The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Canada 2012
Anders sla je even een 1e service, John.

Haha, je weet dat het een buursweek is als Isner een TB verliest. Van Kohl nog wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er klopt echt helemaal niets van de programmering. Ze laten nu CC gewoon leeg en er komt na Isner- Kohl eerst dubbel, terwijl er andere banen vrij zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e set wel gewonnen door John!
Reply
Kohl laat zich direct breaken Icon_evil

Stepanek mist 4 bp in de 3e set Idontgetit

Ad-jaar...ongelofelijk weer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(11-08-2012, 12:02 AM)Atlanta Wrote: 2e set wel gewonnen door John!

Hehe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break eens, TommY!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En haas breakt wel...ha ha
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Tommy, mocht ook wel tegen fucking Stepanek.
180 punten, prima. Must-pick natuurlijk voor dit geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ongelofelijk manneke, hoe het jouw kant weer opvalt...

waarschijnlijk gaat djoko vanavond door zijn enkel.

Ondanks al dat geluk, verlies je wel weer 200 punten Idontgetit

koploper onwaardig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De zon schijnt en er wordt fucking niks op CC gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(10-08-2012, 11:30 PM)Vos Wrote:
(10-08-2012, 11:10 PM)buurs Wrote: uitgeschakeld in 2e ronde Q-toernooi

Oh,ja? http://www.atpworldtour.com/posting/2012/421/qs.pdf

Thx for noticing, aangepast.

Ook voor Levine en Capdeville was dit het geval. Excuses, ook aangepast.
Reply
Ai, hele dure misser dat ik Gasquet niet heb. Nu moet John het maar doen.
Reply
Wilde het net zeggen, een zeldzame misser van je. Gelukkig ben je ook menselijk Wink

Zo wordt een dramatische week toch nog redelijk. Ik verlies alleen fiks op buurs, maar zolang ik maar 200 punten verlies in een buursweek, waarin ik bijna 9000 euro kwijtraak in de eerste ronde, vind ik het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En moest je daar nou weer de hele week voor klagen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lees ik hier nou echt iets over de onzekere Haas? Idontgetit
Als iemand nou een beetje krediet verdient na de afgelopen maanden.

Gelukkig maakt hij het alsnog waar tegen Stepanek, die het hier de laatste jaren goed doet. Dat Djoko van hem wint is natuurlijk logisch, maar goed te zien dat hij er een 3-setter van maakt.

Voor vandaag weinig wensen, behalve dat Isner wint. Dat moet ook wel lukken.
Reply
Hopelijk win Tipsarevic van Djokovic, Djokovic moet nog vermoeid zijn van de OS. Er is dus hoop dat Isner en Tipsarevic beide de finale halen Big Grin
Reply
Isner die een TMS wint is natuurlijk utopisch, maar zou wel erg mooi voor hem zijn.
Reply
Finale Tipsa-Gasquet met Tipsa winnaar, zou ik niet ontevreden mee zijn
Reply
Verlies Djoko mag van mij ook wel, kan Gasquet het toernooi winnen.
Maar ik ga uit van winst Djokovic, net als voorafgaand aan het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-08-2012, 10:22 AM)Ad Wim Wrote: Wilde het net zeggen, een zeldzame misser van je. Gelukkig ben je ook menselijk Wink

Zo wordt een dramatische week toch nog redelijk. Ik verlies alleen fiks op buurs, maar zolang ik maar 200 punten verlies in een buursweek, waarin ik bijna 9000 euro kwijtraak in de eerste ronde, vind ik het prima.

ha ha, volgens mij vallen al die cruciale 3-setters tussen ons weer jouw kant op, dus het lijkt me eerder een Ad-week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Balen zeg. Die 1e plaats kan ik voorlopig weer uit m'n hoofd zetten. Nu m'n 2e plaats eerst maar verdedigen. Jammer dat John uitgerekend tegen Gasquet z'n niveau niet weet te laten. Maar ook logisch, gezien zijn zware vijfsetter van gisteren.
Reply
Vijfsetter?
John was eigenlijk de hele week al niet goed, en nu blijkt waarom. Prima dat Gasquet daar gebruik van heeft gemaakt. Nu hopen op de stunt tegen Djoko voor een echte tik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 + 2 = 5. Geen echte vijfsetter natuurlijk, maar wel 5 lange sets op 1 dag. En Isner kwam ook nog eens pas om middernacht van de baan af, terwijl Gasquet toen al (denk ik tenminste) lag te slapen.
Reply
Ah oke, maar Gasquet heeft er ook 5 gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-08-2012, 02:45 PM)Ad Wim Wrote: Ah oke, maar Gasquet heeft er ook 5 gespeeld.

Klopt, maar dat waren veel kortere sets. En John is natuurlijk een stuk groter dan Gasquet. En met een groter lijf kost lange wedstrijden spelen meer energie.
Reply
(12-08-2012, 02:32 PM)Ad Wim Wrote: Vijfsetter?
John was eigenlijk de hele week al niet goed, en nu blijkt waarom. Prima dat Gasquet daar gebruik van heeft gemaakt. Nu hopen op de stunt tegen Djoko voor een echte tik.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Gasquet wint van Djoko. Maar je weet maar nooit; zou een hele grote (onaangename Wink ) verrassing zijn.
Reply
(12-08-2012, 02:36 PM)Atlanta Wrote: 3 + 2 = 5. Geen echte vijfsetter natuurlijk, maar wel 5 lange sets op 1 dag. En Isner kwam ook nog eens pas om middernacht van de baan af, terwijl Gasquet toen al (denk ik tenminste) lag te slapen.

Tegen Ad moet je heel duidelijk zijn, want hij neemt altijd alles erg letterlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: