The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Los Angeles
#1
Haha, 11 van de 19 direct entry's hebben zich al afgemeld voor Kitzbühel. Dat wordt een challenger zo. Leve de OS.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Ook LA is niet al te best bezet: Paire topseed, Querrey 2nd seed, en Mahut & L. Mayer 3rd/4th seed.
Reply
#3
In Kitzbühel is nummer 24 van de lijst met alternates al direct toegelaten. Dat wordt wel erg triest zo. Met een beetje mazzel is er voor de deadline al best veel gespeeld, zodat we nagenoeg het hele schema kunnen opkopen.
Reply
#4
Waarom staat Haase nog in? Dan heeft ie waarschijnlijk niet al te veel vertrouwen in zijn eigen presteren deze week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Hij wil z'n titel verdedigen.
Reply
#6
Maar dat kan dus technisch gezien niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Kan wel. Zaterdag is de finale, en dan kan hij zondag zijn 1e ronde op de OS spelen.
Reply
#8
Database is open btw.
Reply
#9
(22-07-2012, 10:34 AM)Atlanta Wrote: Kan wel. Zaterdag is de finale, en dan kan hij zondag zijn 1e ronde op de OS spelen.

Ik vraag me af of zo'n olympische organisatie daar rekening mee houdt.

Hij neemt de OS blijkbaar niet zo serieus, terwijl dit waarsch de enige keer is dat ie hier staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
of hij geeft de finale op en gaat dan naar de OS
Reply
#11
Hij moet gegeven zijn ranking hier haast wel spelen en gezien de bezetting vind ik het een slimme keuze.
Reply
#12
Die punten verliest ie toch wel. Ik had een weekje op gras getraind en daarna opmaken voor het HC.
Het dramatische gravelseizoen afsluiten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Als ik naar de draw kijk is een SF goed mogelijk, daarmee houdt hij toch nog wat punten bij zich.
Reply
#14
Dat is waar, maar ik bedoelde meer dat hij die punten sowieso verliest, of ie nou wel of niet speelt.
Maar misschien is dat zijn keuze geweest idd, om na dl die afzeggingen toch te kijken hoe ver ie kan komen en dan de OS op de koop toe te nemen. Meedoen is belangrijker dan winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Misschien dat iemand de Q erin kan zetten:

fischer-balasz (q)
kavcic-veic (q)
brands-oswald (q)
rrh-cervenak (q)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
done!
Reply
#17
Hasse is niet de enige die Kitzbuhel en OS speelt. Ook Kohlschreiber maakt de switch gravel-gras in 1 dag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Ik vind het niet zo gek. Toch beide kansloos voor een medaille en nu beide wel een redelijke kans op een finaleplaats.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Precies.
Reply
#20
Haase snap ik nog wel, die kan niet zoveel op gras en het is ook wel iets waard om je titel te verdedigen. Plus voor hem is een 250-toernooi belangrijk qua ranking en geld.
Maar Kohl met een QF Wimbledon een paar weken geleden kan met een leuke loting best een medaille halen. Dat lijkt me toch iets meer waard dan een finale in zo'n fluttoernooitje. Gras is zijn beste ondergrond en dit is ook zijn laatste OS. Ik verwacht dan ook een tank.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Florian Mayer speelde te weinig Davis Cup, dat hij niet naar de OS gaat?
Reply
#22
Team staat. Ik ben al helemaal in Olympische sferen, ik ga voor goud!
Reply
#23
Ik wacht eerst nog even de uitslag van Zopp - Garcia-Lopez af. Afhankelijk van die wedstrijd kan ik nog wat spelers wisselen.
Reply
#24
Zit nog te kutten met m'n laatste 1200. Net te weinig om twee jongens te kopen die ik echt graag wil.
Vraag is een beetje of je voor onzekere jongens gaat met een hoge top, of wat meer voor zekere punten, maar zeker geen medaille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(23-07-2012, 07:46 PM)_Tampie Wrote: Florian Mayer speelde te weinig Davis Cup, dat hij niet naar de OS gaat?

Nee hij heeft er niets mee, wil liever Kitzbuhel spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Hajek of Gulbis, that's the question.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Toch voor Gulbis gegaan dus. Verstandige keuze denk ik.
Reply
#28
Kohl, Phau en Mato als troeven. Odesnik, Paire en Blake mogen eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
(23-07-2012, 10:01 PM)Atlanta Wrote: Toch voor Gulbis gegaan dus. Verstandige keuze denk ik.

Dat was door die hogere max.

Je hebt Kohl, dat maakt deze week iig een stuk leuker.
Hij heeft een contract met bet at home, daarom moet ie hier opdraven.
Dus ik verwacht een tank tegen Rosol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Dezelfde opstelling als Ad in Kitzbuhel. In LA Sela/Mayer/Berrer vs. Phau/Malisse/Berankis. The X-man eruit gehaald om voor goud te gaan. Hopelijk speelt hij tegen Berankis.
Reply


Forum Jump: