The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2012
#61
Ik bedoel : waarom jij je druk maakt wat ad tijdens zijn vakantie doet. En inderdaad ctm en ltm neem ik serieus (al jaren)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Daar maak ik me echt niet druk om.
Ik constateer het alleen.

(27-08-2012, 01:33 PM)Stille Wrote: Ik bedoel : waarom jij je druk maakt wat ad tijdens zijn vakantie doet. En inderdaad ctm en ltm neem ik serieus (al jaren) als enige.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
(27-08-2012, 01:00 PM)Ad Wim Wrote: Ik heb twee serieuze opties die in het meest reƫle geval evenveel punten opleveren, maar het zou ook zomaar 1000 punten verschil kunnen zijn.
Ik weet dat buurs voor Djokovic en Murray gaat en Atlanta waarschijnlijk voor Federer, dus in die zin maakt het niet eens zoveel uit.

Maakt niet uit wat je kiest, komt in dit ad-jaar wel goed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Dus precies wat uk dacht bij buurs, maar wel verrassing bij Atlanta. Ik had vrijwel exact hetzelfde team gehad als zij met mijn andere optie dus ben voor het spel blij dat ik voor Federer gegaan ben. Snelle motivatie is dat ik in Federer een winnaar zie en in Murray niet. Al kan die wel Federer verslaan. Maar ook weer tegen Raonic.
Maar je moet hier de winnaar hebben en daar heb ik nu de twee grote favorieten voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
In jouw positie had je mijn team moeten heb, ad.
Ik ben erg blij met onze verschillen.

Natuurlijk zal fed nu het toernooi winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Federer is ook gewoon de favoriet Buurs. Logische keuze van Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Blij met deze ontwikkeling. Met Djoko+Fedex kan ik verschil maken met de mensen boven mij(muv Ad).

Ad week please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Leuke week om te volgen voor CC met maar 5 spelers Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
(27-08-2012, 04:34 PM)Stille Wrote: Leuke week om te volgen voor CC met maar 5 spelers Confused

Dat is echt wel de grootste bullshit. Dat heb ik hier ook al weleens vaker uitgelegd en volgens mij ook telkens aan jou.
Je volgt wedstrijden in zo'n toernooi met de gedachte dat er een speler moet winnen of verliezen. Ipv te juichen voor spelers in m'n team kun je toch ook juichen voor spelers die spelen tegen gasten die er zsm uit moeten?

Ik verheug me op de potten van Potro, Murray, Raonic, Haas, Zemlja, Isner, Pella, Fish, Querrey etc. Allemaal verliezen!!!Bier
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Murray door 8 vd top 11 managers gekozen. Alleen Ad, Fed Himself en ik zelf niet. Wel duidelijk wie er zsm uit moet dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Bogo wint dus vanavond
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Idd, en het is ook een tyfuslijer, dus dat wordt mooi.
Ik vind wel dat hij eigenlijk te goedkoop is voor zijn kwaliteiten en daarom zeer interessant is, maar ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat ie de stap gemaakt heeft om hier echt te winnen. En zijn voorbereiding was op z'n zachtst gezegd ook niet geweldig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
(27-08-2012, 04:56 PM)Stille Wrote: Bogo wint dus vanavond

Zal niet de 1e keer zijn dat Bogo Murray eruit knalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Ad, waarom heb je Pella, maar geen Reynolds?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Daar gaan we! Hopelijk weer een prachtig GS, maar daar twijfel ik niet aan met deze premissen.

Hup Lacko en Smyczek voor nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Hup Reynolds en Lacko!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Prima Bobby.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
(27-08-2012, 04:09 PM)Ad Wim Wrote: Dus precies wat uk dacht bij buurs, maar wel verrassing bij Atlanta. Ik had vrijwel exact hetzelfde team gehad als zij met mijn andere optie dus ben voor het spel blij dat ik voor Federer gegaan ben. Snelle motivatie is dat ik in Federer een winnaar zie en in Murray niet. Al kan die wel Federer verslaan. Maar ook weer tegen Raonic.
Maar je moet hier de winnaar hebben en daar heb ik nu de twee grote favorieten voor.

Nog even een iets uitgebreidere argumentatie van mijn team.
Murray is sec gezien te goedkoop om te laten liggen, maar aangezien ik Djoko een absolute zekerheid vond, moet je dan kiezen tussen Murray en Federer.
Ik besef dat het een wat meer verdedigende tactiek was geweest als ik voor Murray+ was gegaan, omdat de ondergrens veel hoger ligt, maar ik zie het maximum in Federer weer hoger. En waar het kan, ga ik toch altijd voor het hoogste maximum, zeker in GSs, omdat daar het maximum ook echt hoog ligt. Ik vermoedde al dat er weinig mensen zouden zijn met dit team, dus in dat opzicht had ik uit verdedigend oogpunt beter Murray+ kunnen nemen. Maar ik zou het mezelf nooit vergeven als Federer dan het toernooi had gewonnen en ik hem niet had gehad, omdat ik mijn koppositie wilde verdedigen. Dan maar strijdend ten onder met een team waar ik volledig achter sta.

Bovendien vond ik de alternatieven voor naast Murray ook niet geweldig. Ik had dus geen tijd om mijn gebruikelijke tactiek toe te passen, dus het was op gevoel geweest. Met Fish en de rest van de qualis kom je weliswaar een end, maar met het laatste geld wordt het toch lastiger. Isner vind ik net iets te duur, en ik blijf het vreemd vinden dat ie zich terugtrok voor Cincy. Querrey haalt er waarsch maar 90. Stepanek kan er zo 1e ronde af, en de rest (Blake, Baker, Darcis, etc) zijn onzekere drollen.
En dan komt mijn credo weer van pas, wat ik al jaren gebruik en zeker in GSs; die halve gasten zijn gewoon te onzeker en pieken maar zelden, terwijl de echte toppers er altijd staan. Dan vertrouw ik daar toch liever op.

Mijn alternatieven voor Federer:

Murray, Fish, Beck, Brands, Bachinger, Blake, Baker, Hewitt en Reynolds

Hopelijk heb ik weer de juiste keuze gemaakt in een GS en laat Federer me wederom niet in de steek.
Wat een wedstrijd wordt dat ook weer, mocht het zo ver komen: Federer-Murray. Ik denk dat als Federer dat wint en vervolgens het toernooi, dat ik een heel grote stap doe richting de titel.
En als Murray dat wint, dat ik mijn koppositie kwijt ben.

Come on Roger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Met mn laatste centen trouwens keuze tussen Reynolds en Pella. Davy heeft een kapotte schouder en Pella pakte Rosol in straight, dus daarom maar hem gekozen. Helaas gaat Reynolds wel heel makkelijk.

Gaat om peanuts natuurlijk, maar ik kan meteen al kansloos voor goud zijn na vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Goed zo Blake! Nu die 1e set even uitserveren aub!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#81
Klote Lacko en Smyczek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Het heeft een uur geduurd en daar is de 1e scheldpartij van Adje (die overigens ook goed kan schoonspringen)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Haha, die Lacko is ook wel moeilijk slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Dan moet Blake er wel af tegen Grannollers nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Anders ga je even van 3-1 naar 4-6, Reynolds FU
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
En meteen daarna regen. Niet best.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
(27-08-2012, 06:28 PM)centre court Wrote: Dan moet Blake er wel af tegen Grannollers nu.

Blake lijkt me tegen Granollers licht favoriet.

Hij kan zelfs 180 punten halen.

Onbegrijpelijk dat James zo weinig gekozen is in de top.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
De verwachting is dat er rond 21.30 weer getennist wordt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Murray en Bogomolov zijn de baan op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Gaat lekker, Andy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: