The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2012
Snap het ook niet. Rond half elf zou het weer voor lange tijd gaan regenen

Super saturday vandaag voor het laatst. Volgend jaar weer rustdagen tussen hf en f
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray 3-0 en 15-40 voor op de service van berdych...

Daarna nog 3 bp gemist voor 4*-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Berdych verkloot even een 5-2 in de tb, kan ook niet anders in dit toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar deze pot was wel NID. Je weet dat dit gaat gebeuren op het moment dat Berdych van Federer won.
Ik word weer eens ouderwets gestraft voor een aanvallende tactiek. Hopelijk hoeft de gifbeker niet helemaal leeg en wint Djoko gewoon het toernooi.

Het had zo anders kunnen lopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2012, 10:30 PM)Ad Wim Wrote: Maar deze pot was wel NID. Je weet dat dit gaat gebeuren op het moment dat Berdych van Federer won.
Ik word weer eens ouderwets gestraft voor een aanvallende tactiek. Hopelijk hoeft de gifbeker niet helemaal leeg en wint Djoko gewoon het toernooi.

Het had zo anders kunnen lopen...

Sorry, aanvallend?
Ik dacht dat ik met mijn team meer aanvallend was dan jij.
De verwachte finale was natuurlijk Djoko-Federer. Was meer dan favoriet!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad staat nu 4e! Mensen hebben jullie wel op mij gestemd? Ik moet naar de finale toe
Reply
Precies kuiper.

Wat een onzin van ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-09-2012, 10:33 PM)kuiper Wrote:
(08-09-2012, 10:30 PM)Ad Wim Wrote: Maar deze pot was wel NID. Je weet dat dit gaat gebeuren op het moment dat Berdych van Federer won.
Ik word weer eens ouderwets gestraft voor een aanvallende tactiek. Hopelijk hoeft de gifbeker niet helemaal leeg en wint Djoko gewoon het toernooi.

Het had zo anders kunnen lopen...

Sorry, aanvallend?
Ik dacht dat ik met mijn team meer aanvallend was dan jij.
De verwachte finale was natuurlijk Djoko-Federer. Was meer dan favoriet!!

Inderdaad. Dit was het meest laffe team dat je kon maken. Fed + Djo en en wat Q met een simpele loting. Genieten dit zeg!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-09-2012, 10:33 PM)kuiper Wrote:
(08-09-2012, 10:30 PM)Ad Wim Wrote: Maar deze pot was wel NID. Je weet dat dit gaat gebeuren op het moment dat Berdych van Federer won.
Ik word weer eens ouderwets gestraft voor een aanvallende tactiek. Hopelijk hoeft de gifbeker niet helemaal leeg en wint Djoko gewoon het toernooi.

Het had zo anders kunnen lopen...

Sorry, aanvallend?
Ik dacht dat ik met mijn team meer aanvallend was dan jij.
De verwachte finale was natuurlijk Djoko-Federer. Was meer dan favoriet!!

Dat lijkt me wel als het alternatief Murray+ was. Ik ga natuurlijk in mijn positie niet voor een team zonder Federer en Djokovic.
En goed dat je nog even benadrukt dat het erg tegenzit met deze finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2012, 10:59 PM)Ad Wim Wrote:
(08-09-2012, 10:33 PM)kuiper Wrote:
(08-09-2012, 10:30 PM)Ad Wim Wrote: Maar deze pot was wel NID. Je weet dat dit gaat gebeuren op het moment dat Berdych van Federer won.
Ik word weer eens ouderwets gestraft voor een aanvallende tactiek. Hopelijk hoeft de gifbeker niet helemaal leeg en wint Djoko gewoon het toernooi.

Het had zo anders kunnen lopen...

Sorry, aanvallend?
Ik dacht dat ik met mijn team meer aanvallend was dan jij.
De verwachte finale was natuurlijk Djoko-Federer. Was meer dan favoriet!!

Dat lijkt me wel als het alternatief Murray+ was. Ik ga natuurlijk in mijn positie niet voor een team zonder Federer en Djokovic.
En goed dat je nog even benadrukt dat het erg tegenzit met deze finale.

Ja maar jij zegt dat je een aanvallende tactiek had, dat is natuurlijk totale onzin!!
Als je al je geld moest inzetten op een verwachte finale dat zou iedereen toch Djoko-Fedex zeggen.
Dus is dat een logisch te voorspellen team met wat klein grut er naast.
Als je dan een klein risico wil lopen dat neem je één van de twee met Murray en wat anderen.
Djoko of Federer zonder Murray is al iets meer risico, maar ik heb bewust het risico genomen om geen Djoko en Federer te nemen en alleen Murray en dan ook nog geen Potro en Isner.
Puur alleen maar om nog eerste te worden en niet op safe te gaan en gewoon 3, 4 of 5 te worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haha wat een grap dit! Ad zit in de problemen en wedstrijd wordt gestaakt omdat er een tornado aankomt. Ook dat zit mee voor Ad. En maar klagen....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat hij dat onzin vindt, wil niet zeggen dat het zo is.
Het is een aanvallende tactiek tov Murray+ omdat het minimum veel lager ligt.
Ik had simpel op safe kunnen spelen en dan had ik nu alleen nog maar mijn voorsprong uitgebouwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan ben je helemaal achterlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een aanfluiting dat de finale weer op maandag is. En ook zo klote voor Djoko dat ie weer een dag minder rust heeft. Of Ferrer natuurlik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2012, 11:23 PM)Ad Wim Wrote: Dat hij dat onzin vindt, wil niet zeggen dat het zo is.
Het is een aanvallende tactiek tov Murray+ omdat het minimum veel lager ligt.
Ik had simpel op safe kunnen spelen en dan had ik nu alleen nog maar mijn voorsprong uitgebouwd.

Ad, ik geef je vaak gelijk, maar dit is echt onzin.
Vooraf gezien kies jij het team met het minste risico, als jij Murray+ safe had gevonden en daarmee de eerste positie had veilig kunnen spelen had je het zeker gedaan.
Je ging ervan uit hiermee de minste punten te verspelen en hopelijk zelfs zou winnen, aangezien de kans zeer groot was dat het Fed-Djoko werd.
Voor de deadline had ik het zelfs al aangegeven dat ik deze gok ging maken en voorspelde al dat jij op zeker één van de twee favorieten zou nemen en wellicht allebei.

Maar er nog niets aan de hand, want als Djoko wint (wat ik nog steeds verwacht) staat het alleen wat dichter bijelkaar, maar de strijd om de 1e plaats ligt dan nog volledig open.

27-08-2012

(26-08-2012, 08:35 PM)kuiper Wrote: We wachten af Ad tot morgen 16.00 uur.
Eén ding weet ik wel, wij hebben 2 behoorlijk verschillende teams!

Alles of niets!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik weet niet waarom je steeds je eigen team erbij haalt en hoe verrassend dat wel niet is. Ik heb dat nergens ontkend. Maar ik heb het over mijn eigen team en keuzes.
Ik ben, net als op Wimbledon, voor een aanvallende tactiek gegaan. Daar werkte het, hier niet.

En als je dan toch quotes terug gaat halen, haal dan ook nog even degene terug waarin je zegt dat ik zeker niet zowel Federer als Djokovic zou nemen...

(26-08-2012, 06:52 PM)kuiper Wrote:
(26-08-2012, 06:39 PM)Ad Wim Wrote:
(26-08-2012, 09:19 AM)kuiper Wrote: En wat nu te doen.
Gewoon de top 5 positie consolideren of toch een laatste poging om Ad nog van de 1e plek af te stoten.
Ad gaat toch op safe, dus zonder Federer en Djoko kun je heel veel punten inhalen (maar ja ook verliezen).
Nog even een dagje om over na te denken.Huh

Maar wat is op safe? Ik zie echt geen duidelijk safe tactiek hier.

Ik neem aan dat jij Federer neemt en anders wel Djoko.
Zeker niet beide en ook niet geen van beide.....
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, dat klopt. Ik had verwacht dat je 1 van de 2 zou nemen, omdat dat in mijn berekeningen de hoogste score op zou leveren. En met een team met Djokovic en Fedex kon je in mijn ogen nooit de maximale score halen. Wel een hele verdedigende keuze, aangezien je niet hoefde te kiezen voor een winnaar met ook nog een grote kans op een finale tussen deze twee.
Je kon alleen maar dik verliezen bij een heel verrassend verloop van het toernooi, wat niet vaak bij een GS gebeurt.

En dat wil ik alleen maar zeggen, dat je absoluut geen aanvallende tactiek hebt gekozen. Wellicht een logische als je dik bovenaan staat, dat zeg ik niet.
Ik had in jouw situatie wellicht hetzelfde gedaan.
Ik stond helemaal niet 100% achter mijn team, maar ik vond dit een manier om nog heel veel punten op jou in te halen en dat lukt bij winst van Djokovic nog niet. Ik moet dus risico's nemen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Naar mijn mening is Djoko een safe keuze, eigenlijk geen serieuze bedreiging voor hem om de F te halen. Dan kun je met het resterende budget inderdaad kiezen voor 3 meest logische opties.

- Federer met een paar kleintjes
- Murray met wat meer, kun je in ieder geval alle mustpicks nemen
- Een aantal halve gasten en de kleintjes

Naar mijn mening zijn Federer en Murray beide niet zo´n grote gok, en is de optie met Murray toch net iets veiliger doordat je de mustpicks wat meer hebt en daardoor inderdaad het minimum wat hoger is. Maar het zou mij te ver gaan om een team met Federer aanvallend te noemen. De grote gok die je dan neemt is om de mustpicks te negeren waarmee je flink wat kan verliezen, dat is niet echt gebeurd deze US Open. Neem je naast Djoko alleen maar de halve gasten dan loop je een behoorlijk risico een finalist te missen, en mogelijk een winnaar. Dus die optie is het meest riskant.

Dus in een echt aanvallend team zou Djoko ontbreken. In de opties met Djoko, die ik dus allemaal niet heel aanvallend vind, is de Murray+ optie de meest safe optie, voor die met Fedex.
Reply
Het gaat mij erom dat je bij verlies Federer bij een logische sf Federer-Murray flink verliest als je voor Federer gaat. En je veel minder verliest als je murray hebt en die verliest, omdat je daarnaast veel punten kunt sprokkelen.
Dus je risico op flink verlies is een stuk groter. Maar de kans op meer winst ook, vandaar mijn keuze daarvoor.

En ik heb het dan natuurlijk niet over aanvallend an sich, maar de meest aanvallende optie tussen een team met Federer en Murray+.
En het team van mij heel verdedigend noemen is natuurlijk lachwekkend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aardig niveau nu. Die backhand van Djokovic is om in te lijsten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Easy winst voor Djoko, hij heeft duidelijk profijt gehad van het onderbreken van de wedstrijd gisteren. Ik neem aan dat hij morgen gewoon Murray pakt, helaas. Opnieuw op de US Open tegen Djoko gegokt, en opnieuw verloren. Deze keer op een wat minder frustrerende wijze.
Reply
Ik zie Djoko als lichte favoriet. 55-45

Onderschat Murray niet.
Tegen Djoko speelt hij altijd zijn beste spel.

Voor mij maakt het niet zoveel uit wie er wint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eindelijk weer op de 1e plaats! Smile Buurs op 119 punten, ook na de US Open. Bij winst Djoko haakt Kuiper voorlopig af in de titelstrijd, bij winst Murray moet Ad even pas op de plaats maken.
Reply
Geniet er nog even van Wink

Succes de komende weken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-09-2012, 08:07 PM)_Tampie Wrote: Easy winst voor Djoko, hij heeft duidelijk profijt gehad van het onderbreken van de wedstrijd gisteren. Ik neem aan dat hij morgen gewoon Murray pakt, helaas. Opnieuw op de US Open tegen Djoko gegokt, en opnieuw verloren. Deze keer op een wat minder frustrerende wijze.

Dat is maar hoe je het bekijkt. Deze pot leek me NID en nu heeft ie een dag minder rust dan Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-09-2012, 10:01 PM)buurs Wrote: Geniet er nog even van Wink

Succes de komende weken.

Jij ook succes Wink
Reply
buurs NID FTM winnaar, met dank aan de voormalig koploper die nalaat om het af te maken.
Reply
(10-09-2012, 09:02 AM)_Tampie Wrote: buurs NID FTM winnaar, met dank aan de voormalig koploper die nalaat om het af te maken.

na de finale staan 3 managers binnen een paar punten.

ik zie jou en andre toch ook nog als gevaarlijke outsiders.


mocht ad het niet winnen, dan is het wel een enorme choke.

t/m september heeft echt alles meegezeten en het dan zo dom weggeven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(10-09-2012, 09:02 AM)_Tampie Wrote: buurs NID FTM winnaar, met dank aan de voormalig koploper die nalaat om het af te maken.

Deze gaan we even bookmarken. Zou prachtig zijn als je hier buursiaans voorbarig mee de mist in gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Adje staat voor lul ole ole. En mijn schroef ging ook al de mist in
Reply


Forum Jump: