The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EB op 39 "dood of de gladiolen!"
#91
ben benieuwd hoe EB de winterstop uitkomt!
Wie dit leest is gek
Reply
#92
finnbogasson doet niet mee he eppie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#93
Had ik al in de gaten, daarom nam ik SC Heerenveen helemaal niet.
Reply
#94
was mijn team vergeten naar "live te zetten".
Lekker, Pelle captain, immers, chevalier en 2 x willen II.... Angry
The great old Ludwig von...
Reply
#95
Eens in de twee seizoenen word ik in een pooltje weekwinnaar. Dit weekend in twee pooltjes weekwinnaar. Dat wordt vier jaar op een houtje bijten....
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#96
Hup EB! welke liedjes hoort onze dorpsgek deze week? Wink
Wie dit leest is gek
Reply
#97
Daag top 100! Geen eer valt voor mij meer te behalen, GVD!
Reply
#98
Kut-tukkers, schamen jullie helemaal diep!
Reply
#99
(16-02-2013, 09:44 PM)EB Sports Wrote: Kut-tukkers, schamen jullie helemaal diep!

heb je gezopen eb?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Eindelijk de goede kant op. Hopelijk op nog hogere rang.
Reply
korporaal geworden?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Jammer dat het forum "dood" is, ben erg benieuwd hoe trots die PSV-fans dit seizoen op hun clubbie zijn. (Toivonen die er rustig op lost trapt, Bommel met al zijn geel, Mertens die duikt waar hij kan, Pieters die een raam inslaat, PSV dat een Calimero brief stuurt naar de KNVB en nou ook weer Lens die doordraait). Ik? Ik zou me kapot schamen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
(27-02-2013, 10:24 AM)Bumme Wrote: Jammer dat het forum "dood" is, ben erg benieuwd hoe trots die PSV-fans dit seizoen op hun clubbie zijn. (Toivonen die er rustig op lost trapt, Bommel met al zijn geel, Mertens die duikt waar hij kan, Pieters die een raam inslaat, PSV dat een Calimero brief stuurt naar de KNVB en nou ook weer Lens die doordraait). Ik? Ik zou me kapot schamen!
Ah wat gebeurt hier? Bumme verbreekt de stilte door met de mediahetze tegen PSV mee te gaan lallen. Prima dat je je mening probeert te ventileren maar je schrijft slechts negatieve poep over de beste club des vaderlands, de voetbaltrots van het zuiden. Ik mag een van de vele gelukkigen zijn die deel uitmaken van PSV's alsmaar groeiende achterban. Ben inderdaad apetrots op deze heerlijke warme gemoedelijke Big Grin voetbalclub. Natuurlijk gebeurt er wel eens wat, bijvoorbeeld als spelers een keer in hun niet-aflatende ijver te willen presteren, gefrustreerd raken en kinderlijk stomme dingen doen. Helaas worden dit soort incidenten met enorme vergrootglazen uitgelicht en van slechts negatieve zijden belicht. Een klein opstootje bij de kleedkamers, toevallig geregistreerd door een camera, wordt direct doorgegeven aan de sensatiezoekende media. In plaats van de beelden discreet aan de betrokken clubs en de knvb door te geven. Zij weten dit op te kloppen tot een gewelddadige matpartij waar Nederland dagenlang grote schande over spreekt. Het onderwerp van gesprek van de week. Of er niets belangrijkers gebeurt op de werled. Koren op de molen voor, naar PSV toe, misgunnende, jaloerse mensen die zich met name gesterkt voelen en gevoed worden door de laffe landelijke media.

Zo das weer even genoeg he Bumme
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Je kan van mij zeggen wat je wil maar ik heb altijd al een pesthekel aan PSV gehad en ben zelden positief geweest over deze omhooggevallen personeelsvereniging van de gemeente Eindhoven. Is dus te makkelijk om mij te verwijten dat ik mee lal met de media-hetze tegen PSV. Zie het eerder zo dat de media eindelijk ziet wat ik altijd al zag!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
(02-04-2013, 10:33 PM)Bumme Wrote: Je kan van mij zeggen wat je wil maar ik heb altijd al een pesthekel aan PSV gehad en ben zelden positief geweest over deze omhooggevallen personeelsvereniging van de gemeente Eindhoven. Is dus te makkelijk om mij te verwijten dat ik mee lal met de media-hetze tegen PSV. Zie het eerder zo dat de media eindelijk ziet wat ik altijd al zag!
De meeste voorbeelden die jij in een vorige post noemt (Toivonen die er rustig op lost trapt, Bommel met al zijn geel, Mertens die duikt waar hij kan, Pieters die een raam inslaat, PSV dat een Calimero brief stuurt naar de KNVB en nou ook weer Lens die doordraait) zijn vooral typische zaken die aan de tafels in de ajax-goedgezinde voetbalpraatprogramma's graag uitdrukkelijk vermeld worden waarbij de deenemers hun uiterste best doen om PSV aan de schandpaal te nagelen. Dat is sinds mensenheugenis al zo geweest en zal dat waarschijnlijk ook blijven. Meelallen dus. Dat jij een pesthekel hebt aan PSV zal ik je niet verwijten. Dat mag als je een ajax-supporter bent. Voor mij geldt dit andersom naar Ajax toe. Dat is bij mij ontstaan in het jaar 1974 door het misselijkmakend gedrag van jullie arrogante hooggeprezen allesbeterweter JC.
Over jouw onthutsend zwakke en aan alle kanten rammelende definitie van PSV:"omhooggevallen personeelsvereniging van de gemeente Eindhoven" zal ik verder maar geen commentaar geven, wetende dat jij, Bumme, wel beter weet.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Jongbloed was natuurlijk ook veel beter dan van Beveren, dat weet iedereen....Wink

Johan de Grote had niet zo'n kijk op keepers...( busquets)

Maar hij blijft natuurlijk wel god ( voor mij).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik las dit op vi en moest meteen denken aan EB....

'Zou niet weten welke muziek bij Europa League hoort'
08/04/2013 15:58

Als het aan Chelsea-middenvelder John Obi Mikel ligt is dit seizoen de laatste keer dat Chelsea in de Europa League uitkomt. De Nigeriaan mist de Champions League en haalt geen voldoening uit het Europese voetbal op de donderdagavond.

'Natuurlijk mis ik de Champions League', stelt Mikel. 'Met alle respect voor de Europa League, maar als je naar de wedstrijd van afgelopen donderdag kijkt (3-1 zege op Rubin Kazan, red.) is het niet te vergelijken met de Champions League.'

'Als je de Champions League-hymne hoort krijg je kippenvel, dan gaat er een boost door je heen', vervolgt de middenvelder. 'Ik zou niet eens weten welke muziek bij de Europa League hoort. We zijn gewend aan de Champions League, dus die willen we volgend seizoen weer bereiken. Die speciale avonden willen we terug.'

Met name op Champions League-wedstrijddagen van andere Europese grote clubs heeft Mikel moeite. 'Om teams als Barcelona in de Champions League te zien spelen en vervolgens je eigen wedstrijd op donderdag te spelen, dat is frustrerend.'

Donderdag speelt Chelsea, op dit moment nog altijd regerend titelhouder van de Champions League, de uitwedstrijd tegen Rubin Kazan voor de Europa League. Het duel op Stamford Bridge eindigde in een 3-1 overwinning, mede dankzij twee doelpunten van Fernando Torres.
The great old Ludwig von...
Reply
Daag top 100! Wat een kutzooi.
Reply
Weer dood of de gladiolen!
Reply
Hartstikke morsdoos. Er valt ook geen eer meer te behalen voor mij, dus een kutjaar!
Reply
(21-04-2013, 03:07 PM)EB Sports Wrote: Hartstikke morsdoos. Er valt ook geen eer meer te behalen voor mij, dus een kutjaar!

Heb jij heel de week naar het koningslied zitten luisteren?Eusa_think
Wie dit leest is gek
Reply
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
The great old Ludwig von...
Reply
GVD, Hoerenveen!
Reply
Kutseizoen, alles naar de klote dus.
Reply
(12-05-2013, 05:19 PM)EB Sports Wrote: Kutseizoen, alles naar de klote dus.

Kom op EBtje, laten we eerlijk zijn... normaal ben je geen hoogvlieger en in vergelijking met vorige seizoens heb je een top seizoen.. je hebt eerste gestaan en staat ondanks je liedjes-methode nu gewoon hoog voor jou doen.

Hulde en tot volgend jaar!Eusa_clap
Wie dit leest is gek
Reply
Normaal geen hoogvlieger? In 2004 stond ik nog in de top 15.

...na de laatste ronde.
Reply
Eusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clap
das bijna 10 jaar geleden eb Icon_mrgreenIcon_mrgreenIcon_mrgreen:
The great old Ludwig von...
Reply
Gisteren en vandaag slechte voortekenen gezien of gehoord. Ik vrees dat Nederland met Anouk zal stranden in de halve finale en dat we dus een jaar extra moeten wachten voordat Nederland eindelijk in de finale komt van het Eurovisie Songfestival, ondanks dat de buitenlanders een keer positief zijn bij de bookmakers.
Reply
je bent een echt medium aan t worden Eb. Kan jij niet eens liedjes luisteren om te kijken of en waar die kinderen gevonden kunnen worden?
The great old Ludwig von...
Reply
welke liedjes luister jij Eb?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: