik heb het ook bekeken.
Ik zag dat judo vrouwen -78 kg op de verkeerde datum stond (moet zijn 2 aug i.p.v. 7 aug). Ik neem aan dat wel dit onderdeel bedoeld wordt?
Reply
#17
Zweeler heeft een landenspel, ook wel geinig. Spel van Mist ga ik ook aan meedoen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
(25-07-2012, 08:36 AM)andre Wrote: Mooi Tampie, ik heb het ook bekeken.
Ik zag dat judo vrouwen -78 kg op de verkeerde datum stond (moet zijn 2 aug i.p.v. 7 aug). Ik neem aan dat wel dit onderdeel bedoeld wordt?

Blush

Slordig foutje. Het is inderdaad wel het juiste onderdeel, maar op de verkeerde datum gezet.

Bedankt in ieder geval voor het melden. Onvoorstelbaar hoe scherp jij op dit soort zaken bent Eusa_clap

(24-07-2012, 05:16 PM)Jansoe Wrote: Ik ga er vanavond even mee bezig!

Het zal je tegenvallen als je denkt het 'even' te doen Wink

Voor een serieuze inzending moet je denk ik toch wel minimaal 1,5 uur uittrekken.

(25-07-2012, 09:32 AM)Stille Wrote: Zweeler heeft een landenspel, ook wel geinig. Spel van Mist ga ik ook aan meedoen

Wat heeft Mist voor spel?
Reply
#19
Ja ik heb ook een pooltje gemaakt. Oorspronkelijk voor twee andere groepen, maar ik overwoog FTM al als 3e groep en nu de pool toch al het forum heeft bereikt.. Smile

Opzet is heel anders, dus een mooie aanvulling op Tampies pool.

Zie het topic in het Andere Sporten deel

Stille trouwens bedankt voor die Zweeler vermelding, dat spel had ik nog niet gezien.
Reply
#20
Geld is overgemaakt. Nu nog even de laatste paar onderdelen bekijken!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#21
Nog 23 uur tot de deadline! Inmiddels 13 inzendingen binnen en verwacht richting 20 te gaan.
Reply
#22
Doen er genoeg mensen aan het Zweeler landenspel mee om een subleague te vormen?
http://fantasytennismanager.nl/forum/sho...p?tid=6533
Reply
#23
(27-07-2012, 03:16 PM)Mist Wrote: Doen er genoeg mensen aan het Zweeler landenspel mee om een subleague te vormen?
http://fantasytennismanager.nl/forum/sho...p?tid=6533

Helaas niet genoeg tijd voor! Of kan iemand mij het winnende team pm-en?

16 deelnemers al in the medal battle!

andre, Kuiper en Haggie nog?
Reply
#24
Kuiper binnen, 18 nu totaal!
Reply
#25
Ik doe ook nog mee, het geld heb ik vanmiddag overgemaakt. Ik denk dat hij er vanavond nog aan komt.
En als iemand nog een subleague van Zweeler heeft, doe ik daar graag aan mee.
Reply
#26
(27-07-2012, 10:38 PM)andre Wrote: Ik doe ook nog mee, het geld heb ik vanmiddag overgemaakt. Ik denk dat hij er vanavond nog aan komt.
En als iemand nog een subleague van Zweeler heeft, doe ik daar graag aan mee.

Ok, ik zag inderdaad de overboeking er al bij staan, dus rekende inderdaad nog op je. Nummer 21!
Reply
#27
Bij zweeler heb ik een leuk team. Behalve 5 veelgekozen landen (vergeet Roemenië niet als je meedoet, dat is een koopje), heb ik ook landen die 5%, 5%, 6%, 8% en 13% gekozen zijn. Mooi om wat voor te juichen, kijken wat het oplevert.
Reply
#28
Klote; Tsjechië, VS, Iran 4 5 6 op het eerste onderdeel, die heb ik alledrie bij Zweeler.
Reply
#29
(27-07-2012, 11:14 PM)_Tampie Wrote:
(27-07-2012, 10:38 PM)andre Wrote: Ik doe ook nog mee, het geld heb ik vanmiddag overgemaakt. Ik denk dat hij er vanavond nog aan komt.
En als iemand nog een subleague van Zweeler heeft, doe ik daar graag aan mee.

Ok, ik zag inderdaad de overboeking er al bij staan, dus rekende inderdaad nog op je. Nummer 21!

Wij hebben weinig verschillen trouwens André, niet normaal. In totaal maar 3 op 57 onderdelen. Nog 2 verschillen te gaan. Het forum doet het goed:

1. Musse en tampie
4. andre
5. Kuiper
6. Bocaloca
8. Fandi
11. Kooltje
12. Gitter
14. Mist
15. Jansoe
17. Stille

11 deelnemers, alle bij de eerste 17 van 24 in totaal.
Reply
#30
Zwemt er nou een of ander 16-jarig Chineesje (met alle respect natuurlijk) haar laatste 50m op de 400m wissel sneller dan Lochte en Phelps? Eusa_think
Reply


Forum Jump: