The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2012
(10-09-2012, 11:29 PM)Ad Wim Wrote: Wat een drama van Novak vanaf 5-3.

ad-jaar!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, dit is geen tennis meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ongelofelijk zeg

4 sp gemist door murray, waarvan 2 op eigen service...

5 sp in de tb..allemaal voor murray
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan landt een lucky return achter op de lijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6e sp ook voor murray en opnieuw op eigen service

nu eindelijk raak!

en verdiend natuurlijk!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, een close set die alle kanten op had kunnen vallen maar de verkeerde kant op valt. Niet verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een geklaag weer.... jij hebt je portie meevallers dit jaar gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omg, murray geeft een 4*-0 en 5-2 voorsprong weg in de 2e set... Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
toch de set voor murray!

zelfs Lendl gaat staan Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit wint Djoko in 5 sets, Murray kan de druk niet aan....
Reply
Inmiddels set en een break voor Djoko...come on Andy!!
Reply
2-2 in sets.
Reply
Verrassend, Murray plaatst toch een break...
Reply
2 breaks voorsprong, maar ik zeg het je. Djoko is nog niet verslagen!
Reply
*3-0 maar nu 0-40...
Reply
Nou, laat het maar zien Andy, uitserveren die handel!
Reply
Gaat dan toch Murray winnen? Het lijkt er iig wel op.
Reply
Ja Murray!
Niet verwacht, al had hij duidelijk voordeel van een extra dag rust.
Ze konden eigenlijk beide niet meer lopen!
Ik weet 100 % zeker dat Ad nu of helemaal niets gaat zeggen en dus ook hier niemand feliciteert.
Of hij gaat 10 berichtjes sturen zoals ik hierboven aangaf. Murray had geluk dit en geluk dat.
Heerlijk dat Ad niet meer bovenaan staat.
Sorry, maar dit moest er ff uit.
Heb me er nooit mee bemoeit, maar wat vind ik zijn berichtjes altijd verschrikkelijk...
Atlanta en buurs, proficiat!
Reply
Is dit het alter ego van Buurs? De spelfouten zijn er al, ik mis alleen de spaties tussen alle loshangende zinnen.

Leuk dat je je op het forum meldt, maar waarom moet je meteen iemand afzeiken? Ook nog eens iemand waar je nooit één woord mee gewisseld hebt.
Reply
Murray die voor het eerst een GS wint, net op het moment dat het mij het meest pijn doet en ik hem bijna had.
Scheelt gewoon even meer dan 2000 punten, deze keuze, volgens mij heeft dat nog nooit zo heftig uitgepakt en volgens mij is er nog nooit zo'n verschil geweest in de top 10 in 1 week.
Echt doodziek dat ik zo hard gestraft wordt door 1 echt verkeerde keuze in het jaar. Maar ja, dat is het spel.

En dan heeft ie ook nog 6-3 5-1 achter gestaan tegen Cilic, had Djoko een dag minder rust, en al die andere dingen nog deze twee weken.
Maar ik kan er maar het beste om lachen, snel vergeten, mouwen opstropen en opnieuw beginnen.

Al wordt het vrijwel onmogelijk om 1000 punten goed te maken in nog maar 8 toernooiweken. Dan heb ik liever dat het wat eerder in het jaar zo tegenzit, dan heb je nog wat tijd om te forceren.

Feli aan de medaillewinnaars.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals bv André, die volgens mij eens van de top drie (of zelfs 1?) naar plek 11 oid zakte. Tampie zelfde verhaal. Die staan inmiddels weer in de top. Knap, maar ze hadden er ook de tijd voor en dan komt goed management vanzelf weer bovendrijven.
Reply
Leuk voor murray dit. Het zou me niks verbazen als volgend jaar het jaar van Murray wordt. Die jongen lijkt de spanning eindelijk de baas te zijn en nu eindelijk de ban doorbroken is van een GS overwinning kan het wel eens helemaal los gaan.

Ik verheug me iig nu al op volgend jaar. Federer lijkt de vorm weer redelijk gevonden te hebben (even afwachten hoe het zit met de motivatie na de verloren OS finale), Nadal weer terug van een blessure (getergd waarschijnlijk), Murray mentaal alles op een rijtje en ook Djokovic lijkt z'n dip boven te zijn. Ik zou er geen geld op durven zitten wie er volgend jaar rond deze tijd 1e staat.
Reply
De hele top 4 heeft ook een GS gewonnen dit jaar, leuk! Wanneer waren er voor het laatst vier verschillende winnaars?
Reply
Ik vind het ook leuk voor het mannentennis, die hadden dit wel nodig. Al gun ik het Murray zelf nauwelijks.

Toch denk ik niet dat ie voorlopig echt mee gaat doen om de nummer 1. Moet je kijken wat een straatlengte ie nu zelfs na deze winst nog achter staat. Hij moet veel constanter en fitter worden daarvoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-09-2012, 08:27 AM)Mac Wrote: Leuk voor murray dit. Het zou me niks verbazen als volgend jaar het jaar van Murray wordt. Die jongen lijkt de spanning eindelijk de baas te zijn en nu eindelijk de ban doorbroken is van een GS overwinning kan het wel eens helemaal los gaan.

Ik verheug me iig nu al op volgend jaar. Federer lijkt de vorm weer redelijk gevonden te hebben (even afwachten hoe het zit met de motivatie na de verloren OS finale), Nadal weer terug van een blessure (getergd waarschijnlijk), Murray mentaal alles op een rijtje en ook Djokovic lijkt z'n dip boven te zijn. Ik zou er geen geld op durven zitten wie er volgend jaar rond deze tijd 1e staat.

Inderdaad, kan alle kanten op. Het is eenvoudiger te voorspellen dat welke mensen de top 4 vormen dan te voorspellen wie de nummer 1 is. Smile

Ik hou het, als je het hebt over dit moment van het jaar, dus na de US Open 2013, op Djokovic. Nadal mist nog de rest van het jaar, Federer zie ik niet nog eens zo'n goed jaar draaien en Murray is toch nog wat minder als de andere 3 denk ik. Maar hij is misschien wel de grootste kanshebber na Djoko.

Ik kan het Murray ook niet gunnen, het is zo'n vreselijk mannetje. Ik kan voor Nadal een stuk meer sympathie opbrengen.

Feli aan de medaille winnaars overigens! Jammer Ad, uithuilen en opnieuw beginnen, ben benieuwd wat je er nog van kan maken. Ik hoop zelf nog 1 of 2 plaatsjes te kunnen stijgen, top 5 zou helemaal mooi zijn na een dramatisch tussendeel van het seizoen.
Reply
(11-09-2012, 08:18 AM)Overdune Wrote: Zoals bv André, die volgens mij eens van de top drie (of zelfs 1?) naar plek 11 oid zakte. Tampie zelfde verhaal. Die staan inmiddels weer in de top. Knap, maar ze hadden er ook de tijd voor en dan komt goed management vanzelf weer bovendrijven.

Ik won zilver de AO, goud op RG en pakte ook flinke winst op Wimbledon. Maar volgens mij won ik daar bij elkaar niet meer dan ik nu verlies. Zo zie je maar weer dat het gaat om constant presteren bij dit spel.
Alleen idd jammer dat ik net het verkeerde GS uitkies om te falen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-09-2012, 08:38 AM)_Tampie Wrote:
(11-09-2012, 08:27 AM)Mac Wrote: Leuk voor murray dit. Het zou me niks verbazen als volgend jaar het jaar van Murray wordt. Die jongen lijkt de spanning eindelijk de baas te zijn en nu eindelijk de ban doorbroken is van een GS overwinning kan het wel eens helemaal los gaan.

Ik verheug me iig nu al op volgend jaar. Federer lijkt de vorm weer redelijk gevonden te hebben (even afwachten hoe het zit met de motivatie na de verloren OS finale), Nadal weer terug van een blessure (getergd waarschijnlijk), Murray mentaal alles op een rijtje en ook Djokovic lijkt z'n dip boven te zijn. Ik zou er geen geld op durven zitten wie er volgend jaar rond deze tijd 1e staat.

Inderdaad, kan alle kanten op. Het is eenvoudiger te voorspellen dat welke mensen de top 4 vormen dan te voorspellen wie de nummer 1 is. Smile

Ik hou het, als je het hebt over dit moment van het jaar, dus na de US Open 2013, op Djokovic. Nadal mist nog de rest van het jaar, Federer zie ik niet nog eens zo'n goed jaar draaien en Murray is toch nog wat minder als de andere 3 denk ik. Maar hij is misschien wel de grootste kanshebber na Djoko.

Ik kan het Murray ook niet gunnen, het is zo'n vreselijk mannetje. Ik kan voor Nadal een stuk meer sympathie opbrengen.

Feli aan de medaille winnaars overigens! Jammer Ad, uithuilen en opnieuw beginnen, ben benieuwd wat je er nog van kan maken. Ik hoop zelf nog 1 of 2 plaatsjes te kunnen stijgen, top 5 zou helemaal mooi zijn na een dramatisch tussendeel van het seizoen.

Ik stond op een gegeven moment zelfs 46 oid met 1500-2000 punten achterstand op de top 3.

(11-09-2012, 03:11 AM)maartendinkelman Wrote: Ja Murray!
Niet verwacht, al had hij duidelijk voordeel van een extra dag rust.
Ze konden eigenlijk beide niet meer lopen!
Ik weet 100 % zeker dat Ad nu of helemaal niets gaat zeggen en dus ook hier niemand feliciteert.
Of hij gaat 10 berichtjes sturen zoals ik hierboven aangaf. Murray had geluk dit en geluk dat.
Heerlijk dat Ad niet meer bovenaan staat.
Sorry, maar dit moest er ff uit.
Heb me er nooit mee bemoeit, maar wat vind ik zijn berichtjes altijd verschrikkelijk...
Atlanta en buurs, proficiat!

ha ha, eindelijk iemand die wel zegt wat er aan de hand is.
Ad is de grootste klager van de laatste tijd, terwijl hij niks heeft om te klagen.

Murray was misschien wel de grootste must-pick van de top 3 voor dat geld.
Na de OS was het duidelijk dat dat weleens de ommekeer zou worden.
Federer heeft nooit een kans gehad om te winnen van Berdych, terwijl Murray het lastig heeft gehad tegen Cilic, maar de setstanden 3 en 4 beloofden veel goeds voor een evt 5e set.
Was een heel ander scoreverloop dan Benne tegen Fed op Wimbledon.

Maar de gaten zijn nog te overzien.
1000 punten is nog makkelijk goed te maken met 2 tms en een aantal 500-toernooien en de tmc.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Staat er wel in Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
sorry, ik was sarcastisch maar realiseerde me dat t niet zo overkwam dus had me post verwijderd.
Reply
Haha heerlijk he. Ik heb de 1e en laatste set gezien. Murray held!!! En precies hij die Ad in het putje duwd.

Jammer dat ik die ene week heb gemsit anders had ik nu rond plek 5 gestaan. Top 10 is nu het doel en dan ben ik dik tevreden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: