The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Canada 2012
#61
Cilic wint bijna altijd van Tipsa.

Ik verwacht eigenlijk alleen topprestaties van Djoko en Tsonga.

Ik durfde het echter niet aan, aangezien Djoko niet in topvorm is en gisteren nog heeft gespeeld.

Tsonga was erg vermoeid afgelopen week en heeft zaterdag nog gespeeld.
Verder is Tsonga niet in erg goede vorm.

Hij kan het dus ook zomaar laten lopen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
ha ha, chardy van 3*-2 naar 3-6 tegen young Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Ik moet zeggen, toch wel prettig thuiskomen zo met Sport1 dat vanaf partij 1 uitzendt!
Reply
#64
Zou mooi zijn als Chardy er meteen af gaat. Zou ook niet heel verrassend zijn, ook al is het tegen Young. Chardy pas 1 pot gewonnen op HC dit jaar, van ERV vorig jaar, en ook dat nog heel nipt.

Ik had ook een tijdje van die kleine jongens als Chardy, Baghdatis, Lu, Lacko, maar ten eerste kunnen die gasten ook allemaal 1e ronde verliezen en ten tweede heb je in een TMS toch de grote jongens nodig.
De finale bestaat altijd uit top 10-jongens, dus dan investeer ik liever daarin en laat ik wat risicolozere picks liggen. Zeker ook omdat zo'n toernooi enorm topzwaar is.

Ook al wordt het waarschijnlijk een verrassende race, maar ik zie toch maar een stuk of 8 man als serieuze kandidaat voor de finale. En volgens mij heb ik er daar 5 van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Lastig aan te geven waarom, maar ik heb altijd een zwak voor Chardy.
Reply
#66
(06-08-2012, 06:15 PM)Ad Wim Wrote: Ook al wordt het waarschijnlijk een verrassende race, maar ik zie toch maar een stuk of 8 man als serieuze kandidaat voor de finale. En volgens mij heb ik er daar 5 van.

Delpo, Tsonga, Fish, Isner, Raonic? Andere 3 zijn Djoko, Murray en Tipsa? Of tel je Djoko en Murray al niet mee?
Reply
#67
Lacko cry
Reply
#68
Tuurlijk Ebden!
Reply
#69
Shit heb nog niemand door maar ook nog niemand eruit Huh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Niets te klagen zou ik zo zeggen!
Reply
#71
Idd zal wel lekker rustig worden de rest van het jaar Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Wel zonde van het missen van die deadline, je staat keurig in de top-10
Reply
#73
Ja het is kut maar het is niet anders. Gewoon dom maar echt totaal niet bij nagedacht dat het 's morgens was. Heb nb gisteren al zitten puzzelen maar nog niets vast gezet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Ja echt zonde idd. Dit is wel precies de reden dat ik altijd al direct een team erin zet. Heeft me al meermaals gered (al heb ik dus regelmatig teams waar er na de deadline al 2 of 3 man uitliggen).
Reply
#75
Hmm, begint nog niet heel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
(06-08-2012, 10:18 AM)kooltje Wrote: pfff deadline al geweest...kutzooi...

Dit begint echt lachwekkend te worden. Altijd maar lopen piepen dat er teveel gespeeld is voor de deadline. Is-ie een keer voor het begin van het toernooi, mis je hem. cry
Reply
#77
(06-08-2012, 08:34 PM)_Tampie Wrote:
(06-08-2012, 06:15 PM)Ad Wim Wrote: Ook al wordt het waarschijnlijk een verrassende race, maar ik zie toch maar een stuk of 8 man als serieuze kandidaat voor de finale. En volgens mij heb ik er daar 5 van.

Delpo, Tsonga, Fish, Isner, Raonic? Andere 3 zijn Djoko, Murray en Tipsa? Of tel je Djoko en Murray al niet mee?

Berdych ipv Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
(06-08-2012, 10:10 AM)Stille Wrote: Ja ik ben het echt vergeten. Ik zit helemaal in de OS en ben echt nergens anders mee bezig.
Veel succes verder dit jaar. Had er toch sowieso geen zin meer in, die dagelijkse teleurstellingen. Motivatie is heel ver te zoeken momenteel

Ik zet alles op CTM, LTM en Zweeler jaarspel waar ik leuk mee doe

Zal misschien af en toe nog wel een team maken

Over lachwekkend gesproken, je staat in de top tien man. En die mail heb je natuurlijk, net als ieder ander, gewoon gekregen.
Reply
#79
(07-08-2012, 12:03 AM)mindlight Wrote: Ja echt zonde idd. Dit is wel precies de reden dat ik altijd al direct een team erin zet. Heeft me al meermaals gered (al heb ik dus regelmatig teams waar er na de deadline al 2 of 3 man uitliggen).

Precies, nooit wachten met submitten tot je het definitieve team hebt, altijd alvast een provisoir team neerzetten.
Reply
#80
(07-08-2012, 12:30 AM)Overdune Wrote:
(06-08-2012, 10:10 AM)Stille Wrote: Ja ik ben het echt vergeten. Ik zit helemaal in de OS en ben echt nergens anders mee bezig.
Veel succes verder dit jaar. Had er toch sowieso geen zin meer in, die dagelijkse teleurstellingen. Motivatie is heel ver te zoeken momenteel

Ik zet alles op CTM, LTM en Zweeler jaarspel waar ik leuk mee doe

Zal misschien af en toe nog wel een team maken

Over lachwekkend gesproken, je staat in de top tien man. En die mail heb je natuurlijk, net als ieder ander, gewoon gekregen.

Nou ik heb het nog eens allemaal nagekeken en ik zie hem er echt niet bij staan: niet in inbox, verwijderde items en junkmail. Heel vreemd dit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
(07-08-2012, 08:59 AM)_Tampie Wrote:
(07-08-2012, 12:03 AM)mindlight Wrote: Ja echt zonde idd. Dit is wel precies de reden dat ik altijd al direct een team erin zet. Heeft me al meermaals gered (al heb ik dus regelmatig teams waar er na de deadline al 2 of 3 man uitliggen).

Precies, nooit wachten met submitten tot je het definitieve team hebt, altijd alvast een provisoir team neerzetten.

Dat doe ik altijd alleen deze keer niet met al die gasten die onzeker waren. Maar goed : het is nu gebeurt en het is een wijze les. Wel apart : volg 16 uur tennis achter elkaar en dan vergeten Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
2 prachtige affiches vanavond op sport1

rond 19 uur: Anderson - Youzhny

rond 21 uur: Haas - Nalbandian
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
2 grote troeven van mij verliezen samen in de dubbel met 6-0 6-0... Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
(07-08-2012, 09:55 AM)buurs Wrote: 2 prachtige affiches vanavond op sport1

rond 19 uur: Anderson - Youzhny

rond 21 uur: Haas - Nalbandian

Ik ben in jouw Emmen.
Even bij de Gouden Pijl kijken
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#85
(07-08-2012, 10:58 AM)kuiper Wrote:
(07-08-2012, 09:55 AM)buurs Wrote: 2 prachtige affiches vanavond op sport1

rond 19 uur: Anderson - Youzhny

rond 21 uur: Haas - Nalbandian

Ik ben in jouw Emmen.
Even bij de Gouden Pijl kijken

Ik kan helaas ook niet kijken...

krijg zojuist vip kaarten aangeboden voor de gouden pijl. Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
(07-08-2012, 12:28 AM)Overdune Wrote:
(06-08-2012, 10:18 AM)kooltje Wrote: pfff deadline al geweest...kutzooi...

Dit begint echt lachwekkend te worden. Altijd maar lopen piepen dat er teveel gespeeld is voor de deadline. Is-ie een keer voor het begin van het toernooi, mis je hem. cry

Inderdaad erg lachwekkend dat er met de OS geen rekening gehouden wordt en wel met een derde rangs TMS.
Reply
#87
Kom eens op Frank!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Klasse Kwerrie, hup Frank en Stakhy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Kut, eerste kijkje met 0-30 maar geen bp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Godver, wat een klotebegin. Al gaat het uiteindelijk om de toppers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: