The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Canada 2012
Het is gewoon een ouderwetse Buursweek, en ook een beetje Stilleweek gegeven al deze rare uitslagen.
Reply
(08-08-2012, 08:48 PM)Ad Wim Wrote: Godverdegodver, ongelooflijk dit. Zoveel kansen ook, wat een kutweek tot nu toe.

allemaal matige keuzes, adje Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-08-2012, 08:48 PM)mindlight Wrote: Het is gewoon een ouderwetse Buursweek, en ook een beetje Stilleweek gegeven al deze rare uitslagen.

die begrijp ik niet..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Jeremy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gewoon fucking Chardy en Granollers voor 180 punten.
Blijkbaar toch een tank dus. Laat Berdych dan maar verliezen, dan verliezen we beiden maar dik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beroerd zeg.... Diepe run van Jo had me weer richting de top 10 kunnen brengen. Nu weer even in de wachtkamer. Echt kut....
Reply
Die Ad...of zijn leven er vanaf hangt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-08-2012, 08:51 PM)Stille Wrote:
(08-08-2012, 08:48 PM)mindlight Wrote: Het is gewoon een ouderwetse Buursweek, en ook een beetje Stilleweek gegeven al deze rare uitslagen.

die begrijp ik niet..

Jouw concurrenten lopen niet zo ver uit als verwacht werd...

Fijn weer dat Sport1, ipv livetennis oude meuk!
Reply
Ik ga uit van 1500-2000 punten verlies, rond plek 25. Dan heeft het weinig zin meer om mee te doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Buurs heeft altijd zulke weken nodig om weer terug te komen. Ook weer eens leuk voor die jongen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Berdych hier ook nog wint, moet Gasquet winnen anders ben ik mijn eerste plek kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-08-2012, 09:24 PM)Ad Wim Wrote: Als Berdych hier ook nog wint, moet Gasquet winnen anders ben ik mijn eerste plek kwijt.

hup berdych!

(08-08-2012, 09:09 PM)Ad Wim Wrote: Buurs heeft altijd zulke weken nodig om weer terug te komen. Ook weer eens leuk voor die jongen.

ik pak 200-300 punten...

zullen we het eens over jouw weken hebben....

als federer gewoon in de halve finale had verloren op wimbledon, had je 3e gestaan...om over al die andere ad-weken nog maar niet te praten.

jij bent een top 10 manager...niet meer en niet minder
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray trekt moeilijke gezichten en wordt behandeld. Schrijf hem maar op als winnaar van Toronto.
Reply
hij geeft na deze pot op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Belangrijker zaken nu, hup Haas!
Reply
Kom op Tommy! Troef!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan een flinke kutweek worden. Ik ben het een beetje kwijt sinds het gravel. Of ik heb die weken te veel als standaard aangehouden.
En het zit ook niet meer mee. Zo'n Tsonga ook. Pakt ie een van die sps, ga je er vanuit dat ie gewoon wint en 360 punten pakt. Vorige week Potro. Dat zijn dure verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Haas.Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(08-08-2012, 10:52 PM)Ad Wim Wrote: Kan een flinke kutweek worden. Ik ben het een beetje kwijt sinds het gravel. Of ik heb die weken te veel als standaard aangehouden.
En het zit ook niet meer mee. Zo'n Tsonga ook. Pakt ie een van die sps, ga je er vanuit dat ie gewoon wint en 360 punten pakt. Vorige week Potro. Dat zijn dure verliezen.

je zit weer op je normale niveau.

je hebt lang boven je stand geleefd.

geniet nog even van de toppositie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cilic-Tipsa is voor 360 punten trouwens met Chardy/Nollie als 3e ronde. En dan nog maar eens afwachten wat Djoko wil en kan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
in haas heb ik me vergist.

die gaat 180 pnt halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-2 Tommy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
simon speelt wel erg slap.

als hij een tandje bij kan schakelen, moet ik het nog zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haas was een paar weken geleden op gravel ook al een klasse beter. Toen maakte hij het zich alleen veel te moeilijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
35% 1e serv in voor simon en nu weer van 30-0 naar 30-40...wat een geklungel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat mist die Haas een zooi bps zeg begin 2e set. Beslis 't nou eens gewoon.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*4-3 Haas in de 2e. Wat het is toch een genot om naar zijn spel te kijken als ie on fire is. Die backhands.Hypocrite
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-2 6-3. In Hamburg zag ik z'n wedstrijd tegen Simon en voorspelde ik een finaleplaats. Zover ga ik dit keer niet maar Djoko moet van goede huize komen om 'm er van af te houden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er is al regelmatig over comebacks gesproken hier van mindere goden, maar die Haas is echt wel een koning! Bijzonder knap dit.
Reply
Verliest Tsonga, gaat Mayer er ook af, dat schiet natuurlijk niet op. Zelfde verhaal met Dolgo. Eusa_hand

(09-08-2012, 12:23 AM)mindlight Wrote: Er is al regelmatig over comebacks gesproken hier van mindere goden, maar die Haas is echt wel een koning! Bijzonder knap dit.

Helemaal mee eens. Zo zonde van al die blessures in zijn carriere, het is echt een fantastische tennisser. Heel mooi dat hij op deze leeftijd dit nog weet te doen en hij zo het lijkt vrij blijft van blessures.
Reply


Forum Jump: