The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Snooker
#1
Nog iemand die het Wk in Sheffield aan het volgen?

amazing de winst op een respotted black van droopey Nigel Bond over Stephen Hendry! :eeeek: Puntje van mijn stoel echt!
Reply
#2
Ik kijk het zijdelings .. af-en-toe een frame ... Gisteren zak ik iemand die voorstond en de winst in het frame weggaf omdat hij wit potte en daarmee 4 punten aan zijn tegenstander gaf...

Waren precies de 4 punten die zijn tegenstander nodig had voor de winst in de frame #-o
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
Ik hield het gisteren niet meer vol!
Traditiegetrouw kijk ik altijd de finale, maar dit duurde en duurde en duurde!

Jammer van Ebdon, had ie maar ebter moeten spelen de sukkel.
Dott een beetje een creep, maar wat eebn goede safety-player!

=D>
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#4
echt fenomenaal dit! voor de mensen zonder geluid. na 1 minuut vraagt hij of er een extra geldprijs is voor maximum. paar minuten later hoort hij pas dat er geen geldprijs voor is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l_gqQdZ6Ox4[/youtube]
Reply
#5
en dan vooral de reactie van hem na afloop:

Quote:"Eigenlijk liet O'Sullivan de sport in de steek", zegt snookerarbiter Jan Verhaas. De professionele scheidsrechter uit Brielle heeft het in zijn 19-jarige carrière niet eerder meegemaakt dat een speler moest worden gesommeerd om een maximumbreak van 147 punten af te maken.

De Brit Ronnie O'Sullivan had gisteravond in de eerste ronde van de World Open in de Schotse stad Glasgow de primeur. "Het was eigenlijk een heel onwerkelijke situatie. Al bij de eerste gepotte zwarte bal vroeg O'Sullivan wat de prijs was bij het halen van een maximale score," aldus Verhaas. Tijdens de legendarische break van O'Sullivan deed de arbiter navraag: "Er stond geen prijs op. Dat is sinds dit seizoen afgeschaft.". O'Sullivan reageerde daarop door -na het potten van de voorlaatste bal- naar tegenstander Mark King te lopen en hem de hand te schudden. Hij liet de laatste zwarte bal voor wat hij was.

Verhaas: "Ik ben toen naar O'Sullivan gelopen en heb hem gevraagd of hij de bal voor de fans en voor de sport toch wilde potten." Volgens O'Sullivan, die uiteindelijk gehoor gaf aan de 'smeekbede' van de arbiter, verdient een "magisch moment een magische bonus" en die was niet voorhanden. Voor O'Sullivan betekende de maximumbreak zijn tiende uit zijn carrière. Hij deelde het record van negen tot aan de sommering van Verhaas met de Schot Steven Hendry. "Na de wedstrijd kwam hij naar me toe en vroeg me zoiets in het vervolg niet meer te doen", verklaart de Briellenaar. O'Sullivan: "Je speelde in op mijn schuldgevoel."
Reply
#6
Ik vind O sullivan sowieso een held, behoorlijk arrogant, maar dat mag hij ook zijn, hij is zo ontzettend goed.
Hij speelde ooit op een open kampioenschap tegen Robidoux een paar ballen met links.
Robidoux vertelde hem dat dat disrespectfull was en hij zei toen dat hij met links beter was dan Robidoux met rechts... =D>

Na de partij had Robidoux een klacht ingediend hierover op basis van sportethiek, normen en waarden. Dat zou onderzocht worden.

Antwoord van O sullivan; in de partij erna, weet niet meer tegen wie speelde hij ik main 4 frames met links en won ze alle 4, waarmee hij aangaf dat het geen disrespect was, maar gewoon een feit... Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
#7
ik main? :p

maar ja helemaal mee eens. Arrogantie mag beste af en toe maar dan moet je het wel waarmaken en dat doet ronnie bijna altijd. Dingen zoals dit filmpje is gewoon fenomenaal, al na 3 ballen weten dat je die max gaat halen en t dan nog gewoon doen ook
Reply
#8
soort engels/nederlands Smile
hier overigens zijn century break met links =D>

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IrfLch52g4Y[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: