The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Canada 2012
#91
Goed zo David! Goed zo mardy! Goed zo Fabio!
Reply
#92
Wat heeft Lu het lastig tegen gravelrukker Fognini...
Reply
#93
Klasse Vis, eerste gunstige uitslag van de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Poeh, Haas mist even 4 MP en verliest de set.
Reply
#95
Aiaiai, Haas... Hoeveel MP's heeft hij laten liggen?

Edit: Thx, mindlight. Wink
Reply
#96
Nota bene met een DF
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
Dan zal Haas er nu wel af gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Ah, het is weer eens een ouderwetse buursweek. Alles zit hem nog mee momenteel.
Nalbi zal nu idd wel winnen. Gewoon buurs en Kuiper zonder haas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
En Haas mist 2 bps begin 3e set, kom op joh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nalbi door zou wel lekker zijn. Lu die verliest van Fognini is belabberd.
Reply
Ook nog even twee bps gemist op 1-1. Kom op ouwe!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-08-2012, 11:07 PM)Ad Wim Wrote: Ah, het is weer eens een ouderwetse buursweek. Alles zit hem nog mee momenteel.
Nalbi zal nu idd wel winnen. Gewoon buurs en Kuiper zonder haas...

Ha ha, volgens mij heb ik al aardig wat tegenvallers gehad

Nalbi mist 3 bp begin 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Weer bp Haas.

Nu wel de break. Ook Pospisil krijgt kansen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En nalbi geeft het weg

Nid natuurlijk dat simon morgen wint
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom hoor ik je nu niet, ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Tommy, nid natuurlijk. Simon is ook prima te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas is niet alleen fysiek weer top, ook mentaal zit het blijkbaar wel snor. Klasse gedaan Haas!
Reply
Klasse Tommy. Op naar een nieuwe diepe run.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas toch gewonnen, mooi.
Reply
Zwaar getwijfeld over Simon in dat stuk. Ik ga nog steeds er van uit dat Potro tankt of niet showt. Uiteindelijk voor Dolgo en Haas gegaan, op basis van HC vorm.
Reply
Worden Murray, Djoko en Potro morgen op de OOP gezet?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(07-08-2012, 03:18 PM)kooltje Wrote:
(07-08-2012, 12:28 AM)Overdune Wrote:
(06-08-2012, 10:18 AM)kooltje Wrote: pfff deadline al geweest...kutzooi...

Dit begint echt lachwekkend te worden. Altijd maar lopen piepen dat er teveel gespeeld is voor de deadline. Is-ie een keer voor het begin van het toernooi, mis je hem. cry

Inderdaad erg lachwekkend dat er met de OS geen rekening gehouden wordt en wel met een derde rangs TMS.

Alsof tennis zo'n uitgesproken Olympische sport is en het belangrijkste toernooi dat er is.

Buiten dat ben jij altijd een voorstander geweest van deadlines die vòòr aanvang van een toernooi liggen, onafhankelijk van de grootte van het toernooi. Je zeurt daar ook consequent ieder jaar over. Dat je dan nu een deadline mist als die een keer vroeg ligt (en je daar serieus ook nog eens een keer over gaat klagen cry ), is echt lachwekkend en daarmee zet je jezelf gewoon voor lul. De volgende keer neemt niemand je meer serieus als je weer over een deadline mekkert. Ik neem dan ook aan dat je de eer aan jezelf houdt en dit niet meer doet.
Reply
(07-08-2012, 11:47 PM)centre court Wrote: Worden Murray, Djoko en Potro morgen op de OOP gezet?

Iedereen staat er vooralsnog gewoon op, maar de echte aafzeggingen zijn vaak pas last-minute. Wat een dag vandaag zeg, alleen maar belangrijke partijen bijna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-08-2012, 01:00 AM)Overdune Wrote:
(07-08-2012, 03:18 PM)kooltje Wrote:
(07-08-2012, 12:28 AM)Overdune Wrote:
(06-08-2012, 10:18 AM)kooltje Wrote: pfff deadline al geweest...kutzooi...

Dit begint echt lachwekkend te worden. Altijd maar lopen piepen dat er teveel gespeeld is voor de deadline. Is-ie een keer voor het begin van het toernooi, mis je hem. cry

Inderdaad erg lachwekkend dat er met de OS geen rekening gehouden wordt en wel met een derde rangs TMS.

Alsof tennis zo'n uitgesproken Olympische sport is en het belangrijkste toernooi dat er is.

Buiten dat ben jij altijd een voorstander geweest van deadlines die vòòr aanvang van een toernooi liggen, onafhankelijk van de grootte van het toernooi. Je zeurt daar ook consequent ieder jaar over. Dat je dan nu een deadline mist als die een keer vroeg ligt (en je daar serieus ook nog eens een keer over gaat klagen cry ), is echt lachwekkend en daarmee zet je jezelf gewoon voor lul. De volgende keer neemt niemand je meer serieus als je weer over een deadline mekkert. Ik neem dan ook aan dat je de eer aan jezelf houdt en dit niet meer doet.

Je vergeet dat mijn inzet natuurlijk gedaald is na meerdere teleurstellende toernooien op de belangrijke momenten.

Ik zet mijzelf niet voor lul. Ik geef alleen aan dat de deadlines krom blijven.
Dat dit een goede deadline was is 100% waar en ben ik het ook 100% mee eens. Dat ik er niet vanuit ging nadat de OS na 3 speeldagen begon is dan misschien logisch, maar stom.

Dat tennis geen uitgesproken Olympische sport is dat is puur en alleen jouw mening.

Federer zou bijvoorbeeld liever de OS winnen dit jaar dan de AO of USO.
Reply
(07-08-2012, 11:07 PM)Ad Wim Wrote: Ah, het is weer eens een ouderwetse buursweek. Alles zit hem nog mee momenteel.
Nalbi zal nu idd wel winnen. Gewoon buurs en Kuiper zonder haas...

wat een onzin zeg...

en erg voorbarig dat nalbi wel zal winnen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga, Murray en Djoko spelen in ieder geval.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
60 punten minder dan Atlanta doordat ik niet uitkwam financieel om Ebden te nemen, en te veel van Dancevic verwachtte.
Maar vandaag gaat het toernooi echt beginnen. Voor deze jongens de 1e HC-pot in maanden, dus er vallen dan wel vaak verrassingen.
Cilic heeft het meteen lastig, Gasquet, Berdych en Tsonga moeten toch op routine kunnen winnen. Hopelijk sneuvelt er iig eentje van Atlanta, en winnen mijn Tosnga en Gasquet gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-08-2012, 08:30 AM)kooltje Wrote:
(08-08-2012, 01:00 AM)Overdune Wrote:
(07-08-2012, 03:18 PM)kooltje Wrote:
(07-08-2012, 12:28 AM)Overdune Wrote:
(06-08-2012, 10:18 AM)kooltje Wrote: pfff deadline al geweest...kutzooi...

Dit begint echt lachwekkend te worden. Altijd maar lopen piepen dat er teveel gespeeld is voor de deadline. Is-ie een keer voor het begin van het toernooi, mis je hem. cry

Inderdaad erg lachwekkend dat er met de OS geen rekening gehouden wordt en wel met een derde rangs TMS.

Alsof tennis zo'n uitgesproken Olympische sport is en het belangrijkste toernooi dat er is.

Buiten dat ben jij altijd een voorstander geweest van deadlines die vòòr aanvang van een toernooi liggen, onafhankelijk van de grootte van het toernooi. Je zeurt daar ook consequent ieder jaar over. Dat je dan nu een deadline mist als die een keer vroeg ligt (en je daar serieus ook nog eens een keer over gaat klagen cry ), is echt lachwekkend en daarmee zet je jezelf gewoon voor lul. De volgende keer neemt niemand je meer serieus als je weer over een deadline mekkert. Ik neem dan ook aan dat je de eer aan jezelf houdt en dit niet meer doet.

Je vergeet dat mijn inzet natuurlijk gedaald is na meerdere teleurstellende toernooien op de belangrijke momenten.

Ik zet mijzelf niet voor lul. Ik geef alleen aan dat de deadlines krom blijven.
Dat dit een goede deadline was is 100% waar en ben ik het ook 100% mee eens. Dat ik er niet vanuit ging nadat de OS na 3 speeldagen begon is dan misschien logisch, maar stom.

Dat tennis geen uitgesproken Olympische sport is dat is puur en alleen jouw mening.

Federer zou bijvoorbeeld liever de OS winnen dit jaar dan de AO of USO.

Federer ja, omdat ie dat nog mist. Maar 99 van de 100 tennissers winnen liever een GS dan een gouden medaille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-08-2012, 11:42 PM)_Tampie Wrote: Zwaar getwijfeld over Simon in dat stuk. Ik ga nog steeds er van uit dat Potro tankt of niet showt. Uiteindelijk voor Dolgo en Haas gegaan, op basis van HC vorm.

Op basis van dat vlag dragen? Anders zou ik niet weten waarom ie niet zou komen of zou tanken. Zondag voor het laatst gespeeld en het is nu woensdag, ook niet heel ver hoeven reizen. Dat is een soort post-DC, dat reizen en week na week spelen zijn die jongens gewoon gewend.

En in deze vorm moet ie Stepanek en Simon met links nog kunnen pakken en dan heeft ie al 360 punten en is ie rendabel.
En in deze vorm kan ie dus ook Djokovic pakken, zelfs op gras.

Maar we zullen het vanavond weten, ben heel benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet alleen op basis van dat vlag dragen, had zijn lange pot tegen Federer ook meegenomen, en verwacht hem gewoon niet gemotiveerd of helemaal niet aan de start. Evenzo voor Djoko en Murray, ik kan me gewoon goed voorstellen dat ze tanken met het oog op de US Open. Deze week een tank, volgende week weer volle bak en dan weer een weekje rust tot de US Open.

Maar ook gezien het tank-risico bij Delpo begrijp ik wel dat velen hem nemen, aangezien hij gewoon nog steeds goedkoop is voor zijn kwaliteiten, zeker op HC.

Overigens heeft hij na Steppie en Simon pas 180 punten, maar is dan wel al redelijk rendabel. Als je van tevoren weet dat hij 100% zeker exact 180 oplevert dan neem je hem net niet denk ik.
Reply


Forum Jump: